TV 2 Play reviews

TV 2 Play reviews

Very low
2.2

Ustabilt

Havde før sputnik og var aldrig glad for det og opsagde mit abonnement. Fik for et par år siden en ipad og har for nylig igen tilmeldt mig og downloaded det der nu hedder TV2 play i håb om at det var noget andet nu. Det er ikke pengene værd. Appen er ekstremt ustabil sammenlignet med f.eks netflix og jeg forstår ikke at det ikke kan lade sig gøre at forbedre den slags. Selv DR's gratis streamingtjeneste fungerer bedre.

Hej Alba

Jeg kan ud fra din anmeldelse ikke se, hvad det helt præcist er for nogle problemer, som du oplever med vores app. Men jeg skal naturligvis beklage de problemer, som du har.

Jeg vil rigtig gerne have dig til at tage fat i vores Kundecenter på 89881212 eller kundeservice@tv2.dk. Her skal du blot beskrive, hvad det er for nogle problemer, som du har med app'en, og hvad det er for en enhed, som du anvender. Så er jeg sikker på, at I sammen kan finde frem til, hvorfor du oplever disse problemer, og hvad løsningen kan være for dig.

Utroligt ringe afspiller

Ikke pengene værd. Skal genstartes ca. 3 gange i timen. Kvaliteten er tit så ringe at man ikke kan læse underteksterne. Det er ikke hardware og forbindelse der er noget galt med her: Intel i5 på en 30/30 forbindelse.

Hej Casper

Jeg beklager, at du oplever problemer med kvaliteten af TV 2 PLAY på din computer.
Kvaliteten, som du får igennem, tilpasses automatisk ud fra din internetforbindelse og RAM- og CPU- forbrug på din maskine. Da vi anvender smooth streaming, så sker denne kvalitetstilpasning helt af sig selv.

Hvis du ikke allerede har været i kontakt med vores Kundecenter, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til dem. De sidder klar til netop at yde support på TV 2 PLAY. Du kan kontakte dem på kundeservice@tv2.dk og 89881212.

I skal sammen have testet nogle forskellige løsningsforslag igennem og foretage tests af din opsætning, så I forhåbentlig kan finde årsagen til de problemer, som du oplever.

Elendigt produkt

Tv2-play er den hidtil værste streaming-tjeneste der findes. mange programmer kan ikke loade uanset hvilken forrbindelse man sidder på, og videoerne vises i forfærdelig ringe opløsning uanset om man sidder på en 50/50 mb forbindelse som sagtens kan vise fuld HD via Netflix.
Underteksterne overlapper ikke billedet som på netflix hvilket gør at de også er at ringe opløsning. Generelt er det en ommer for tv2 og kan ikke se nogen grund til at skulle betale penge for så ringe et produkt.

Hej Lasse

Jeg er da rigtig ked af at høre, at du ikke er en af vores glade kunder.
Det håber jeg da, at vi kan ændre på.

Jeg kan oplyse dig om, at vi på TV 2 PLAY anvender smooth streaming. Dvs. at afspilningen vil tilpasse sig automatisk dit udstyr herunder din computers RAM- og CPU forbrug og din internetforbindelse.
Dette er altså en tilpasning, som sker helt automatisk, og du vil kunne se med hvilken bitrate, som du downloader vores streaming med, hvis du kigger på de hvide søjler i højre hjørne af afspilningsvinduet.
1 søjle er den laveste kvalitet og 4 søjler er den højeste. Så prøv at holde øje med disse søjler, når du har problemer.

Har du problemer med afspilningen af TV 2 PLAY, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores Kundecenter. Det kan meget vel være, at I sammen kan finde frem til synderen for de problemer, som du oplever.

Virker ikke

Tv2 play virker ikke! Og jeg er godt træt af at kæmpe med det nu. Det eneste jeg får er loading, INGEN af programmerne virker!

Hej Michelle

Jeg beklager, at du oplever problemer med at få adgang til TV 2 PLAY. Det er bestemt ikke vores hensigt.

