Piercinghuset reviews

Piercinghuset reviews

9.4

velkommen

Man føler sig velkommen.
bliver mødt at en dejligt smilende piercer, god vejledning hvis man spørger om noget.
man føler sig i trygge hænder både før og efter en piercing.
Kan klart anbefales herfra.

Den eneste piercer jeg vil anbefale

Hos Piercinghuset føler man sig virkelig tryg, man føler at man er i gode hænder og at man bliver piercet professionelt - der er ingen tvivl om at de er fantastisk dygtige til deres arbejde. Ikke alene formår de altid at gøre et fantastisk arbejde med piercingen, men de er også venlige og imødekommende, erfarne og giver plads til hvad man har brug for, hvis man fx bliver svimmel og gerne vil ligge lidt ned efter man har fået lavet sin piercing.

Jeg har fået tre piercinger hos Piercinghuset, og har ikke oplevet problemer med nogen af dem. Jeg vil fortsætte med at få alle mine piercinger lavet der, og det er også den eneste piercer jeg anbefaler.

En oplevelse der er værd at huske!

Jeg vil kun anbefale nemesis/piercinghuset fordi jeg syntes de er fantastiske og dygtige til deres arbejde!! Herlige mennesker at snakke med og den måde man imødekommer dem på, med deres gå på mod og hvis man lige skal have 2 sekunder til lige at slappe lidt mere af, inden man får en piercing lavet, er de gode til at vente på en.
Man kan altid henvende sig med spørgsmål inden og efter man har fået lavet en piercing.

Jeg har fået lavet en tungepiercing og en enkelt helix også skal jeg have lavet to andre helix piercinger.
Jeg glæder mig helt vildt, til at komme indtil dem og få lavet min næste piercing.
Super dygtige til deres arbejde!!! :) :)

Den eneste piercer jeg vil gå til!

Har fået lavet 4 piercinger hos Piercinghuset og er mere end tilfreds! Man er tryk hos dem og de laver flotte piercinger. Kan helt klart anbefale Piercinghuset!:-)

Meget professionelt.

Jeg syntes de laver deres ting rigtig professionelt, giver sig god tid, til at det bliver ordentligt. Venlige at snakke med og jeg går hjem med en god oplevelse.

Din første piercing bør laves her!!

Stor ros til Jonas, der har lavet en næsepiercing på min datter på 12 år d 5 april 2013. Han henvendte sig hele tiden til hende og kontakten var i øjenhøjde og nærværende. Min datter har plejet indstiksstedet efter en udførlig retningslinje som Piercinghuset har placeret på deres hjemmeside. Hun har stadig ingen tegn på infektion og har haft en tryg oplevelse af sin første piercing.
Hjemmesiden er nem at finde rundt i for hende og det har helt sikkert været med til støtte hende i, hvordan hun skal passe sin piercing.
Så stor ros herfra til personalets håndtering og professionaliltet.

Det eneste sted at få en piercing

Piercinghuset ved hvad de laver og de er altid gode til at berolige én, hvis man er lidt nervøs inden. Der er fokus på kunden - og vigtigst af alt, de er altid klar til at hjælpe en efterfølgende, hvis der er nogle spørgsmål eller man er i tvivl om noget..

SUPER

Kun varmt anbefalede Piercinghuset Odense :)
Der er så mange ord at sætte på så korter det ned :)
Den super duper varme dejlige velkomst man får og deres service er bare i TOP :)
D 20/4-2013 var jeg inde og få lavet 2 dermal piercinger og det var den bedste Dejligste oplevelse så der kommer jeg helt sikkert igen
Så Piercinghuset i får 5 store stjerner herfra :)

hilsen
Belinda Christiansen
Den lykkelige ejer af 2 dermal piercinger

Ikke sidste gang jeg kommer der!

Nu har jeg været ude i piercinghuset nogle gange og blive piercet og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer der!

De er alle rigtig søde derude og det er et rart sted at være. De tager sig god tid til deres kunder og går meget op i at tingene er lavet ordenligt - hvis ikke perfekt!

