PioneerShop.dk reviews

PioneerShop.dk reviews

9.2

SUPER hurtig levering og kanon service

Købte en Pioneer 8500DAB, super hurtig levering, desværre var mikrofonen til det håndfrie i stykker, men en mail til Rasmus og wupti, så var der en ny mic og så spillede det bare max igen...
Virkelig super service, handler helt sikkert der næste gang jeg skal bruge noget de har i butikken....

Perfekt, hurtig levering og varen var i perfekt stand ved ankomst. Kan kun anbefale andre at handle der.

Jeg købte en Pioneer DEH-X8500DAB Bilradio med Bluetooth, som er en udemærket radio nu da det gamle DAB system er ved at være udtjent. Men jeg har dog haft en uheldig oplevelse med denne radio, - og det er IKKE pioneer shop.dk´s skyld. Radioen kan ikke tåle at få DAB antennen korsluttet, hvis man er så uheldig skriver den hele tiden Antenne Error i displayet og DAB funktionen ophøre. Så jeg måtte lige være lidt kreativ, og fandt ud af at der inden i chassiet på bundkortet var en sikring til samme. Hvorfor har man ikke lige fra Pioneer´s side lavet en strømbegrænser med fault back funktion, - i så fald så har min det nu, og kan kortsluttes når som helst uden at den brænder af igen..... Ellers et super produkt fra Pioneer som kan alt det moderne mennesker har behov for m.h.t. mobiltelefon o.s.v. - jeg er rigtig glad for den nu.

Super Service og hurtig levering.

Havde fået en forkert USB nøgle skrev til dem og fik hurtigt svar om at der var sket en fejl og den rigtige ville blive sendt til mig.
Kan varmt anbefales.
Hurtig bestilling/Levering
Hurtig kundeservice.

Hurtig levering og god service

Har købt en Pioneer DAB radio til en god pris.
Havde telefonisk kontakt med webshoppen, hvor jeg fik en god service.
Kan klart anbefale, at handle hos dem.

Suveræn service og hurtig ekspedition

Hurtig levering super service

Købte en Pioneer bilradio og modtog hurtig varen. Der manglede dog et kabel i kassen og jeg ringede til PioneerShop.dk. Vedkommende sagde at han ville undersøge sagen. 10 min. senere blev jeg ringet op af en anden medarbejder som jeg kunne forklare hvad jeg manglede og straks næste morgen lå¨kablet i min postkasse. Ingen bøvl overhovedeet og super hurtig service.
Kan varmt anbefale dem.

Har bestilt, købt og modtaget en Pioneer Receiver + BD afspiller, som jeg modtog mindre end 24 timer efter de var afsendt fra jer. Det virker perfekt. Er super glad for det. Kunne nu godt have tænkt mig, at der fulgte et lille HDMI-kabel med BD-afspilleren. Men nevermind, i dagens danmark bestiller man jo bare over nettet og så ankommer det dagen efter. Lækkert ;-). Tak for en god handel. Har fået købt mig noget som jeg virkelig ønskede mig :-)

Super oplevelse af denne netbutik

Har handlet her en gang. Men det er ikke sidste gang jeg vil handle her for det er super kvalitet og fornuftige priser. og et kæmpe plus, bestilte varen onsdag kl 13.45 og havde allerede min pakke dagen efter.

Mange tak for en super betjening og levering
Mvh. Thomas

God pris og hurtig levering

Købte en Pioneer subwoofer til min bil. Prisen var nedsat og var den laveste jeg kunne finde på nettet. Bestilte søndag, Pakken blev afsendt mandag. Modtog pakken tirsdag. Jeg er meget tilfreds :)

Hurtig og effektiv betjening

Efter at have bestilt varen torsdag aften kunne jeg afhente varen dagen efter hos Pioneershop.dk i Egå. Positiv oplevelse.

varen var ikke på lager alligevel

Jeg var lidt skuffet at leveringen var forsinket med en uge pga at en vare ikke var på lager alligevel selvom det stod at den var til omgående levering,efter at jeg mailede dem efter et par dage fik jeg at vide at varen først kom næste uge var jeg lidt skuffet at jeg ikke fik dette at vide noget før.men ellers er jeg meget tilfredsw

Perfekt service, hurtig levering...