Jeg kan ikke se, om du har været i kontakt med vores Kundecenter, men det vil jeg helt sikkert anbefale dig som det næste skridt. I kan sammen teste dit udstyr igennem og ikke mindst teste nogle forskellige løsningsforslag.
Det skulle helt bestemt være muligt for dig at få adgang til TV 2 PLAY ligesom vores andre kunder, så kontakt vores Kundecenter, så I sammen kan finde årsagen til problemerne.
De kan kontaktes på kundeservice@tv2.dk eller 89881212.

Skidt hele vejen igennem

Jeg er godt træt af tv2 play. Der har været mange nedbrud. Jeg kan ikke finde app til samsung tv, phillips tv, apple tv eller XBMC. Man kan kun se en af gangen. Nogle ting kan man ikke sende fra sin Ipad til sit TV pga. af rettigheder. Der mangler udvikling på det her produkt. Det gode er mulighed for live tv, men det er ikke nemt at bruge via en PC til TVet.

Hej Homas

Tak for din anmeldelse.

Det er korrekt, at vi på nuværende tidspunkt ikke har udviklet en app til Samsung TV, Philips TV, Apple TV og XBMC.
Næste skridt for os er naturligvis at få en app til disse TV-modeller (Samsung og Philips), og i det hele taget bare komme ud på flere platforme.
På nuværende tidspunkt har vi udelukkende en app udviklet til SONY Bravia TV - når det kommer til TV-apps.
Men når der er nyt i forhold til en TV-app til de øvrige modeller, så vil vi informere om dette på kundeservice.tv2.dk.

I forhold til de rettighedsmæssige begrænsninger, som vi har ved airplay, så er vi naturligvis heller ikke tilfredse med dette. Vi vil rigtig gerne kunne tilbyde dig alt vores indhold via airplay, som vi har kunnet gøre tidligere.
Men vi er nødsaget til at overholde disse rettighedsmæssige begrænsninger, som er sat op fra vores rettighavers side.

Har du yderligere spørgsmål til TV 2 PLAY, så kontakt endelig vores Kundecenter på 89881212 eller kundeservice.tv2.dk.

TV 2 PLAY

Super godt og meget billigt

Synes, at TV2 Play er super godt. Jeg er tilmeldt via deres aftale med Waoo og det betyder, at jeg har meget billigt abonnement til Tv2 Play. Jeg bruger TV2 Play til at se de programmer, som jeg ikke får set om aftenen. Jeg elsker den amerikanske tv-serie Touch. Et lille minus er, at der ikke er en favoritliste, hvor man kan tilføje de ting, man skal se i fremtiden. Et større film-udbud ville også være dejligt. Men alt i alt Super Tv2 Play.

Hej Christine

Tak for din anmeldelse, som vi er rigtig glade for.

Det er dejligt at høre, at du netop anvender TV 2 PLAY i de tilfælde, hvor du ikke har mulighed for at sidde klar foran TV-skærmen. Det er lige netop det, som TV 2 PLAY er oprettet for - nemlig TV, når du har lyst og behov.

Jeg synes, at din idé med favoritlisten er rigtig god, og det vil jeg give videre til de ansvarlige med det samme.

Jeg håber, at du vil have lige så stor glæde af TV 2 PLAY i fremtiden.

MEGET UTILFREDS

Jeg har desværre haft en rigtig dårlig oplevelse med TV2 Play. Da jeg efter et par måneder, gerne ville opsige mit abonnement. For det første tog det mig meget lang tid for at finde frem til en lille tekst hvor der står man kunne opsige sit abdomenet. Hvorimod på Netflix er der en knap i højre hjørne hvor du nemt lige kan klikke "afmeld abdomenet" . Men efter at have klikket rundt på TV2 Plays hjemmeside en time, for endelig at finde den mindste og mest utydelige skrift af "opsigelse af aboment". Fik jeg det så overstået... MEN så fik jeg sku stadig regninger 2 måneder efter! Så ringede jeg derind, og de mente simpelthen at jeg havde haft en bruger i et andet navn. Jeg har haft et par brugere på TV2, men IKKE TV2 Play! Jeg har haft et par bruger på TV2 som er oprettet for flere år siden, som jeg oprettet GRATIS så jeg kunne tilmelde mig konkurrencer og den slags. SÅ F*** jer TV2 PLay for i tror i kan tillade jer at trække penge ud af folk på den måde! Det er sidste gang jeg laver nogen form for aboment hos jer!!!

