Playgames.dk reviews

Playgames.dk reviews

9.7

Bedre end alt andet.

Førhen var jeg en stor tilhængere af Coolshop, men efter jeg faldt over playgames, så køber jeg kun derfra. God service og hurtig levering. Der faktisk intet skidt at sige om playgames.

Jeg var godt nok lidt forsigtig i starten eftersom det var en hel ny virksomhed, men nu anbefaler jeg playgames til alle der vil købe et spil.

Forsæt det gode arbejde.

hurtig og kompromisløs service

Jeg har brugt playgames.dk i 2 tilfælde nu, og begge gange har je øg fået overleveret mine aktiveringsnøgler med det samme. ingen ventetid og særdeles favorable priser gør at jeg klart vil anbefale denne side til alle, der ligesom mig har hang til den eleltroniske underholdning.

Veldig billig och stabil tjeneste

100 % positivt og raskt !

Fantatistisk!

Nu har jeg indtilvidere købt 4 spil fra Playgames.dk, og jeg må sige jeg er meget positivt overrasket, de har vanvittige gode priser, deres kundeservice kan man helle ikke sige noget til, jeg skrev til dem med et hurtigt spørgsmål, der gik 7minutter og jeg fik svar tilbage.

Alt i alt en fantastisk hjemmeside hvis du skal have fat i billige gamekeys.

Billigt og hurtig!

Kan klart anbefales.. nemt og hurtigt.

Nemt og hurtigt!

Første gang jeg køber ved dem, men nok ikke sidste :) Jeg valgte at godkende ordren med Nemid, så fik med det samme min aktiveringskode til steam.

Föredömlig smidighet

Bra priser och snabb leverans, inget snack, bara $=spel.

Perfekt!

Snabb leverans och inga problem!

Alt i skønneste orden og super hurtig afvikling

Super hurtig handel med sikkerhed i Top og nk markedes bedste priser.
Der er ikke en finger at sidde på at handle hos playgames.dk alt var i skønneste orden og vender helt sikkert tilbage for at lave flere handler og dermed mine bedste anbefalinger.

Billig, hurtigt og troværdigt

Simpelthen det billigste sted at købe diablo 3 reaper of souls :) fik min key efter 2 minutter og det virker ubeklageligt !!

Hammer godt

Kort leveringstid gode priser og en go og overskuelig hjemmeside

Alt fungerer perfekt

playgames.dk er et utroligt nemt og billigt sted at købe spil.
Alle gange jeg har købt spil på siden har det fungeret helt perfekt, derfor 5 stjerner.

Selv med Fejl kan et Køb på denne side være Ubeskrivelig GOD!

Købet en spil med da det skulle aktiveres ville det dog ikke godkende det.. skrev til dem Søndag kl. 21.30 og 21.50 havde jeg en ny kode samt en kæmpe undskyldning..

Super service? Det tror jeg sku' nok lige det er!

Hurtig og troværdig.

Købte TitanFall. og senere hen SimCity.
synes det var lidt underligt at de ville have NemID godkendelse,
men efter at have læst de kun fik et unik kode (bekræftelse)
men ingen oplysninger var det jo fint nok.

anden køb jeg lavede fik jeg bogstaveligt koden efter købet var godkendt.
super sted. nogle gange billigere end de udlandske andre gange 20-40 kr dyre,
men trods det så er det dansk, og det virker som det skal.

kan derfor afgjort anbefale Playgames.dk til andre der ønsker købe deres spil via keys/nøgle løsninger.

Playgames.dk - En gamers ven.

Playgame.dk har nogle gode tilbud, og hurtig levering

Med hurtig og nem tilgang får du gamecodes til mange platfomer, Steam, Origin, Uplay osv.

Det længste jeg har måtte vente var 45 minuter, det var første gang jeg købte et spil hos Playgames.dk og det var en del af verificerings perioden.
Siden da jeg har øjeblikkeligt fået mine gamecodes.
Jeg har ikke haft et eneste problem med hverken betaling eller koderne.

Playgames.dk har en nem og brugervennelig brugerflade, og de får relativt hurtig spil igen, der ikke er på lager.

Alti i alt en super side

Jeg har ikke oplevet problemer efter mindst 10 køb.

God overskuelig side! Gode tilbud. Tak

Billigste pris på det tidspunkt + ubesværet overførsel til Steam = en perfekt oplevelse

Det var 1. gang jeg havde prøvet at købe spil til Steam ... udenom Steam, men jeg må sige det gik over al forventning. Selvom jeg var varskoet at der kunne gå lidt tid, før koden var aktiveret, var det nærmest øjeblikkeligt. Det var en god oplevelse og da butikken ser ud til at have gode priser generelt, er det bestemt ikke sidste gang jeg handler dér.

Billigt, nemt, hurtigt og bestemt anbefalelsesværdigt!

Jeg vil uden tvivl anbefale dem til folk jeg kender der skal købe spil. Medmindre man godt kan lide at have spillet fysisk, så er det klart her man skal handle.

God pris og hurtig levering.

Fik leveret min key indenfor 5 minutter af køb.

Hurtigt og Godt

Nu har jeg snart köbt 15 spil og har ikke haft nogle problemer.
1 gang var spillet ikke i lager men fik koden 1 time senere super service som ikke ville kunne lade sig göre i en fysisk butik.

Playgames.dk Support

Playgames?

Vi tilbyder digital distribution af CD keys til PC i et nemt og simpelt modul, der gør, at alle kan være med. Ingen bøvl med fysiske produkter, som kan have lange leveringstider eller forsvinde i posten! Alt leveres hurtigt og direkte til dig, så snart der er lavet et køb i vores shop! Vores vision/ Mission Vi leverer digitale PC-spil til dig 24/7 hele året rundt, hurtigt og professionelt. Vi har de fedeste games og masser af tilbud, så du altid har muligheden for, at få stillet din digitale sult.

Lyn hurtig levering!

Typisk bliver dine spil leveret med posten, dog er der altid en risiko for forsinkelse eller tabt post. De seneste år er det blevet mere og mere eftertragtet, at købe spillene digitalt, men der er et problem - de koster typisk mere, end hvad de koster fysisk. Hos Playgames.dk leverer vi dit produkt til din mailboks indenfor få sekunder. Vores AutoKey sender nøglen ud lige efter dit køb. Det betyder INGEN ventetid og stadig billige priser.

Prisgaranti - altid billigst!

Hos PlayGames vil vi gerne give gamerne, de bedste priser på de fedeste titler og altid være billigst! For at kunne købe varen til den lavere pris, skal du kontakte os enten via e-mail, eller vores Live Chat, før du afgiver din ordre. Vi skal bruge dokumentation for prisen, før prisgarantien kan udnyttes. Der er nogle kriterier der skal være opfyldt før, vores prisgaranti kan opfyldes. • Varen skal være på lager hos vores konkurrent. • Prisgarantien gælder ikke ved tilbud lignende kø-tilbud, åbningstilbud eller tilbud i begrænset antal. • Prisgarantien gælder ikke ikke tilbud, som kræver en form for medlemskab. • Varen skal være omfattet af danske regler for garanti, forbrugerbeskyttelse, told og moms. • De varer du køber playgames er downloads (ingen fragt), derfor matcher vi altid varens pris + levering hvis dette opkræves særskilt

Om virksomheden

Visit Playgames.dk