Jeg bestilte en aktiv subwoofer, som jeg ikke kunne finde billigere nogen steder, bestilte den lidt over kl 14 en hverdag, dagen efter inden kl 14, stod jeg med min nye sub...
Fine priser, super hurtig levering.
Bestemt et sted, hvor jeg vil handle igen, næste gang jeg skal bruge noget fra Pioneer.

Fantastisk service - dag til dag levering til skarpe priser

Købte et Pioneer musikanlæg til mit arbejde i pioneershop.dk. Det var en god oplevelse, og jeg var derfor ikke i tvivl om hvor jeg skulle handle, da jeg privat skulle bruge en ny autoradio.

Næste gang jeg skal bruge grej fra Pioneer smutter jeg også i pionershop.dk!

Hurtig og god service!

Bestilte en App Radio 2 til 2799 kroner, ved levering var den dog sat ned til 2499. Jeg kontakte kundeservice der med det samme krediterede mig det nedsatte beløb!!

Ingen kvaler herfra :)

Hurtig levering!

Bestilte en autoradio en aften fik varen leveret efter blot 36 timer. De lover dag-til-dag levering, og det må man sige de overholder. Og så til en pris der matcher de billigste på markedet.

yderst god kundeservice, og en samarbejdsvillig netbutik.

Jeg købte for nogle måneder siden en AirPlay Højtaler hos Pioneershop.dk - den blev leveret uden problemer - og spiller upåklageligt.
Da det er en AirPlay højtaler har der været nogle klagepunkter i forhold til forbindelse til min MacBook (fx at man ikke kan se film via AirPlay, da lyden er meget forsinket, og den sommetider hopper af netværket). Dette synes jeg godt PioneerShop.dk kunne gøre deres kunder opmærksomme på inden man køber.

Ud over det, så har jeg ikke oplevet andet end yderst god kundeservice, og en samarbejdsvillig netbutik. Det har alt i alt gjort, at jeg helt sikkert vil anbefale PioneerShop.dk til mine venner.

"Tilbud" på anlæg de ikke havde eller kunne skaffe.

Jeg bestilte et anlæg, 10 dage efter sendte de en mail, hvori de skrev at anlægget var udgået, jeg mener ikke at man ikke bør have "Tilbud" på vare man ikke har, eller kan skaffe! det betyder nu jeg skal til at lede efter anlæg et andet sted efter jeg havde brugt uger på at undersøge markedet og finde et tilsyneladende for godt tilbud...

/Dan
PioneerShop.dk

Reply from PioneerShop.dk

Hej Dan

Tak for din anmeldelse, som er vigtig for os for at blive endnu bedre til at give den bedste service.

Jeg skal først beklage at der er gået 10 dage fra du har lagt din ordre, til at du har fået en status på din levering. Normalt er vores tilbagemeldingstid kun en time eller 2, men da har lavet din bestilling den 23.12.2012 hvor vi har haft lukket grundet julen, har det derfor ikke været muligt at overholde de normale svartider.

Det er selvfølgelig også meget beklageligt at den levering, som vi skulle have haft den. 2. januar af det pågældende anlæg er blevet annulleret af Pioneer, da produktet i mellemtiden er udgået af produktion og udsolgt fra Pioneers hovedlager.

Du er meget velkommen til at kontakte mig så vi i fællesskab kan finde et andet rigtig godt tilbud på et anlæg, som lever op til dine krav.

Claus Hansen
PioneerShop.dk

Fin service

Fin service
Hjemmeside er fungerer og telefoninsk service, super

Super god og hurtig service.

Flot og gennemskuelig hjemmeside. Ser man den samme vare billigere et andet sted, så matcher de prisen, og så var leveringen hurtig.

PioneerShop.dk Details

Visit PioneerShop.dk