Hej Mia

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med TV 2 PLAY. Det er bestemt ikke hensigten.

Ud fra din beskrivelse af vores mulighed for at opsige, så antager jeg, at det er noget tid siden, at du oplevede dette. Vi har nemlig i mellemtiden opdateret profilsiderne på TV 2 PLAY, så nu er det faktisk en knap, som du skal trykke på for at opsige. Inden knappen kom, havde vi i en lang periode valgt at gøre teksten 'Opsig abonnement' meget større end normalt - netop for at den skulle være tydelig.
Men hvis du oplevede problemer med at opsige, så ville min anbefaling klar have været at tage fat i vores Kundecenter med det samme.

Nu har jeg ikke kunne finde din sag og kan derfor ikke svare dig på, hvorfor du er blevet trukket. Men vi kan ikke oprette et abonnement for dig på et andet brugernavn - det er kun noget, som du selv kan oprette.
For at et abonnement bliver oprettet, så skal du selv ind og indtaste dine kortoplysninger. Disse oplysninger har vi ikke adgang til.
Men det er naturligvis muligt at have gratis TV 2 Logins - hovedreglen er blot, at du her ikke har indtastet nogen form for oplysninger fra dit betalingskort.

Hvis du har haft dobbelt abonnement pga. flere brugere med abonnement på, så vil jeg anbefale dig at kontakte Kundecenteret igen for at få dette undersøgt nærmere. Det er klart, at du ikke skal betale for samme abonnement på flere brugernavne på samme tid.

Super godt

Super god hjemmeside med et rigtigt godt udvalg. Og så er det fantastisk med snigpremiere :D
Det er dejligt at se, at tjenesten tv2 Play udvikler sig, således at det nu er muligt at genoptage et klip fra der, hvor man kom fra, samt at den automatisk går videre til næste afsnit ved mange serier.
Det eneste, jeg synes, der mangler, er en oversigt over de programmer man sidst har set, således at man hurtigt kan finde frem til dem eller bare selve serien igen.
Men som sagt - jeg er en glad bruger :-)

Hej Tanja

Tusind tak for din fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har stor glæde af TV 2 PLAY, og ikke mindst lægger mærke til, når vi får nye funktioner. Disse funktioner tager naturligvis udgangspunkt i jer brugers ønsker.

Jeg ved ikke, om du allerede har opdaget det, men det er nu muligt at se dine igangværende afspilninger på din profilside. Dvs. hvis du ikke kan nå at se et afsnit færdig, så vil dette afsnit være at se på din profilside.
Men det ville bestemt også være en god idé med en liste over de programmer, som du sidst har set. Det vil jeg give videre til de ansvarlige med det samme.

Jeg håber, at du fortsat vil nyde godt af TV 2 PLAY i fremtiden.

mehh..

Jeg syntes tjenesten virker forældet til hvad vi ellers har i dag. Stadigvæk silverligt. Ingen mulighed for at abonnere eller "se senere" muligheder. Mangler chromecast eller smart tv support(samsung). hjemmesiden er uoverskuelig, rodet og virker forældet. Kvaliteten er nogenlunde, men jeg savner noget HD.
Og så syntes jeg det er lidt en vanvittig pris for sådan en sølle service.

RETTELSE!
**********SVAR TIL TV2*************

Nej, det dig der misforstår... Jeg kunne selvfølgelig have formuleret det lidt bedre.
For at lige skære det ud i pap så lad os tage youtube som et eksempel, hvis du/i har kendskab til det?
Her kan man "subscribe" altså abonnerer/følge/favorisere bestemte programmer, så hvergang man åbner forsiden, får jeg et godt overblik over hvad nyt der er kommet, som har min interesse og dermed går jeg heller ikke glip af noget og slipper for at bruge søgefeltet for at finde det igen, hvilket jeg syntes virker helt fjollet.

