Pink-Mule reviews

Pink-Mule reviews

8.1

lågsus

det spiller bare.
modtog 10 ting efter 4 dage :)

Betalt for meget

Jeg hade bestilt inden ved pink mule der hade jeg bestilt for meget jeg ringede så derind og fik lavet ordren om skulle så betale mindre og fik af vide at der vil gå en uge og de resterer penge vil være tilbage på min konto og nu er der gået 32 dage og har runget derind to gang nu enten virker deres bank ikke ellers ringe de tilbage det har de så ikke gjordt jeg venter stadig på jeg få min penge på bank konto men det lader ikke til de kommer jeg handler der ikke inden mere og det lader til jeg må gøre en indsigelse i banken hvis de ikke tager sig sammen og ordre nummert er 215112 og hvis de vil ha sendt papir om banken med for meget betalt her og ordren papiren så har jeg dem så denne her anmeldelse ikke bliver slette som sidste

Fin service, ok levering, mangel på information.

Bestilte en Innokin Itaste MVP 2.0 fra Pink-mule.com om torsdagen kom tirsdag næste uge hvilket er fint eftersom virksomheden er placeret i Spanien.
Et problem var dog at der på siden ikke stod om MVP'en var den version hvor der medfuldte en iclear 30 eller 2 iclear 16 med, men på billedet var det iclear 30 versionen. Modtog den version med de 2 iclear 16's, hvilket er fint tog chancen, men det er måske noget man skal holde øje med. Dog havde jeg også bestilt 2 ekstra coils til en iclear 30 som jeg nu ikke kan bruge til noget...
Også med hensyn til e-juice, de tager den normale etikette og satte deres eget pink-mule etikette på så man ikke kan se hvilket firma det er fra. Her er man bare nød til at stole på dem.

Efter jeg havde bestilt ringede en fra firmaet og spurgte om det var korrekt at jeg skulle have e-juice uden nicotin (0 mg) hvilket det var, så det var venligt af dem.

Alt i alt en fin service, men lidt for shady med produktinformationen. + de kunne også godt lige skrive om deres juice er 50pg/50vg eller noget andet.

Efter noget fejl kommunikation mellem os er problemet løst og har fået et god behandling :)

Kan varmt anbefales

**UPDATED** Wrong product received several times, not willing to fulfill order

//EDIT
Since I wrote this review, giving only 1 frustrated star, I have been contacted by Pink-Mule. They have told me they have had some challenges the last couple of months, as they are upgrading servers and software. This obviously had an impact on both customer experience and order quality. They have now sent me the missing items, as well as an e-mail apologizing for my experience. I am happy with the explanation and therefore choose to change my rating and think of this as a misunderstanding and chain of unfortunate events.

Original review:
I've been using pink-mule for some time, primarily due to a very good selection in e-liquids from several brands. I started out as a happy customer, with several orders delivered on time, and with the correct products in the received package.

BUT..

This year is another story though. Several times my order would come with wrong products. Not small mistakes like 12mg instead of 18mg nicotine on the correct flavour. No they would send incorrect flavours with totally different name and taste. The first time this happened, the flavour I wanted (Halo Sub zero) was replaced by a completely different one(and terribly ill-tasting, Halo Shamrock). So I contacted customer service and the error was corrected by crediting my account so that I could re-order. I was happy with that, until i placed my next order, only to experience the same. 2x Halo Malibu + 3x Halo Mystic Menthol was replaced by 0x Mystic Menthol + 5x Malibu. I have called and written pink-mule several times, but seems like they have gone underground. At the end I just gave up, not expecting pink-mule to fulfill the order at all. Really pisses me off though, because i'm paying some 70DKK per 15ml e-liquid (Halo). I simply cannot understand how they can take the order, pick wrong items from stock (come on guys, how hard can it be to pick the correct product when the order contains only a few different e-liquids) and then enforce radio silence.

Seems like a store in trouble, the webshop has also been extremely unstable the last couple of months.

I for one need to find a new e-liquid provider.

PERFECTO!

