Playgames.dk reviews

Playgames.dk reviews

9.7

fint, billigt og hurtigt

online spil køb

Fantastisk hjemmeside man sparer virkeligt penge

Hjemmesiden er fantastisk god og jeg har sparet masser af penge, der er altid god service. hvis der skulle ske et problem er de altid rigtig venlige og man løser det hurtigt uden at nogen behøves at blive sure

Hurtigt og smertefrit!

Købt downloadable expansion til Diablo3..gamekey modtaget med det samme, indtastet: spilleklar :D

Kanont

God og hurtig service! :)

Hurtig levering her og nu spil :)

Jeg bestilet dibalo 3 RoS udvigelsen og fandt Playgames og da jeg ville spille her og nu prøvede jeg at bestille ved dem, de skrev godt nok det ville tag lidt tid vis man va første gangs køber der men jeg prøvede og vupti jeg ku spille med det sammen, så kan kun anbefaldet siden :)

Enkelt, billigt och snabbt

Hittade Playgames.dk på Pricerunner, när jag skulle se var jag kunde hitta ett speciellt spel billigt. Jag var supernöjd med att jag kunde få spelet direkt, genom att hämta spelet via Steam istället för att vänta på att det skulle trilla ner i brevlådan dagar senare. Så bara en stund efter jag gjorde beställningen kunde jag sätta mig och spela mitt nya spel.

FANTASTISK!

super hjemmeside, med gode priser samt tilbud. Nemt og overskueligt.

Stort plus til jeres bonuspointsystem
Og selvfølgelig super fedt at kunne købe et spil og starte downloaden med det samme :-) !

Den bedste spilside i DK

Har ingen problemer haft med playgames overhovedet. Det er efter min mening den spilside med de bedste priser og den hurtigste service.

Mycket bra

Playgames är en av de bästa internetbutiker inom spel enligt mig.
Snabb leverans, de tar maestro card som är ett stort plus för oss som har ett sådant eftersom det inte är många nätbutiker som har det. Har man några problem så svarar dom snabbt på mail. Ett minus är att det tar lite tid att få in vissa spel på lager och spelen tar ofta slut fort men annars är det riktigt bra :)
Är jag sugen på ett spel så kollar jag playgames först.

fair pris, mange spil og sikkerheden er i top

Fik en god pris, de havde det spil jeg gerne vil have. desværre var der et problem med at bliver godkendt med NemID, hvilket gjorde jeg skulle vente 1 time længere på at modtage min kode, men det er kun et engangs-problem

Hurtig og pålidelig handel

Det er nemt at købe et spil og man føler sikkerheden er i top. Så snart man har betalt, får man spillet leveret.

dejligt og nemt

Fin oversigt hjemmesiden har, udemærket udvalg og gode priser

Virkeligt tilfreds med siden og udvalget

jeg er overordentlig tilfreds med at købe mine spil her inde. har absolut ikke haft nogle problemer. kan stærkt anbefale dem. og det er helt bestemt ikke sidste gang jeg har løbt et spil her inde :)

playgames.dk

Mega fedt at købe spil på playgames.dk

billig og super service

Jeg har efter hånden købt et par spil hos Playgames. Og jeg må sige at der er mange penge at spare, og så har du spillet i løbet af 5- 10 min. De sender bare en kode som man kan bruge i f.eks orgin og steam. Skal helt sikker handle der igen. Mvh Rene Træde

Problem løst indenfor 10 min!

Havde et problem med en CD-key købt via Playgames. Fejlen viste sig at komme fra Playgames' side. De undskyldte fejlen, og jeg fik efterfølgende en fungerende kode!

- Rigtig, rigtig god kundeservice!
- Hurtigt betjening!
- Gode priser!
5/5 *

Meget God

Du får dine spil MEGET hurtigt. Det tager få minutter at få dit spil efter du har købt det

nemt og hurtigt

Jeg havde en god fornæmmelse da jeg handlede på siden, jeg har nu købt to spil derigennem og ser har ikke været nogle problemer overhovedet.

Super god service

Det var perfekt man betalte også fik man koden med det samme.

100% i orden - hurtig levering

Perfekt handel. Brugen af NemID gør at man føler sig tryg, plus at produktet leveres enormt hurtigt !! 👍

Playgames.dk Support

Playgames?

Vi tilbyder digital distribution af CD keys til PC i et nemt og simpelt modul, der gør, at alle kan være med. Ingen bøvl med fysiske produkter, som kan have lange leveringstider eller forsvinde i posten! Alt leveres hurtigt og direkte til dig, så snart der er lavet et køb i vores shop! Vores vision/ Mission Vi leverer digitale PC-spil til dig 24/7 hele året rundt, hurtigt og professionelt. Vi har de fedeste games og masser af tilbud, så du altid har muligheden for, at få stillet din digitale sult.

Lyn hurtig levering!

Typisk bliver dine spil leveret med posten, dog er der altid en risiko for forsinkelse eller tabt post. De seneste år er det blevet mere og mere eftertragtet, at købe spillene digitalt, men der er et problem - de koster typisk mere, end hvad de koster fysisk. Hos Playgames.dk leverer vi dit produkt til din mailboks indenfor få sekunder. Vores AutoKey sender nøglen ud lige efter dit køb. Det betyder INGEN ventetid og stadig billige priser.

Prisgaranti - altid billigst!

Hos PlayGames vil vi gerne give gamerne, de bedste priser på de fedeste titler og altid være billigst! For at kunne købe varen til den lavere pris, skal du kontakte os enten via e-mail, eller vores Live Chat, før du afgiver din ordre. Vi skal bruge dokumentation for prisen, før prisgarantien kan udnyttes. Der er nogle kriterier der skal være opfyldt før, vores prisgaranti kan opfyldes. • Varen skal være på lager hos vores konkurrent. • Prisgarantien gælder ikke ved tilbud lignende kø-tilbud, åbningstilbud eller tilbud i begrænset antal. • Prisgarantien gælder ikke ikke tilbud, som kræver en form for medlemskab. • Varen skal være omfattet af danske regler for garanti, forbrugerbeskyttelse, told og moms. • De varer du køber playgames er downloads (ingen fragt), derfor matcher vi altid varens pris + levering hvis dette opkræves særskilt

Om virksomheden

Visit Playgames.dk