"se senere" eller "min liste" som det hedder på netflix er en feature jeg benytter mig meget af, hvor jeg mulighed for at gemme film/serier til senere, på alle platformer. Står man lige en situation hvor man ikke har tid til at se det man vil se, eller vil planlægge en go film aften, er denne funktion ret genial.

Det synd i ikke følger med i udviklingen. Man hører allerede om 4K kvalitet er på vej frem, i de tjenester jeg har nævnt foroven og i har ikke engang HD kvalitet...
Vi lever i 2014 og HD bør da være standarden for længst.

Hej hxgni

Det er korrekt, at TV 2 Play ikke er udviklet til Chromecast og Samsung TV på nuværende tidspunkt. Vi er naturligvis interesseret i at komme ud på så mange platforme som muligt, og er der nyt i udviklingen, så vil vi informere om dette på kundeservice.tv2.dk og play.tv2.dk.

Vi sender ikke i HD. Afspilningen kører med smooth streaming, hvilket betyder, at den streaming, som du får igennem, vil tilpasse sig ud fra din internetforbindelse og din computer.

I forhold til vores priser, så kan du få adgang til alle vores programmer og snigpremiere for 59 kr., hvis du vælger vores On-demand abonnement. Dette giver dig altså adgang til at kunne se programmer, når du har lyst, og hvis du ikke har mulighed for at se det live.

Har du yderligere spørgsmål, så vi jeg anbefale dig at kontakte vores Kundecenter på kundeservice@tv2.dk eller 89881212.

UPDATE:
Det er rigtig nok ikke muligt at tilføje programmer som favoritter på TV 2 Play på nuværende tidspunkt. Men på din profilside kan du se alle dine igangværende afspilninger. Så hvis du er nødsaget til at stoppe midt i et program og gerne vil se det senere - så kan du se disse programmer via din profilside.
Men jeg vil naturligvis give dit ønske videre om denne favorisering af programmer til de ansvarlige på området.

Dyr underholdning

Det er ret dyrt i forhold til, hvad man får for pengene, og det er lidt svært at finde ud af, hvad man har adgang til og ikke har. Desuden er udvalget ret småt i forhold til, hvad man betaler for..

Hej Nicolai

Jeg er da rigtig ked af at høre, at du er i tvivl om, hvad du kan se med dit abonnement og derved synes, at det er for dyrt.

Nu kan jeg desværre ikke se, hvilket abonnement du har - men jeg kan give dig en kort præsentation af vores abonnementer, og hvad de giver adgang til:

- On-demand abonnementet koster 59 kr. om måneden og giver adgang til vores programmer i arkivet herunder afsnit, som har været vist eller snigpremierer. Her kan du desuden se vores TV 2 Film arkiv.

- Live abonnementet koster 89 kr. og giver adgang til alle vores livekanaler. Dvs. TV 2, TV 2 News, TV 2 Zulu, TV 2 Film, TV 2 Fri og TV 2 Charlie. Dette er via fanen LIVE.

- Premium abonnementet koster 119 kr. og er faktisk de to ovenstående pakker slået sammen til én. Du får altså her adgang til både vores arkiv (samt TV 2 film arkiv) og til vores livekanaler.

- TV 2 live abonnementet koster 39 kr. og giver dig udelukkende adgang til TV 2 livekanalen.

Er du stadig i tvivl om, hvad du kan se med dit abonnement, og om der er et andet abonnement, som passer bedre til dine behov, så kontakt endelig vores Kundecenter på 89881212. De sidder klar til at hjælpe dig.

Svindel og humbug

Tog et abonnement og opsagde det med vilje lige efter jeg havde startet mit nye abonnement, så jeg ikke ville glemme det når måneden udløb. Fulgte så for sjovt op på det i går hvor det udløb og BUM ! De trak til en ny måned.

Kundeservice hverken reagerer eller svarer.

SVINDEL OG HUMBUG !

Hej Rene

Når du køber et abonnement på TV 2 Play, så vil det naturligvis ikke fornye sig, hvis du har været inde og opsige abonnementet inden for de første 20 dage af perioden.
Så har du opsagt abonnementet lige efter oprettelsen - men det alligevel har fornyet sig, så er der sket en fejl, som vi skal have undersøgt.