Pink-Mule er europas største online butik, og der er en del at leve op til.
- Og jeg må sige at min service fra PM er i verdensklasse! Jeg bestiller, får en mail, 2 dage efter er det leveret. Det er eddermame god service.

Kan helt sikkert anbefales at handle her, gode priser og god service :)

Utroværdig, dårlige kunderservice

Hej
Jeg kan ikke beskrive virksomheden med nogle ord. Jeg har virkelige fortryde at handle hos pink-mule. Jeg vil ikke anbefale den til nogle som helst.

Dårlige service
Dårlige produkter
Ukloge politik
Uansvarlig

Jeg havde købt nikotin base fra pink mule samt med PG ,VG og aroma mm.
Jeg har selv blandet 6 flaske af 30 ml. Det endt med at jeg smid det hele ud og spild min penge pga den rå nikotin som stinker og smager meget dårlige og gav mig tørt mund mm.

Jeg Kontaktet dem de mener at deres nikotin er "testet" . Ved sku ikke hvor godt den er testet
Men alligevel vil de tage den og send min penge retur Til Min pink mule konto sådan så jeg bliver tvunget til at købe fra dem igen. det er jo Åndsvage.

Jeg købt varen for 88kr. kostet mig i transport 50kr nu vil det så kost mig igen 50kr dvs jeg betaler 100kr fragt som er mere end selve produktet pris.

Jeg smidt det hele ud det er den billigst pris!!
Vi damper for at forbedrer helbrede men jeg synes pink mule ødelægger (vores helbrede) når de sælger dårlige kvalitet vare. Det værste af det hele er, at det er nikotin vi tale om som er "dødelige stof". Pink mule sælger den med dårlige kvalitet.

Så i følge min oplevelse vil jeg overhovedet ikke anbefale pink mule til nogle som helst
Da jeg virkelige blevet udsat for dårlige oplevelse af pink- mule

Det spiller bare!

Super god forretning, jeg vil altid kun bestille fra pink mule, har nu bestilt der inde 7 gange i alt, og der har ingen problemer været.

Jeg syntes det er ret vildt i kan sende det til Danmark fra Spanien på kun 3 hverdage, det imponerende

tak for en god handel

Ingenting herfra

Jeg har nu bestilt hos pink-mule.com 5 gange.
- De har de billigste priser!
- Varen har været der 3 dage efter, hver gang! (utrolig hurtig, når det bliver sendt fra Madrid af!)
- Overskuelig hjemmeside!
- Jeg har haft 1 reklamation, på en Efest oplader og jeg fik et svar pr. mail 1 time efter, om at en ny bliver tilsendt.

Sådan! Er det for meget at sige, jeg elsker dem?

Hurtig levering og de få gange jeg har haft brug for at kontakte kundeservice, ved eks. fejl leverance, har de svaret hurtigt og rettet fejlen med ok refusion.

Dårlig support, forkerte varer, forkerte beskrivelser i webshop

Plejer at være fint at handle her, god solid forretning som er anerkendt, dog havde jeg bestilt 10 atomizers til en tank jeg bestilte på samme tid. Atomizerne var altså som tilbehør under tanken, og formodede at det passede sammen - men nej, nu står jeg her med 150 krs atomizere jeg ikke kan bruge, og en clearmizer/tank som jeg heller ikke har meget nytte af, da jeg ikke har nogle mizere at skifte med.. desuden havde jeg bestilt en startpakke, hvor det ene batteri (ego gevind) ikke passede til den føromtalte atomizer, dog virkede det andet batteri?? Måske en gevindfejl, men ubrugeligt batteri af den grund.... har skrevet til support, men det eneste svar jeg fik var at deres support ikke virkede, great... ?!?!? har ellers været glad for at handle her, men der er heldigvis mange andre online shops med den her type varer, som nok i det mindste har en online support der virker.

super sevice

Super hjælp til at få min Provari til at fungere uden for garanti periode

Handler en del hos Pink-Mule. Servicen har altid været i top, og hvis noget ikke virker som det skal. Så har jeg hurtigt fået en ny eller erstatningsdel. Priserne er okay, men servicen gør op for det :)

HANDLER INGEN ANDRE STEDER! PINK-MULE ER DE BEDSTE UDEN TVIVL!!!

