Playtimes reviews

Playtimes reviews

Good
8.6
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
576 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

completel joke!!! useless!!

after paying almsot £300 for a trampoline to be told it would come the next day.... it didnt!! i was then told possibly tuesday ( 6 days after the first date) it didnt. i then put in for a refund and was told it would arrive the next day. it arrived and was not at all what i ordered! 3 boxes full of 3 different trampolines. its a complete joke, my children are very upset. stay well clear of this company!!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Brilliant service, no problems what so ever, would recommend.

Received order within 48 hours as promised, the swing went together very well,the grandchildren delighted with it, will get a lot of use. So pleased ordered another one for them to have at home. Brilliant service, although the delivery van broke down on its way to us they still arrived within the time. Excellent.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

still not received my purchase!!!!

I purchased a replacement battery and was given a delivery date of last Wednesday.
It is now the following Monday and I still haven't received it.
Very frustrating! You come to expect true delivery nowadays.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Rip off delivery charges

I ordered a replacement gear stick for my son's electric jeep.Because I'm out side the main land I was informed courier delivery was the only option at£ 25 .I agreed to pay and attempted to order no email confirmation.I attempted the order again and received a confirmation by email .19 March .Waited for delivery no show no card no contact number to ring I sent another email auto reply My credit card statement arrived I was charged twice no parcel, email sent auto reply again.Finally got the 2 gear stick on the 10 of April by second class royal mail cost £2·80 charged £50 Email sent no reply RIP OFF

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

Following this investigation, it will either be deleted or returned to Trustpilot.

See our review guidelines here.

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Excellent service and price

product was as described and great email contract post purchase. Delivery was prompt ( excellent courier firm). Did take a few hours to put up which was totally expected, but I would invest in a good socket set as this speeds up tightening the bolts somewhat. Now we have very happy children and us adults love it too
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Just the job !

Try these for your kids stuff all good just the ticket
Had just what I needed ASAP delivery top company
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

I'd recommend the company but delivery was slow!

The trampoline is excellent. It was a great price too £60 cheaper than anywhere else. I had an email saying my order had been dispatched and still hadn't been delivered 9 days later (Even though the parcel had 48hr delivery on it). I messaged playtimes and James sorted it out that day. Thanks James for all your help and I will definitely buy from you again soon. We need a new slide! ;)
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

5th birthday present

I ordered a Plum rotating see saw for our Grandsons 5th birthday. I did email the service department regarding delivery. I received a clear response as to delivery date and fortunately this arrived two working days after order in time for his birthday.

I will order from this company again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Useless. No response to my concerns over no product being delivered. Do not recommend anyone uses this company.

10ft Cortez Trampoline ordered on the 12th March 2014 for my daughters birthday on 22nd. Advertised as in stock and delivery between 3-5 days which should have been plenty of time... Its my daughters birthday today and NO trampoline despite sending a couple of emails to chase a couple of days ago. Playtimes do NOT accept phone calls and have not responded to my queries, they did not send an order confirmation when I ordered online and have not supplied tracking information as requested or an explanation as to why I have not had the trampoline some 10 days after ordering it. Not impressed. My daughter is upset and so am I. Wish I had ordered from somewhere else. 1 Star is too much of a good rating for my experience with Playtimes.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Excellent

I ordered a 10" Rebo trampoline and surround on Monday morning and it was delivered on the tuesday afternoon!! Great service.
The instructions are brief but got some tips from friends which helped.
The plastic spacers from the surround are not the best quality - they were splitting as we were tightening the bolts!! Should come with spares.
Overall excellent product - my little boy has great fun on it.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Delivery on time

I am happy it arrived on time . Hopefully little one loves it
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Simple

Ordered, given a time for delivery
Received messages on day stating whereabouts of item
Item came when expected
Fantastic
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Very good customer services

Even when my item was stolen on delivery i was kept updated. Another one was sent and I got it the following day. The customer service is good and always willing to answer all your questions.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great service

We found what we wanted at a competitive price and it was delivered on time. The quality is good and assembly was easy. Couldn't have asked for any more.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great price, great delivery, great product

Our daughter is over the moon with her new trampoline and so are we....absolutely perfect!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

A big let down to my six year old!

Ordered a bouncy castle on a Saturday with a 48hr delivery. Order was confirmed and item was in stock, was emailed on the Monday to be told item was despatched. On the Tuesday afternoon I called playtimes to check when it would be delivered, one hour later I was called back to be told my item was not coming as it was out of stock and my money was refunded. I have a very upset 6 year old as I cannot find a replacement for the same price and he was expecting I that day. Very poor service!! Won't be using again!
Playtimes

Reply from Playtimes

We are very sorry that you have been let down.

These bouncy castles are sent direct from the supplier and we always check stock availability before we complete customer orders. We were advised by the supplier that this item was in stock and we completed the order as normal.

Unfortunately, when you called to check when it would be delivered, we were advised by the supplier that the item was actually out of stock.

I would agree that you have received a poor service, but would like to reassure you that this most certainly wouldn't have been the case had we been given the correct information by the supplier.

I was under the impression that my colleague had advised you of an alternative bouncy castle that we have on offer that is the same size and arguably of a better quality, so I apologise if this was not the case.

Mike
Playtimes
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Speedy service!

Excellent service. Quick delivery.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Truly customer focussed service

From my initial telephone enquiry to the delivery of the product I was amazed by the quality of service. In particular I want to praise the person who dealt with my questions and took my order. Additionally I was surprised when delivery was as promised and two hours later the trampoline was fully erected, single handed, by my husband.
It was a big surprise for my grandson who played on it for hours.

Top marks from me!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

top notch service and staff.

I had made a mistake with another company and ordered a trampoline for the wrong date, they couldn't do anything sooner for me so i did an internet search and found 'playtimes' placed order on a Monday and had the trampoline Wednesday evening just in time for sons birthday Thursday. In between ordering and receiving, i phoned playtimes and they couldn't have been more helpful.
would recommend to anyone.

Playtimes Details

Free Delivery

Free delivery on all orders to the UK mainland.

Great Customer Service

10am - 4pm Monday - Friday Closed Weekends

About this company

Playtimes is one of the UK’s leading online retailers of outdoor toys and games, including: trampolines, bouncy castles, electric ride-on toys, bicycles, pedal cars and much more.

Visit Playtimes

Contact information

We live here: 38C Vanguard Way
SY1 3TG Shrewsbury
United Kingdom

Category

Playtimes is ranked 20 out of 85 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.