Vores Kundecenter kan kontaktes mellem kl. 8-21 i hverdage og kl. 12-15 i weekender.
Du er meget velkommen til at ringe til dem lige nu. Der sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig på 89881212. Du kan også skrive til dem på kundeservice@tv2.dk. Du kan forvente svar på din mail enten samme dag eller dagen efter, så det skulle være lige til at komme i kontakt med os.

Vores kundekonsulenter vil kunne slå dig op i systemet og se, hvornår du har været inde og opsige og på hvilket brugernavn, du trækkes.

Jeg håber, at du tager kontakt til vores Kundecenter, så vi kan få løst din sag.

TV 2 Play

ALT for mange udfald på live streaming

Det kan da ikke være rigtigt, at livestreaming går ned HVER gang der fx. kommer natholdet? Synes der er SÅ mange udfald på TV2 olay app'en, især på live TV.
Og vi betaler faktisk penge for at kunne se det via app'en 😡 udover hvad vi også betaler for at kunne se det i fjernsynet.
Det er simpelthen for dårligt!
Jeg havde da aldrig bundet mig i seks måneder, hvis jeg havde vidst at det ikke virker hver anden gang jeg skal bruge det!
Mvh. En meget utilfreds kunde

Hej Rikke

Jeg er da rigtig ked af at høre, du oplever problemer med at få adgang til TV 2 Play om aftenen.
Der skulle ikke være nogle generelle problemer herinde fra, når Natholdet starter - så jeg synes da, at vi skal finde ud af, hvorfor du oplever disse problemer hos dig.

Det lyder ikke som om, at du har været i kontakt med vores Kundecenter - som er de rette til at hjælpe dig.
Hvis du ringer til 89881212 eller sender en mail til kundeservice@tv2.dk med en beskrivelse af problemet hos dig, så vil de undersøge din sag nærmere.

Jeg håber, at I sammen finder frem til en løsning på de gener, du oplever.

alt er galt

udvalget er alt for skrabet. og det der er der tager alt for lang tid at komme til at se.. og må opgive at se nogle ting fordi det ikke vil starte op..

kom nu ind i kampen.. det er så mange udbyder af streaming på nettet .. hvordan kan man finde på at lave noget som er så meget dårligere end .. dem som er der i forvejen..

tv2 PRØV da for en gang skyld at lave noget som , ikke bare er en penge maskine ..

hold jer væk.. spild af penge

Hej Kenneth

Jeg beklager, at du oplever problemer med at få et tilfredsstillende resultat igennem, når du anvender vores tjeneste.

Jeg ved ikke, om du allerede har været i kontakt med vores Kundecenter, men de vil kunne undersøge din sag nærmere for at finde frem til, hvorfor du oplever disse problemer.

Udvalget på TV 2 Play er alle programmer, som vises eller har været vist på TV 2's kanaler - bl.a. comedy fra TV 2 Zulu, krimi fra TV 2 Charlie, stærke dokumentarprogrammer fra TV 2, newsmagsiner fra TV 2 News, hus og have programmer fra TV 2 Fri og ikke mindst film fra TV 2 Film.
Søger du et bestemt program, så vil Kundecenteret ligeledes kunne hjælpe dig med svar på dette.

TV 2 Play

Virker fremragende!, forstår ikke andres kritik?

Syntes det fungere genialt, og hvis der er problemer, ringer eller skriver man til supporten og får svar lige med det samme. :-)
kan kun varmt anbefale Tv2 Play

Hej Sebastian

Tak for de fine ord og ikke mindst de 5 stjerner.

Det er rigtig dejligt at høre, at du har glæde af TV 2 Play, og det bare fungerer for dig.
Som du selv skriver, så sidder vores Kundecenter klar til at hjælpe, hvis du skulle have spørgsmål til produktet og vores programmer.

Jeg håber fortsat, at du vil nyde godt af TV 2 Play i fremtiden.