Har brugt pink-mule en del gange efterhånden, og kender rigtig mange som osse har brugt dem.
Der er altid en fin og hurtig mail-respons, massere af lækre vare og en super nem hjemmeside at klikke rundt på... de kan virkelig deres ting, og de gør det til U.G!

Bestilte her op til julen, nogle væsker og en tank, de blev sendt fra Spanien Onsdag,lå i Kolding Torsdag, var hos mig Fredag morgen, lige i tide, da jeg var helt tør for væske den dag.. super hurtig fragt, når man tænker på de skal sendes fra Spanien til DK, og så på 3 dage..
post danmark er 2 dage min., om det bare fra A-B indenfor DK..?

Har kun haft en ¨småting¨ indtil videre, hvor den ene brænder jeg havde bestilt, var en forkert Ohm, 20 min efter mailen var sendt, kom et svar med, at de beklagede fejlen, og nu var der allerede en ny på vej, med den rigtig Ohm, og jeg kunne ligeledes beholde den 1.
DET er god service!! Hvis bare alle andre netbutikker gjorde samme, ville verdens blive et meget gladere sted :-D

5 stjerne herfra Pink-mule... I har fortjent dem! Og tak for i gjorde julen/nytår 2013, endnu mere damp-rig for mig iår!

Gode priser og fin service.

Har handlet hos Pink-Mule et par gange og alt har været OK. Det kan bedst betale sig at bestille en ordentlig "røvfuld" af nikotinvæske mm op til 2 kg. For så betaler man kun 50 kr. i forsendelse.

Super udvalg og fornuftige priser.

Her er alt samlet ét sted og til fornuftige priser. Dog er forsendelsen ikke altid lige så pålidelig.

God kundeservice..

Hurtig levering.. Kan klart anbefales..

Manglende varer ved forsendelse

Jeg havde bestilt en ordentlig håndfuld varer inde fra deres hjemmeside. Det kom som lovet inden for 2-3 dage, men ved modtagelse manglede der tre varer(fair nok, det kan ske for selv de bedste).
jeg har siden modtagelse ringet til kundeservice mindst tre gange om dagen, men uden held til at komme igennem. Det syntes jeg er for dårligt!

hvad sker der lige for det ?

Jeg købte 4stk CE4 ingen af dem virket . så jeg skrev en mail med det samme ca48 Timer efter får jeg denne Mail

Hej "mit navn"

Vi har kun 24 timers reklamationsret på CE4.
Det er noget producenten har valgt, da de er meget skrøbelig overfor brugerens anvendelse.
Så jeg kan ikke engang sende nogle nye :( beklager.

Perfektion, ned til mindste detalje.

Jeg har snart bestilt her fra over 10 gange,
Jeg har altid fået det jeg har bestilt og aldrig oplevet dårlig kunde-service.

Christian og Frank er super venlige til at hjælpe hvis noget ikke er som det skal være. Jeg har et par gange oplevet at noget har været i stykker, men samme dag som jeg har gjort dem opmærksomme er der blevet sendt noget nyt. de er også altid behjælpelige vedrørende rådgivning og her kan man godt høre at de ved hvad de snakker om. Butikken er drevet af entusiaster.

Da de sender pakkerne helt fra Spanien. så er det meget logisk at de ikke er på bestillings adressen dagen efter.. Det hurtigste jeg har oplevet er 2 dage, hvilket rent faktisk er en achievement i sig selv, Det det sagtens kan tage post danmark samme tid at sende en pakke til ens nabo. også koster det kun 50 kr i porto.

Jeg kan varmt anbefale alle e-dampere til at bruge pink mule.

Pink Mule S.L. Details

Hos Pink Mule bestræber vi os utrolig meget for at give vores kunder den hjælp de behøver, defor ydes der blandt andet mail support fra morgen til aften, alle ugens dage.

Visit Pink-Mule

Call us on: +34 924 65 20 75