Jeg synes det er nogle rigtig gode piercere der er derude, som virker meget professionelle og der har aldrig været noget med de piercinger jeg har fået lavet derude. Så thumbs up herfra! :-))

Perfekt!

Altid god behandling! Ingen problemer nogle af mine piercinger, selv de sværeste har der ikke været nogle problemer med! Vil helt klart anbefalde det til alle!

Meget tilfreds - kommer helt sikkert igen!

For knap 3 uger siden blev både Hr. og Fru A. piercet af Marcel i Fredericia afdelingen, hvilket var en helt igennem god og positiv oplevelse.

Vi var naturligvis begge lidt spændte og nervøse ved tanken om, hvad det nu var vi gik indtil, da ingen af os havde de store erfaringer mht. piercinger - kun Fru A. er tidligere blevet udstyret med en klassisk navlepiercing, hvilket ligger en del år tilbage.

Vi havde bestilt tid til, at Fru A. skulle pierces i begge brystvorter og Hr. A. skulle have en Frenulum piercing - for os begge, meget grænseoverskridende.

Men Marcel var helt fantastisk til ret hurtigt og skabe en go' og tryg atmosfære, hvor han tog sig god tid til, at forklare alt omkring hvad der skulle ske’ og hvordan. Efterfølgende har han også været utrolig hjælpsom mht. at skaffe de smykker hjem, som vi snart skal ha’ skifte til.

Det er bestemt ikke sidste gang, vi benytter Marcel og PiercingHuset.dk i Fredericia, faktisk så forventer Fru A. snarligt at udvide ”samlingen” med yderligere to piercinger, nemlig en VCH og en dermal i kavalergangen.

Dygtigt, veluddannet og kvalificeret personale!

Piercinghuset er det bedste sted at blive piercet - ever!!! Uden undtagelse! Aldrig har jeg mødt en piercer, der ved mere om hygiejne og sikkerhed - og det bedste: Jonas er KVALIFICERET til at stikke nåle i andres kroppe igennem sin ambulanceredderuddannelse. Og ikke mindst, så ansætter Jonas KUN folk med sundhedsfaglig baggrund. Dvs. folk, der har en grundig uddannelse i at betjene nåle. Jeg kommer igen til alle de kommende bodymods - og jeg vil til enhver tid anbefale alle, der går med tankerne om en piercing, om at tage en snak med Jonas eller Stine.

Fantastisk service og vejledning!!!

Jeg fik lavet 3 specielle piercinger. Ved øret. Det var hos Jonas, og han ved virkelig hvad han har med at gøre. Der blevet kigget på øret inden, om det overhovedet kunne lade sig gøre (grundet anatomi) Allerede der følte jeg mig tryg. Jeg fik dog en del betændelse, hvilket Jonas reagerede hurtigt på. Så skulle komme så hurtigt jeg kunne, og få skiftet til et større smykke. UDEN beregning. :) Ikke de kønneste, men det gjorde at jeg kunne beholde dem. En lille mdr efter, fik jeg 3 nye med posten, som jeg kunne komme i (dem jeg startede med) igen UDEN beregning.

Jeg kan uden tvivl anbefale dette sted, og særligt Jonas (da det jo er ham jeg er piercet hos ;) )

Super god ;O)

Mit første besøg hos jonas ;O) vild god behandling, og meget imødekommende personale :) jeg kan kun anbefale dette sted til andre, så ingen klager fra mig.
Ser frem til at få lavet fler af Jonas kun ROSER fra mig.

Mvh Glenn

Stine er fantastisk til at pierce.

Jeg har fået lavet 5 piercinger af Stine i løbet af de sidste 5 måneder, og hver gang bliver jeg mødt med et smil. Hun tager god tid om at sætte piercingen perfekt med en engangspen, så den ikke er det mindste skæv eller uens med den matchende, som fx mit Angelbite. :-) Altså det ikke bare er en ind-ud service, men de går meget op i at de ser godt ud! Jeg har aldrig oplevet betændelse i mine piercinger, og jeg får altid mange gode råd med på vejen til pleje, og fremtidigt smykke. Helt klart noget jeg vil anbefale! :-)

Meget professionelt samt hyggeligt sted!