TV 2 Play

Android app understøttes så absolut ikke af alle android enheder

På TV2's hjemmeside står der under understøttede devices:
--------------------------------------------------------
Systemkrav
- Android version 4.0 eller nyere

For at afspille DRM beskyttet indhold, må enheden ikke være rootet

----------------------------------------------------------

"Afspilning af live DRM krypteret indhold er blokkeret på en række Android enheder. Dette skyldes utilfredsstillende kvalitet ved afspilning af videoindholdet."
Hvilken idiot har forfattet disse to linjer???

"Følgende enheder er blokkerede for afspilning af live DRM krypteret indhold: - Alle Android Samsung telefoner" og "For at afspille DRM beskyttet indhold, må enheden ikke være rootet".
Tja jeg har et rikomagick basseret android device, som med garanti ikke er rooted, for så forsvinder min garanti. Men alligevel melder TV2 play at min enhed er rooted?

Mit Android device er et MiniX NEO X7, og har mere end rigeligt råstyrke til at trække selv fullHD 3D video med True DTS encoded audio bitstream, og har derudover endda - UDOVER det - en ekstern GPU. Så her er ikke tale om at der kan være utilfredsstillende kvalitet i forbindelse med afspilningen.
Devicet er ikke rooted, så derfor kan dette heller ikke være et issue.

Mit device står KABLET på mit netværk (kører endda 1Gbs), og det er så igen koblet på en fiber forbindelse.
Derudover har jeg på intet tidspunkt problemer med HD streams via viaplay, eller superHD via Netflix, så lad os bare få udeladt udstyr og netværk som eventuel hæmsko.

Alligevel kan jeg ikke benytte TV2 Play til live udsendelser eller visse programmer. Det er faktisk kun en forsvindende lille del af TV2 Plays indhold jeg kan få lov til at afspille. Og når jeg får lov til det, er der konstante afbrydelser og "tekniske fejl".

Min kritik:

Alt alt alt for ringe stream stabilitet. For mange udfald og "klumper" i bit streamen, gør det praktisk talt ubrugeligt.

Mit device er så ikke understøttet. Men kva den yderst sparsomme tekst der er at finde på jeres web side, er der intet der kan fortælle mig, at lige netop MIT device ikke er understøttet.

Hvor kan jeres tjeneste benyttes?
På mobile enheder eller på computere. Punktum.
Altså enlige studerende med deres PC, børn på deres værelser på iPads eller tablets, folk på farten eller som nu hvor jeg sidder på arbejdet og kan streame via min ekstra skærm.
Hvor er det største potentiale for TV2 Play? Det er da syv sytten der hvor der er bedst mulighed for at få den bedste OPLEVELSE ud af jeres indhold! På en stor skærm, siddende i en sofa, og med familien samlet omkring sig.
Medmindre man gider at skulle fedte rundt med en bærbar og HDMI kabler, og skulle op og rende ved computeren i tide og utide, eller investere i et windows basseret mediecenter, så er det utopi at tro at TV2 Play er en seriøs udfordrer til Viaplay eller Netflix. Jeg mener, hvis man så i det mindste blot kunne streame deres LIVE kanaler, så kunne det da bruges til NOGET?
Men nej, TV2 mangler desværre både visioner og teknisk indsigt, og derudover vildleder de os forbrugere via deres online tilgængelige materiale angående vores muligheder for at benytte deres produkt.

skam jer.

Hej Kevin

Jeg beklager, at du ikke kan få fuld adgang til TV 2 Play på din minix neo x7 med Android.

Hvis du får beskeden om, at din enhed er rooted, så skyldes det enten den måde Android er sat op på din enhed eller, at vi simpelthen ikke understøtter den enhed, som du forsøger fra.
Det tyder på, at du har haft kontakt med vores Kundecenter, og er blevet oplyst om, at vi desværre ikke understøtter din enhed.
Vi kan ikke oplyse om alle enheder, som ikke er understøttet på vores site - men jeg vil naturligvis undersøge, om dette kan gøres mere tydeligt.

Du skriver, at du oplever udfald - jeg antager, at dette er på din computer.
Din streaming på din computer vil tilpasse sig automatisk ud fra din internetforbindelse samt CPU- og RAM-forbrug på din computer. Du kan altid holde øje med de hvide søjler i nederste højre hjørne af afspilningsvinduet, som indikerer med hvilken bitrate, du downloader vores streaming. 1 søjle er det laveste, og 4 søjler er det højeste.
Har du lyst til, at vores Kundecenter skal undersøge dette nærmere for dig, så kontakt dem endelig.

