Pink-Mule reviews

Pink-Mule reviews

8.1

Fantastisk uden lige!

Den bedste hjemmeside der findes hvis det står til mig!

- Priserne er helt okay.
- Sortimentet er meget større end nogen af de andre sider jeg har besøgt.
- Leveringen er helt i top! Jeg har bestilt fra Pink-Mule.com fire gange nu, og alle ordrene er blevet leveret indenfor to hverdage. Det kunne ikke være bedre.

Som de fleste andre også siger, så er deres service ud over al forventning. Der er lynhurtig respons på både mail og telefon!

Alt i alt det bedste sted hvis i spørger mig. Jeg har bestilt alle mine ting fra Pink-Mule.com og det vil jeg blive ved med!
- Rasmus Toxværd

Tillidsfuldhed & tilfredshed

Jeg har handlet en del steder før Pink Mule.
Jeg mærkede hurtigt, at her vil jeg handle fremover!
Servicen er super, priserne billige leveringen er hurtig.
Jeg har kun ros!!!
TAK

Levering med GLS er bare i orden!

Jeg har bestilt fra Pink-Mule rigtigt mange gange, og mange gange har jeg ventet i over 8-10 dage på mine pakker. Det medførte at jeg holdte op med at handle ved PM til sidst, fordi jeg ikke ville vente så lang tid på at modtage dem.
Nu har i skiftet til GLS levering via fly, og jeg må sige, det spiller bare.
Bestilte mine ting en torsdag om aftenen, de blev sendt fredag og var hos mig tirsdag. Det overholder alle forventninger til afsending fra spanien, og jeg må sige at i har fået min tillid igen.
Varerne var i perfekt stand, og rigtigt godt pakket ind.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Fantastisk leverings tid!

Kan kun stikke begge pegefingre i vejret!
stod og skulle bruge rygevæske ASAP! og det må man sige at der kom!
bestilte d14/8 og har modtaget ordren 16/8.
har ikke så meget andet at tilføje :-) -Tak for en god handel PM!

Super top kvalitet til billige penge

Har ikke røget en cigaretter i snart 6 måneder. Damper for ca 200kr i måneden og alt bliver købt ved pink mule.

Vare i top.
Pris i top
Levering hurtig og pålidelig med GLS

Yderst tilfreds.

Vi har købt vores rygegrej fra start hos PinkMule og altid været tilfredse.
Det er rimelige priser, lynhurtig forsendelse og der har aldrig været problemer med det vi har købt.
Kan man forlange mere ? Nej. :-)
Som sagt yderst tilfreds kunde.

SUPER

SUPER godt og stort udvalg. Altid god service og hurtig levering

Er yderst tilfreds

Jeg har normalt handlet hos et dansk firma, men efter at jeg fik anbefalet Pink Mule af noget familie, tænkte jeg at jeg da lige skulle se hvad det var for noget.
Jeg blev glædeligt overrasket. Lave priser, gode varer og ikke mindst super hurtig levering med GLS!!
Jeg vil klart anbefale Pink Mule!!!

Magen til forstående personale har jeg ikke snakket/mailet med før ;-)

Efter 18 år med cigaretter, er jeg nu kun på damp. Har bestilt hos pink 3 gange nu, har haft nogen specielle ønsker og spørgsmål, der bliver svaret stort set med det samme, og det enda kl 23 om aften hvor jeg smed en mail til dem. Sarah, Rafael, Brian er super forstående for ens små problemer eller spørgsmål man måtte have ;-) Der har ved hver kontakt været en super venligt tone, hvilket ikke ses ofte mere. Leveringen er efter min fordom væsentlig hurtigere end ventet. Lige fra 4 til 7 dage, og nu med gls hvor man kan følge ens pakke op igennem europa, så har man en god fornemmelse af hvornår pakken er fremme, og dette for kun 50 kr. Har fået flere bekendte med på dampen fra Pink.
Sidste episode var igår hvor jeg skrev at mit variable batteri, ikke kunne varieres i bunden mere, troede jeg skulle sende det ned så de kunne kigge på det ( batteri til 170 kr), det var ikke nødvendig, der blev sat penge ind på min konto så jeg kan købe et nyt. Så det gamle batteri har jeg stadig, kører dog på lav volt, men kan dog bruges når man er væk fra stikkontakter en hel weekend

Lars

Jeg er tilfreds efter svaret på min mail

I starten var jeg meget tilfreds hurtig forsendelse og fik varen 3-4 dage efter.
MEN, Så fik jeg et problem med mit variable batteri og sendte en mail til dem for 2½ måned siden og har først fået svar nu.
Uacceptabelt over for jeres kunder.

Reply from Pink Mule S.L.

Hej Patrick, jeg kan se der er en mail fra dig, som ikke ser ud som om den er besvaret. Det beklager jeg meget. Det er en fejl, og jeg vil selvfølgelig få action på det med det samme. For du har helt ret...det er uacceptabelt overfor vores kunder og er ikke sådan vi normalt er eller ønsker at være.
Jeg sender dig et nyt batteri, for ifølge din beskrivelse i mailen er det kortsluttet.
Endnu en gang beklager jeg meget.

Hvor er min pakke?/ ødelagt mizer

Jeg har nu ventet i 2 weekendsdage og 5 arbejdsdage, og har endnu ikke set skyggen af min pakke. Jeg er meget utilfreds med denne lange leveringstid.

Hvor bliver min pakke af?

Opdatering: Jeg har nu fået min pakke her senere på dagen, Jeg havde bla. købt en iclear30 mizer, det viser sig så at gevindet på selve tanken er fuldstændig ødelagt, i den ene halvdel er der næsten ingen gevind, og på det nedereste stykke, ligner det er plastikken smuldre af. Det var så spild af penge på en mizer der skulle være så perfekt..