Jeg bor i Horsens, og havde besluttet mig for at jeg skulle have to nye piercinger. Jeg har fulgt Piercinghuset på Facebook i noget tid efterhånden, og jeg tænkte "Jah, hvorfor ikke!", så jeg tog kontakt til Jonas, og fik en aftale på plads.
Han lavede to cheek-dermals på mig, og han er helt klart en piercer jeg ville anbefale. Hele processen var meget professionel, og samtidig enormt hyggelig.
Jeg skal helt klart ned til Jonas for mine fremtidige piercinger :)

Vil aldrig gå et andet sted hen

Nu har jeg fået lavet 5 piercinger af Jonas og når der skal laves flere er der ingen tiviel om at det er der jeg vil gå hen igen.
Super god service, behagelig stemning og jeg føler mig bare super tryg i hans hænder.
Kan varmt anbefale stedet, og ved at man til en hver tid får gode råd og at der ikke laves noget de ikke kan stå inden for.

God, hyggelig og ikke mindst personlig service og yderst professionelt arbejde

Tak for suuuuper god service i dag Jonas! Det virkelig en fornøjelse at komme hos jer, har da sjældent oplevet så god, hyggelig service og professionelt arbejde:-) du kanon til at berolige folk og vi kommer da helt sikkert igen næste gang! Keep up the good work! Hilsen de to louiser :-)

Bedste piecer uden tvivl !

Jeg har fået lavet en del piercinger og kommer altid igen.
Jeg har fået den bedste guide til hvordan og hvorledes man skal huske at rense og håndtere dem.
Der er altid tjek på hygiejnen!! Rigtig god stil.

Jeg får dem kun lavet der, da jeg ved de bliver lavet perfekt .

En glad kunde
Soffy

PROFESSIONELT & SIKKERT!

Jeg har nu fået fire Piercinger inde ved piercinghuset, og jeg er hver gang gået derfra med et smil. der er altid rent og pænt, både i venteværelslet, rummet de piercer i og ja overalt faktisk. Alt bliver gjort professionelt, helt ned til mindste detalje. piercerene er utrolig dygtige til deres arbejde, og til at berolige/forberede kunderne. man føler sig straks hjemme, og i gode hænder hos dem. Jeg er blevet piercet af både Stine og jonas, og jeg kan uden at blinke sige at det har været nogle kanon gode oplevelser. De er begge gode til deres arbejde, de fedter ikke rundt med tingende som andre piercere kan, og de er utrolig gode til at forklare om selve piercingen man får, hvordan den skal renses osv. man får endda et nummer man kan ringe eller skrive til hvis man er i tvivl om det mindste. Jeg har kun positivt at sige, og kan kun opfordre andre der vil pierces til at tage ind til piercinghuset, da jeg ved jeg 100% kan garantere en rigtig god behandling, og et professionelt stykke arbejde. Alt i alt er Piercinghusets præstation i mine øjne helt igennem fantastisk og professionel.

Kundeservice i verdensklasse

Personale med sundhedsfaglig baggrund

Alle piercere har en sundhedsfaglig baggrund, og dermed en viden som rækker ud over det sædvanlige. Som kunde vil du derfor opleve top kompetente folk, som virkelig ved hvad de snakker om.

Vi lægger stor vægt på hygiejne i topklasse, og smykker af den ypperste kvalitet. Vi overholder alle retningslinjer på området, fx Seperat aflukket piercingrum, seperat aflukket sterilrum, sporetest på autoklave hver mdr.Alt udstyr gennemgår en omfattende rensningsproces mellem hver kunde, nåle bruges KUN 1 gang, vi anvender IKKE ørepistol, og alle overflader bliver desinficeret mellem hver kundebesøg Dette er blot nogle af de forholdsregler vi følger, for at sikre din oplevelse og dit helbred, som kunde hos os. Hvis du stadig er i tvivl om du skal vælge os til at lave din nye piercing, er du meget velkommen til at kigge forbi et af vores studier i henholdsvis Odense eller Fredericia. Fredericia er pt kun åbent på bestilling så her skal du lige ringe og bestille en samtale først. Velkommen hos et professionelt piercingstudie.

Visit Piercinghuset

Jewellery