I forhold til, hvad TV 2 Play kan anvendes til, så kan det på nuværende tidspunkt anvendes på PC/mac, tablets, smartphones og SONY Bravia TV og Blurays.
Vi arbejder hele tiden på at komme ud på så mange platforme som muligt, og når der er nyt i denne udvikling, så vil vi informere om dette på play.tv2.dk og kundeservice.tv2.dk.

TV 2 Play

Helt sindssygt mange udfald.

Har en ny PC, bruger både Explorer, Chrome eller Firefox. Intet modvirker de mange fejl og udfald.
Jeg har aldrig haft mulighed for at se et program til ende uden at det har været afbrudt et urimeligt antal gange.
TV2 Plays live kanal er helt til grin. 2-3 min før den kommer med "Ukendt Fejl".
Bevares, Support er hurtigt og det er søde og rare mennesker, men for pokker hvor er det bare ikke nok til at trække et elendigt produkt op.
Måske er teknologien bare ikke til det endnu? I mange lande kan man sagtens streame live TV, men det fungerer bare ikke her.
Se TV2 på et almindeligt tv, ellers er mit bedste råd at holde sig fra Play.
Virkelig ikke pengene værd.

Hej Andreas

Jeg er ked af at høre, at du har oplevet problemer med at få adgang til vores live-tv på TV 2 Play.

Din afspilning på TV 2 Play er afhængig af din internetforbindelse samt dit udstyr - herunder din computer.
Kvaliteten af afspilningen vil automatisk tilpasse sig din internetforbindelse og CPU- samt RAM-forbrug på din computer.

Hvis du oplever, at signalet forsvinder efter få minutter, så vil jeg anbefale dig at teste din downloadhastighed, når problemet opstår. Dette er med henblik på at se, om hastigheden går ned i dette tilfælde. Anvender du en WiFi forbindelse, så kan det være en god idé at teste med kabel.
Det kan også være et program installeret på din computer, som gør, at du bliver smidt af efter få minutter.

Den uventet fejlmeddelelse, som du får frem, betyder blot, at afspilningen er blevet afbrudt af den ene eller anden årsag. Men dette er som sagt meget afhængig af din opsætning og dit udstyr.

Du er meget velkommen til at tage kontakt til vores Kundecenter endnu engang for at finde frem til årsagen hos dig.

Falsk markedsføring...

Jeg kan desværre tilføje mig i koret af utilfredse brugere, som så mange andre siger er en opsigelses frist på 10 dage helt hul i hovedet. Falsk markedsføring, de reklamere med 1 måned gratis prøve, men i virkeligheden er det 20 dage, alt ud over det, så kommer du til at betale næste måneds abonnement - Det er kun sat op som en ren pengemaskine, med at der er en opsigelsesfrist på 10 dage. Man fristes til at tro, at det er nok der, de skaffer millionerne til hvem vil være millionær...

Har klaget til forbrugerombudsmanden, som samler til bunke. Så kan kun opfordre andre til at skrive der til: http://www.forbrugerombudsmanden.dk

Hej Thomas

Jeg tror desværre, at du har misforstået vores abonnementsvilkår.

Du vil ALTID få alle 30 dages gratis On-demand adgang. Du kommer på ingen måde til at betale for de sidste 10 dage.

Det er korrekt, at hvis du ikke ønsker, at abonnementet skal fornye sig - efter de 30 dage er gået - så skal du huske at opsige inden for de første 20 dage.
Men det er ikke sådan, at hvis du trykker på 'opsig abonnement' på den 20. dag (eller før - for den sags skyld), at så stopper din adgang fra den dato. Det betyder derimod blot, at dit abonnement ikke vil fornye sig EFTER de 30 dage er gået.
Men du vil altid få de 30 dage gratis, og du beholder de gratis dage, du har tilbage af perioden, efter du har opsagt.