Hej Casper,
Jeg forstår ikke helt det med leveringstiden. Du bestilte den 24.05 der var en fredag og vi sendte til dig den 27/5. Så hvis du fik den d. 31/5 kunne det være bedre, men jeg syntes ikke det er helt galt.
Det er det dog hvis der er en defekt på din vare..den skal du have byttet. Men vi er nødt til at have besked for at vide der er noget galt. Jeg får sendt en ny til dig mandag.

Dårlig kundeservice

Er stærkt utilfredse med dem, jeg har nu kontaktet deres kundeservice to gange uden det mindste resultat. Jeg købte et variabel mod, hvor der fulgte to batterier med, hvoraf det ene ikke virker. dette har jeg gjort dem opmærksom på to gange nu, og som sagt med intet resultat.
så jeg hverken kan eller vil anbefale dem til andre og handler der selvfølgelig ikke mere.
Patrick Givskov found this review useful

Hej Niels,
Jeg har fundet din ordre, men kan ingen mails se fra dig ? Har du talt med os i telefon og ikke fået noget ud af det?
Det ligner os dårligt. Og hvis det er tilfældet vil du så være rar at skrive til mailpinkmule@gmail.com så ser jeg på det med det samme.

gik fra 3stjerner til 5 :)

Vi havde et par atomizere som desværre ikke virkede og det var jeg pænt træt af eftersom jeg har betalt for dem, så jeg startede med 3stjerner og stor utilfredshed,
men jeg fik et opkald fra deres kundeservice idag hvor jeg fik en god forklaring og nu er der nogen nye på vej og
jeg er meget imponeret over den måde de behandler deres kunder på.

Top Dollar

Handler kun ved Pink-mule fremover

God service, hurtig afsendelse, samt gode varer

GODT

Jeg skrev en anmeldelse tidligere hvor jeg ikke var så begejstret for pink-mule.
De ringede så til mig og forklarede hvorfor og det hele, og informerede mig om alt!
Jeg fandt så ud af at fordi at der er helligdage i andre lande, så sender de ikke i de lande.
Tak pink-mule for at have forklaret mig det!

Rigtig go stil!

Har bestilt nogle gange ved Pink-mule og hver gang har produkterne levet op til mine forventninger! Servicen er osse totalt iorden. Havde idag lidt forvirring ang en leveret pakke mens jeg ikke var hjemme men på 5 minutter fik jeg opkald fra Pink-Mule som fandt min pakke og fik orden på det hele.

5 stjerner for kanon go service 6 hvis jeg ku
5 stjerner for udvalget
5 stjerner for priserne

Handler med garanti ved Pink-Mule igen!

rigtig godt!

Jeg har bestilt her rigtig mange gange og det er billigt og godt!

så godt som det kan være

det er helt fint service, og de har nogle videoer, der viser hvordan man gør, og det en super hjælp, nogle steder er prisen meget god, og nogle andre virker det dyrt, men alt i alt, god service til okay pris, og det tager jo lidt tid og sende, men det er jo også fra Spanien, taget i betragtning af det, er det god og hurtig levering ! :-)

Virkelig god service med hurtig levering

Først var vi lidt forsigtige med at købe noget fra Spanien, for flere e-cig shops havde rådet os imod det. Men online-svarene på vores forespørgsler var kvalificerede og responsen lynhurtig, selv om vi havde en masse af dem. Så vi bestilte (omend med track-and-trace der er ca. 100 kr. dyrere) og fik varerne i løbet af 2 dage. Bare i orden og fem stjerner hvis ikke det var fordi laderen til e-cigbatterierne kun var "Made in China" og ikke CE-mærket. Det er uansvarligt af sikkerhedshensyn, men ellers er Pink-mule.com et supergodt sted at handle. Websiden kunne være mere overskuelig, og der burde ikke være ventetid på produkter, man egentlig gerne ville købe her og nu, priserne er ok, ikke mere end det. Det er nogle af minusserne, men hellere give en realistisk pris for en god oplevelse, som vi fik, og igen: Brug track-and-trace og få levering hurtigere end moster Grethe i Tønder kunne nå at sende et almindeligt brev.

Super service igen!

Skrev tidligere et indlæg vedr. langsom forsendelse, det viste sig dog at postvæsenet havde lavet en bommert, og ikke kunne finde min adresse på grund af hvordan jeg havde angivet etage osv. (komplet latterligt)

Pink-Mule sendte mig dog endnu en pakke, selvom den oprindelige pakke allerede var på vej retur, og jeg blev MEGET pænt kompenseret for ventetiden..!

Efter omstændighederne, en rigtig god oplevelse..!!

(Har lige bestilt en masse væske igen :) Glæder mig til at se om forsendelsen forløber fejlfrit denne gang!!) :)

Opdatering: De inkompetente mennesker i Postdanmark evnede endnu engang ikke at fremsende min pakke, og pakken er hverken kommet retur eller nået frem (nu efter snart 3 uger)

Jeg tilbød at betale endnu engang for at få det tilsendt, da jeg simpelthen mistede tålmodigheden med postdanmark og deres lorteservice, men Pink-mule medarbejder Christian, satte de penge jeg havde brugt ind på min konto, så jeg kunne bestille engang til, selvom pakken endnu ikke var dukket op.. Stort thumbs up for den service!

Pink Mule S.L. Details

Hos Pink Mule bestræber vi os utrolig meget for at give vores kunder den hjælp de behøver, defor ydes der blandt andet mail support fra morgen til aften, alle ugens dage.

Visit Pink-Mule

Call us on: +34 924 65 20 75