Planteoasen reviews

Planteoasen reviews

6.4

Vildt skønt sted, jeg kunne have købt mig fattig!

Netop hjemvendt fra et godt besøg på planteoasen i ballerup. Hold da op hvor var der meget at vælge imellem og hvor er det bare stort og inspirerende. Planterne fremgår også sunde og friske. Personalet var venlige og hjælpsomme dog havde de lidt travlt men det kan man jo ikke klandre dem for. Det etr absolut ikke sidste gang jeg har været forbi der. Priserne ligger liiiidt i toppen men ikke urealistiske. :-)

aldrig mere planteoasen ballerup

købte ude blomster der gik ud efter 14 dage.
Ringede til dem og sagde det.
De var meget afvisende og sagde at det var vind og vejr .Køber aldrig blomster der mere.

Aldrig mere planteoasen :-(

Efter at blive overfuset og udspurgt af "ejeren" for at have parkeret på den/deres offentligt tilgængelige parkeringsplads, hvoraf det intet sted fremgik at dette ikke var tilladt, og der var massere af plads. Og ikke mindst finde at min bil blev ridset hele vejen ned af siden. Desværre kan jeg jo ikke bevise hvem der har ridset den, men i mit stille sind tegner der sig et billede eller nærmere en mistanke, så jeg har sat mine ben i denne smålige butik for sidste gang i mit liv, og kan kun anbefale alle andre at holde sig langt væk (NB! De store skilte hvor det fremgår der er videoovervågning, passer ikke iflg. "ejeren" mon resten af deres skilte så passer, tja måske, tag chancen hvis du vil, jeg vil ikke) - Jeg giver dem en stjerne, fordi den mandlige part af ejerskabet (antaget) virkede mere afbalanceret, uden jeg dog har talt med ham.

kunden i centrum

Super serviceminded personale, der prioriterer at finde en løsning på situationen, med den tid der skal til.
Varerne står flot, og på trods af størrelsen af området er det nemt at finde rundt og få et overblik over hvad man ser på.
Priserne er bestemt fornuftige og konkurrencedygtige.
Det er ikke sidste gang jeg kigger forbi Planteoasen.

Rigtig flot planteskole.

Vi gik ikke tomhindet derfra ihvertfald :-) De var virkelig billige og havde et rigtig stort udvalg af bl.a. kaktuser og andre fine blomster vi kom efter :-) Det er et sted der skal besøges igen!

Is Planteoasen your company?

planteoasen.dk Details

Visit Planteoasen