Du kunne eksempelvis også opsige dit abonnement dagen efter, du har oprettet de 30 dages gratis adgang. Dette betyder naturligvis heller ikke, at du så kun vil have 1 gratis dag. Det betyder derimod blot, at du har de 30 dage gratis, og derefter vil det ikke fornye sig.

Så du har desværre misforstået opsigelsesproceduren for vores abonnementer.

En anden gang, så vil jeg naturligvis anbefale dig at kontakte vores Kundecenter på 89881212 for at få afklaret sådanne misforståelser.

TV 2 Play

super fed blanding af live tv og on demand.

TV 2 Play bliver brugt derhjemme som en fed og effektiv måde at indhente ikke sete serier og dokumentarer samt på farten til både live tv og on demand.

Hej Sten

Tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.

Det er dejligt at høre, at TV 2 Play dækker det behov, som det er sat i verden for - nemlig at give jer mulighed for at se TV, når I har lyst og behov for det.

Skulle der være spørgsmål til TV 2 Play, så tvivl ej med at kontakte vores Kundecenter.

Elendigt

Bestiller en film - White house down denne virker så ikke men de havde ingen problemer med at trække pengene fra min konto.

Har så skrevet frem og tilbage med dem i en måneds tid, og har ikke ville have deres abbonoment siden dag 1 fordi deres 'møg' ikke virkede, da der så var en fejl i den mail jeg havde tilmeldt mig på havde jeg ikke en chance for at kunne logge mig ind igen og man skal åbenbart opsige abbonomenten 10 dage INDEN udløbet, dette kom vi selvfølgelig udover efter at havde skrevet frem og tilbage med dem så nu hænger jeg på at skulle betale i en måned mere for deres tjeneste som alligevel ikke virker - til trods for at jeg ikke har brugt tjenesten siden den ene dag!

Hej Natalie

Jeg vil stadig rigtig gerne hjælpe dig med at få adgang til dit On-demand abonnement, som jeg også skriver til dig i den sag, som vi har haft kørende i dag.

Problemets omfang i din sag er, at du henvender dig til os, da du har købt et par lejefilm, som du ikke kan afspille. Disse refunderer vi naturligvis til dig, da du ikke har kunne få adgang til dem.

I denne forbindelse gør vi dig opmærksom på, at du også har et aktivt TV 2 Play On-demand abonnement. Dette giver adgang til vores TV 2 programmer i arkivet og har altså ikke noget med vores lejefilm at gøre.

Herefter går du ind og opsiger dit abonnement, og som du selv siger, så kommer du her for sent i forhold til vores 10 dages opsigelsesfrist.

Du skriver i vores korrespondance, at du ikke har kunne få adgang - og det er her, at jeg rigtig gerne vil vide, hvad der sker, når du forsøger at få adgang med dit On-demand abonnement.

Du har udelukkende beskrevet problemer med lejefilmene, som vi allerede har refunderet.
Så er du interesseret i, at vi undersøger, hvorfor du ikke kan få adgang til vores on-demand programmer, så håber jeg, at du vil fortsætte vores korrespondance over mail.

Udmærket.

Abonnementet har kørt okay, trods nogle misforståelser.
hjemmesiden har ikke været nede, mens jeg har brugt det, heller ikke nogle fejl der.
Fin livestream, dog ikke HD.

Hej Mikkel

Jeg er rigtig glad for, at du fik talt med vores Kundecenter og fik afklaret de misforståelser, som var opstået.

Skulle du have spørgsmål til TV 2 Play en anden gang, så sidder vores Kundecenter klar til at hjælpe fra kl. 8-21 i hverdagene og kl. 12-15 i weekender.
Vi vil rigtig gerne høre fra dig.

Men det er da bare altid dejligt at høre, når tingene fungerer, som de skal, og at du har haft glæde af din adgang til TV 2 Play.

Jeg håber, at du vil nyde godt af TV 2 Play i fremtiden.

TV 2 Play Details

TV 2 Kundecenter yder support på tv2.dk samt alle undersiderne: TV 2 Play, go.tv2.dk, nyhederne.tv2.dk, vejret.tv2.dk og tvtid mv. samt de dertil hørende apps.

Visit TV 2 Play

We live here: Rugårdsvej 25