Plusbog.dk reviews

Plusbog.dk reviews

7.7

Ingen service, hold jer væk...

Låner min gamle mor mit dankort, så hun kan købe en gave til min far. Hun er ikke den store internet bruger og observere overhovedet ikke de her skjulte gebyrer.
Efter jeg kan se de har trukket penge for et abonnement, retter jeg henvendelse til Plusbog. Jeg forklarer dem situationen og alt jeg får tilbage er et smart svar, det står på hele vores hjemmeside.
Kan kun fraråde man handler med sådanne svindlere. Det kan godt være de følger loven, men der er intet kundeservice eller forståelse over denne virksomhed.
Kan kun fraråde dem!

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Hurtigt, nemt

Nemt at bestille og en god pris

Super hurtig

Jeg havde næsten lige trykket på bestil - og så var bogen fremme. Plusbog.dk kan helt klart anbefales.

Hurtig levering, men lidt kryptisk hjemmeside

Alt gik som det skulle, men det er lidt irriterende at det skal være så svært, at bestille en bog uden at oprette et abonnement. Hvis du søger direkte på plusbog.dk (Oplev Paris) kommer kun medlemsprisen frem, hvis jeg kommer udefra f.eks, bogpriser.dk så kan man vælge at købe bogen uden abonnement.
Sløjt design. Men bortset fra det så fik jeg bogen allerede næste dag.

Super nethandel

Det er ikke sidste gang, jeg handler her. Prompte og korrekt leverance.

Kan ikke gøres bedre

Overskuelig og nem bestilling, usædvanlig hurtig levering, sikker indpakning, god orientering om returmuligheden.
Efter 2 handler kan jeg anbefale på det varmeste, og jeg er ikke enig i andres kritik af, at man bliver "lokket" til medlemsskab.

364022

Første gang jeg har handlet på Plusbog.dk - men ikke sidste gang.
Hurtig levering, lave priser, ingen binding og en god kundeservice.

Hurtigt - nemt - billigt - god kundeservice

Har brugt plusbog rigtig mange gange og så kan det pludselig svare sig at have abonnement .
Det er jo kæmpe besparelser man får ved at købe hos dem.
Alle de nye bøger til en meget billig pris og så lige til døren - så bliver det vist ikke nemmere.
Har man brug for hjælp er det meget venlige damer man får i røret.
Jo jeg har kun godt at sige og anbefaler til mange.

Pas på med at handle på denne hjemmeside

Læs alt med småt. Det er absolut ikke det billigste sted at købe en bog her.
De opkræver kvartalsabonnement på 207,- + 19,- for den første uge. Det skal lige lægges oveni deres bogpris. Jeg føler mig i hvert fald snydt og bondefanget. øv øv øv.

Super netbutik

Virkelig hurtig levering, bestilte bogen om formiddagen, og allerede næste morgen meget tidligt, var den leveret hjemme hos mig, det kalder jeg virkelig hurtig og god service

Hurtig levering, men mudret prisoplysning

Det er rart med den som regel hurtige levering. Ind imellem går det dog helt galt, og man er nødt til at ringe og rykke mange gange, før levering kommer. Men jeres prisoplysninger er mildest talt uigennemsigtige. Man skal virkelig nærlæse medlemsbetingelserne for at finde abb. delen. Den 1.plads, I ofte opnår på de tjenester, som sammenligner priser, er jo heller ikke sand, da den ikke tager højde for abb. betalingen. Hvorfor lægger I ikke abb.prisen på bogpriserne? Derved vil I hæve jeres troværdighed med adskillige meter!
Plusbog

Reply from Plusbog

Hej Tina - tak for din anmeldelse.
Din bestilling er modtaget d. 31.3.14 og leveret hos dig d. 4.4.14 - og dermed indenfor de 6 hverdages leveringstid som vi lover på den bog du har bestilt. Det er den eneste bestilling jeg kan finde under dit medlemskab, men hvis der er andre og som ikke er leveret til tiden, må du meget gerne tage fat i os, så vi kan følge op.
De priser du ser på diverse søgesider (tjenester), vil også være de priser som du finder på vores site. Når du kommer fra en søgeside, vil du blot blive præsenteret for en medlemspris (laveste og kræver et medlemskab) og en ikke-medlemspris (højeste og kræver ikke et medlemskab) og herefter er det op til dig, at vælge hvilken pris du ønsker at købe til.
Susanne, Plusbog.dk

DET ER BARE GODT

Priserne er yderst fornuftige og leveringstiden rimelig hurtig.
Jeg har konstateret få mangler i udvalget (f.ex. Lone Aburas, den svære toer) og så mangler der tegneserier ex. Mænd der hader kvinder.
Men alt i alt rigtigt godt.

Venlig hilsen

Peer

Først meget tilfreds, så pludselig uønsket abonnement

Jeg har købt hos Plusbog 2 gange. Før jul købte jeg nogle bøger og syntes, at prisen var favorabel ift. andre steder på nettet og fik også mine bøger rimelig hurtigt uden problemer. I januar købte jeg så igen en bog hos Plusbog. Nu ser jeg så, at de har trukket 207 kr. i abonnementafgift på min konto midt i marts. Som andre her har påpeget, så lægger man ikke mærke til, at man tilmelder sig et abonnement. Hvis man vil kontakte Plusbog kan man kun ringe i få timer midt på dagen, hvor de færreste har tid . Det er også svært at finde en emailadresse man kan skrive til.

Lynhurtig levering til favørpris

Plusbog leverer lynhurtigt og til en særdeles favorabel pris. Der er altid særdeles mange bøger tilgængelige, så man bliver sjældent skuffet når man søger bestemte titler.

Hurtigste ever!

Jeg bestilte en bog onsdag eftermiddag og torsdag morgen ankom den til min adresse. Aldrig har jeg prøvet at få leveret noget jeg havde bestilt så hurtigt. Der har ingen problemer været omkring opkrævning, levering eller tilstanden af varen så alt i alt vil jeg sige FREMRAGENDE SERVICE!

Plusbog Details

Visit Plusbog.dk