Pinkorblue reviews

Pinkorblue reviews

8.7

Hurtigt og billigt

Bestilte en Babybay med diverse tilbehør. Det var meget billigere end i butikkerne og blev leveret på få hverdage.
God brugervenlighed på hjemmesiden (f.eks. en funktion hvor man modtager en e-mail når en vare kommer på lager).
Vi har også haft telefonkontakt med Pink or Blue et par gange og har hver gang fået god hjælp og service.

Super forretning!

Jeg bestilte en Rømer autostol i søndags og fik den leveret til døren onsdag, fragtfrit. Og til en pris a 899 kr, så kan det ikke svare sig at købe en brugt til 600-700 kr. Jeg er MEGET tilfreds med denne butik og kan varmt anbefale den. Stolen er virkelig flot.

Gode priser og fragtfrit

Autostol til god pris leveret som lovet

Base til autostol 417kr.. billigere end i BabySam!

Købte Maxi Cosi Family Fix basen på dette site, til 1232kr., sammenlignet med Babysams pris på 1649,-!
Forud for købet, mailede jeg til kundeservice vedr. leveringstid, da dette ikke fremgik af hjemmesiden, og jeg fik svar på min mail indenfor en halv time, hvilket må betragtes som upåklagelig kundeservice.
Bestilte samme dag en anden vare i Babysam, og hvor varen fra pinkorblue.dk ankom hurtigt og problemfrit, har vi i skrivende stund, stadig ikke modtaget varen fra BabySam.
Så - jeg anbefaler helt klart pinkorblue.dk.

dejlig side og fantastisk service

Mange billige og spændende ting og super service !

FANTASTISK SIDE!!

Skøn side med billig Porto og hvis man bestiller for over 500kr er der gratis Porto.
Der går en lille uge før man modtager tingene, men synes jeg ikke har nogen betydning!
MEGET Billige produkter i forhold til butikker og andre hjemmesider, og så følger der ekstra ting med i forhold til at købe andre steder, fx følger der steralitions bokse med til sutterne. Handler der rigtig meget og får tit rabat kuponer med på hele 40kr.
Kan kun anbefale denne side! :)

Gode priser og service

Har rigtig gode priser på deres produkter. Vær obs. på deres fragtomkostninger, som er lidt høje, hvis du ikke bestiller nok til fri fragt. God kundeservice og hjemmeside. Lidt lang leveringstid, men som lovet. Jeg vil handle her igen.

Billigt!

Gode priser og super service :) De har dog ikke barnevognsseler.

Tyske priser!

Havde haft kigget på en vare på babymarkt.de og mere eller mindre bestemt mig for at bestille der, men landede så senere på en eller anden vis på pinkorblue.dk, fandt ud af at det var samme firma og at priserne var lige gode omregnet til danske kroner.
Eftersom det virkede mere trygt og overskueligt på dansk, bestilte jeg her i stedet.

Det har jeg ikke fortrudt! Varerne er gode og meget billigere end jeg har kunnet finde dem andre steder. Derudover har de varer, som ellers ikke lige umiddelbart findes i en dansk butik.

Har handlet her flere gange, og kan kun anbefale til andre

Nemt og billigt

Alt som forventet, billigt, nemt og meget hurtig forsendelse, selv om det kom fra Tyskland. Modtog endda to gavekort med forsendelsen.
Vender bestemt tilbage.

Fremragende service - handler bestemt hos dem igen

Vi har lige købt bl.a. babyseng og tilbehør. Det var nemt at handler i shoppen og varerne kom tre dage efter. Vi har desuden efterspurgt en vare, som ikke var i shoppen pt. men som hører til babysengen. De undersøgte sagen samme dag vi skrev, så igen fremragende kundeservice. Det er ikke sidste gang vi handler hos pinkorblue.

Kan varmt anbefales :-)

Fin service og levering

Det er første gang at jeg handler hos dem - fandt deres hjemmeside da jeg søgte efter en ny autostol til vores søn.
Rigtig fin hjemmeside, god beskrivelse af varerne. Rigtig gode og konkurrence dygtige priser. Tør godt handle der igen.
Eneste "ulempe" er jo, at det skal helt fra Tyskland af, så der går lidt over en uge inden varen kommer - men skidt pyt, så længe man er klare over det, kan jeg godt vente en uge og så spare 500 kr. på det samme produkt, set i forhold til en dansk butik.
Mvh Line

Hvor blev sutterne af?

Bestilte bæresele, net til barnevogn og sutter.
Da pakken kom manglede sutterne - de blev så heller ikke afregnet. Men man skal bemærke, at da hjemmesiden er tysk, har de et lidt andet koncept, så det kun er et bud man laver ved bestilling og enten kontakter de én eller også sender de pakken (hvis de er enige i en bestilling). I mit tilfælde var prisen fastholdt på de enkelte dele, så det var vel derfor det ikke var nødvendigt at kontakte mig. Jeg vil sagtens turde handle der igen, men jeg er glad for at det ikke var bæreselen, som de undlod, da det var den primære bestilling for mig.

Kanon hjemmeside.

Ingen problemer med denne side, gode varer, og mange gode tilbud, har allerede bestilt hos dem igen ;)

Gode priser og god behandling

Jeg købte en kravlegård på denne side, da jeg syntes at prisen var rimelig med gratis forsendelse og der stod at der var hurtig levering.

Der gik en uge før jeg modtog den og så var den desværre skrammet :-(
Jeg orkede ikke bøvlet med at returnerer den.

Jeg blev efterfølgende kontaktet af pinkorblue, og de baklagede selvfølgelig fejlen. De tilbød en rimelig løsning. Tør godt handle der igen.

Fantastisk service og billiger produkter.

Service besvarelse næsten med det samme.
Bestiller man over 500kr. er porto enda gratis.
Gode uge tilbud som ren faktisk er brugebare. :)
Mærkevare så som BabyBjörn meget billiger end i DK.
Hvad mere kan man ønske sig. :)

Is Pinkorblue your company?

pinkorblue.dk Details

Visit Pinkorblue