Pinkmule reviews

Pinkmule reviews

7.2

pas på det her sted

har købt noget inde hos dem og har ikke fået min vare og ringet til dem og fik det her svar at de ikke hade fået mine penge og jeg sagde til ham at det ikke passet for de er trukket fra min konto og har betalt med dankort og den var gået i gennem bliv sur på ham og sagde sådan et plat firma og smed på og 10 min efter ringet han op til mig og sagde at det måtte jeg undskylde for han kunne godt se at det var rigtig hvad jeg har sagt og så sagde han at de hadet kommet til at sende den til den forkerte adr og han lige skulle undersøge det først men mener ikke at det kan være mit problem at de sender forkert så jeg sagde til ham at han bare kunne enten give mig mine penge retur eller min vare og han sagde at mine penge kunne jeg ikke få tilbage og vi må håbe at ham der har fået min vare ville komme med dem til mig . virkelig latterlig firma er ikke et sted jeg vil bruge mine penge frem over

Super service og kvalitet

Har over flere gange bestilt produkter fra Pink-mule. Selvom produkterne kommer fra virksomheden i Spanien går der blot 2-3 dage (afhængig af hvilken ugedag der bestilles)

Kvaliteten på produkterne er høj og såfremt man har spørgsmål om alt ml. himmel og jord er de behjælpelige med at besvare på ens spørgsmål.

10 stjerner herfra! - kan varmt anbefale dem og det er det eneste sted jeg køber mine produtker

Fin service - hurtig levering

Selvom alle deres varer bliver afsendt fra Spanien, har jeg som regel pakken liggende 3 dage efter bestilling - det kan man bestemt ikke klage over.
Udvalget er også stort og der er stor hjælp at hente på hjemmesiden for nybegyndere.
Jeg havde på et tidspunkt bøvl med nogle betalinger - fik hurtigt svar fra deres kundeservice og fejlen (som lå hos den udbyder der håndterer deres betalinger) blev hurtigt rettet.

Kan bestemt anbefales! :-)

Lang leveringstid

Først og fremmest er pink mule et super sted og handle stort udvalg samt en god kvalitet. Jeg har aldrig haft noget bøvl med ødelagte varer osv. Men 1-2 ugers levering er simpelthen ikke godt nok derfor kun 3 stjerner.

Det er hvordan man retter sine fejl der fortæller om man har god service

Bestilte en leverance , som komme hurtigt, desværre manglede der en del. Jeg skrev til supporten, og der blev svaret inden for rimelig tid. Der var en rigtig god dialog, og uden problemer fandt vi ud af fejlen og delen jeg manglede blev sendt fragtfrit og uden problemer. Tak for god service trods alt.

fantastisk kundeservice og produkter

Jeg har kun positivt at sige om pinkmule,de er altid hjælpsomme,også hvis du skulle have glemt at tilføje noget til ordren,så skynder du dig bare at ringe.Ordrene blivet altid afsendt hurtigt og varerne er topkvalitet

Bedste priser og hurtig levering

Jeg har nu bestilt af to omgange his Pinkmule, og hver gang er det forløbet perfekt! De har de bedste priser jeg har kunnet finde online, leverer hurtigt og sikkert, og holder en fint opdateret under hele processen.
Enkelt og smertefrit, lige som det skal være!

Fantastisk firma

Jeg bestilte søndag aften, modtog det onsdag.
Gode produkter og hurtig levering.
De har helt sikkert fået en fast kunde i mig. :D

Efter flere bestillinger, må jeg sige perfekt service og hurtig levering :-)

Spanien - Danmark 3 dage

Bestilte et begyndersæt og ekstra juice. Ingen problemer i forbindelse med køb og ej heller ved modtagelse. Tog kun 3 dage fra bestilling til levering.

Is Pinkmule your company?

Pinkmule Details

Visit Pinkmule