Plusbog.dk reviewed by

Aalborg, DK

langsom og for mange fejl

Først passer deres leveringstid ikke så en bog jeg bestilte en uge inden jeg skulle ud at rejse kom ikke... Efterfølgende da jeg kom hjem var den ikke kommet, og ringede til dem, de havde åbentbart leveret den til kl. 4 om natten, men jeg var på ferie. Da det lykkedes at få dem til at sende et nyt eksemplar, men fik ingen oplysninger pr. Mail kontaktede jeg dem igen, og fik fat i en der ikke kunne se at de havde bestilt et nyt eksemplar. Senere ringede jeg så igen til en der ikke kunne forstå hvorfor jeg ringede, men her fik så at vide at de ville sende den i starten af næste uge. Så i dag 3 uger efter jeg bestilte har jeg modtaget min pakke.. Der er for mig forskel på 3-5 dage til 3 ugers levering. Har meldt mig ud igen.. Blev kontaktet af firmaet og fik pengene tilbage som jeg betalte for bogen..
    Plusbog.dk
    TrustScore 7.7 / 10

Reply from Plusbog.dk

Hej Christina
    Tak for snakken for lidt siden. Da vi sendte dig bogen, blev den desværre væk i posten, hvorfor vi uden beregning sendte dig en ny bog. Jeg beklager, at det ikke gik hurtigere med at gensende bogen. Det skyldes, at den desværre var midlertidigt udsolgt fra forlaget. Som et plaster på såret, har jeg refunderet dig pengene for bogen, så du kun har betalt portoen på 34 kroner for bogen, der har en vejl. butikspris på 349,95 kroner. Jeg håber, at du er rigtig godt tilfreds med den løsning.
    mvh. Andreas/Plusbog.dk