Planetariet reviews

Planetariet reviews

5.7

/0' vhs stil

Var inde og se Galopagos ,magen til dårlig film har jeg ikke set siden Vhs tiderne.
Var total utydelig i siderne og rigtig dårlig kvalitet.
Til 149 kr. forventer jeg en ordentlig kvalitet.
Tror ikke jeg gider ofre penge på film når de er så dårlige.
Vi har klaget over filmen men de sagde den var ok.

FEDT MAN!

Jeg har været så heldig at være til et firma arrangement på Planetariet. Det var super god service, lige fra da vores jakker blev taget, til festen sluttede.
Der er dog lige én bestemt tjener jeg må fremhæve, hans navn var Tom, og jeg har aldrig oplevet så god service før.
#SkudUdTilTom #FedtFirmaArrangement #BedsteTjenerIDanmark

Dårligt gammelt og slidt materiale. Fed viden i biograf.

Jeg har så sent som i dag været en tur forbi Planetariet med min kæreste. Oplevelsen for mig - hver gang jeg tager i planetariet er den samme;
Jeg tænker "øv" når jeg går rundt i deres udstilling -samt mini biograf, da alle deres udstillinger enten ikke virker mere, ellers er de så slidte at man knap kan se, hvad det skal forestille. Desværre. Jeg var inde i deres mini biograf med korte film, for nogle måneder tilbage, der så jeg et sæde som var i stykker. Det samme syn måtte jeg til min forundring møde igen. Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor man ikke fikser sådanne småting. Men det er der jo nok en god forklaring på.
Personalet i Tycho Planetariet er flinke, dog med nogle skæve informationer i ny og næ. Da jeg er en person der selv ved rigtigt meget om en masse (selv ligegyldige ting), kan jeg lige med det samme spotte, hvis en af deres medarbejdere ikke fortæller hvad der faktisk er korrekt.
Jeg er den person som undersøger med det samme om enten jeg er forkert på den, eller medarbejderen er forkert på den. Men vi er allesammen mennesker.

Planetariet's store biograf som må være deres hovedkerne af salg - Er jeg dybt imponeret over hver gang jeg træder derind.
Forinden den film man skal se, går igang. Får man et "rundvisning" i vores nuværende stjernehimmel - Top point fra min side - Jeg elsker simpelthen rummet og vores stjerner (som er byggestenen til vores eksistens - fik jeg af vide idag, fantastisk).

Generelt er min vurdering af planetariet god - Dog med meget stor irritation til deres slidte og ødelagte forstilling, forinden biografen.
Ville dog gerne have refunderet pengene for, hvad vores tur i selve "for udstillingen" kostede. Fordi ingenting virkede desværre.

Jeg vil takke for igen, at have gjort det til en fantastisk oplevelse, idag til filmen "Det Skjulte Univers".

D. 17-08-2013

(SAMME ANMELDELSE KAN FINDES PÅ

Spar pengene

Må sige, at jeg var meget skuffet 10 min med 3D ellers KEDELIG fortælling fra Rummet.
Mine børn faldt i søvn.

4 personer 475 kr. Fuldstændig skør pris til et enormt kedeligt produkt. Lad være med at bruge tid derinde, du og dine børn vil kede jer ihjel.

Gå ud og spis i stedet.

Kedeligt sted

Mig og min kæreste tog over for at se det. Jeg havde gode minder fra det da jeg var barn - men nøj hvor blev jeg skuffet :o

Der er jo absolut ingenting at glo på, bare lige en lille rund hal og så er der noget sjovt for børn inde bagved..

Det gjorde det lidt bedre at få en tur inde i kuplen, men syntes virkelig det er mange penge for ingenting, vi kom alligevel af med 250 kr for at glo på en lille hal og se en lille film. En film som vi iøvrigt slet ikke lagde op til at handle om det der var titlen, men okay..

Man skulle nok have børn med...

Så ja vi var ret skuffet

God film, fejl i priserne, men det blev der rådet bod på.

Jeg har netop været i Tycho Brahes Planetarium med min kæreste og min 4-årige nevø for at se den animerede 3D-film "Sammys store eventyr", og det var en stor succes. Min nevø synes, det var virkelig spændende at opleve 3D-effekten, og det var en rigtig sød børnefilm.

Det var dog også en ret dyr oplevelse. Jeg synes, det var rigeligt, at det kostede 149 kr. pr. voksenbillet og 89 kr. for en børnebillet, men efterfølgende opdagede jeg, at jeg havde givet yderligere 30 kr. i bestillingsgebyr. Det er direkte uanstændigt, og det står ikke nævnt under menupunktet "Priser" på deres hjemmeside eller i den mail, man får omkring billetbestillingen. Under menupunktet "Priser" står der ydermere, at voksen- og børnebilletter koster hhv. 135 og 85 kr., hvilket må siges at være ret misvisende.

***Opdatering***

Jeg skrev til Planetariet og fik samme dag svar fra den adm. direktør, som på venlig og høflig vis beklagede oplevelsen og tilbød at refundere differencen og lægge et par fribilletter oven i hatten til næste gang, så jeg har ændret min anmeldelse fra 3 til 4 stjerner. Den højere pris skyldtes tilsyneladende en teknisk fejl.

Is Planetariet your company?

planetariet.dk Details

Visit Planetariet