PointDeal A/S reviews

PointDeal A/S reviews

6.7

anderledes shopping oplevelse

kun godt at sige, hurtig levering - en god og anderledes shopping oplevelse.

DÅRLIG SERVICE !!!!

Jeg bestilte et spil til xbox d. 2 dec 2013. Samme dag bliver pengene trukket fra min konto og jeg får en mail om, at pakken er på vej. Jeg forventer derfor at få den senest 4 dage efter. Den 9. dec. har jeg stadig ikke fået den, og jeg skriver til pointdeal. Jeg får ikke svar. Jeg skriver igen d. 11 dec. Jeg har stadig ikke hørt noget.
Jeg er ved at være sur, og bekymret. Jeg skal bruge pakken til jul !
Jeg synes det er for dårligt de ikke svarer, især når de har trukket pengene fra min konto.

En okay side

Jeg har nogen gange købt ting på pointdeal, første gang gik der vist næsten 3 uger før jeg fik pakken og anden gang noget hurtigere da der gik 3 dage og det er okay og derfor 4 stjerner

i bund og grund en god side hvor man har mulighed for at tjene lidt point til sin pointshop konto

Et besøg værd

Jeg har købt en del julegaver hos pointdeal og det er bare i orden. hurtig levering og har endda modtaget pakker med en lille ekstra hilsen i form af tyggegummi som mine piger blev meget glade for.

hvor er deres kundeservice?

Bestilte sidste mandag TO GAVEÆSKER af 1 Million Gift Set for Men 100 ml. EDT + Deodorant Spray 150 ml.
Bliver rigtig glad da jeg ser at de allerede sender det afsted en time efter, og at jeg modtager pakken allerede tirsdag morgen, dog er kun den ene gaveæske i pakken.. og har lige siden prøvet at skrive til 2 af deres email adresser og deres online customer care uden held, synes det vildt uacceptabelt at deres kundeservice er så elendig at jeg ingen gang har fået svar inden for 6 dage. Ud over det kan man ikke få fat i dem over telefon.

Den ene stjerne er for deres hurtig levering og gode priser

Tilfreds

Jeg har netop købt en del af mine julegaver via Pointdeal, og der var ingen problemer.
Billige priser, godt udvalg, hurtig levering, og points til at købe flere gaver for :).
Kan varmt anbefales.

Hæver pengene men leverer ikke varerne - tro ikke på deres undskyldninger

Sidst i oktober bestiller jeg 11 Hp farvepatroner og en pakke tandbørstehoveder til en samlet pris på 1619 kr.

28. Oktober får jeg en mail om afsendelse fra PointDeal og de trækker det fulde beløb på min konto.

D. 4 november modtager jeg mine tandbørstehoveder, men de 11 farvepatroner har jeg aldrig modtaget.

Efter at igennem 3 uger at have skrevet flere gange til PointDeal uden respons, ringer jeg til dem. Her får jeg af medarbejderen at vide, at hun på computeren at se, at patronerne er afsendt fra et andet lager, men står som endnu ikke modtaget.
Hun sender et blanket over manglende varer, som jeg udfylder og sender tilbage.

4 dage senere sender en anden medarbejder en mail til mig, hvor der bare står, at han kan se at mine patroner er modtaget og kvitteret af en som hedder "Jan".
Jeg skriver selvfølgelig tilbage, og fortæller at jeg ikke kender til nogen "Jan", og at det da kun kan være mig der kan kvittere for varerne.

Efter endnu flere skriftlige hendelser til PointDeal uden respons, skriver jeg d. 3/12 et længere indlæg på Trustpilot, hvor jeg beskriver hele sagens forløb.

3 dage senere - d. 6/12 svarer PointDeal på Trustpilots hjemmeside. De skriver:
"at der må være tale om en misforståelse/fejl, og at jeg hurtigt skal kontakte dem, så vi kan få det løst".

Jeg har siden 6. december skrevet hele 3 gange til PointDeal uden at få svar.

PointDeal hæver pengene men leverer ikke varen, deres kundeservice er under alt kritik, og de positive respons de giver på negative anmeldelser på Trustpilot er kun et reklamestunt!

Spar jeres penge - handel et andet sted!!
PointDeal A/S

Reply from PointDeal A/S

Kære Eva

Der er uden tvivl tale om en misforståelse eller fejl. Kontakt os på support@pointdeal.dk og vi finder ud af hvor vi er gået fejl af hinanden. Vi får dette løst hurtigst muligt.

Både godt og skidt.

Ja, jeg har da benyttet mig af et enkelt rigtig godt tilbud, fra Point Deal.
Et tilbud, jeg var rigtig glad for, så dét skal de da have tak for.

Til gengæld, laver de desværre ulovlig markedsføring, ved at sende dig et specifikt tilbud til din tilmeldte e-mail adresse, et tilbud som du så alligevel ikke må benytte!
Og dette finder man så først ud af, efter at man har indstillet sig på, og besluttet sig for, at benytte det tilsendte tilbud, og brugt sin tid på, at gå over på deres side, og udfylde alle ens informationer.
Hvilket er total snyd og humbuk.

Fin virksomhed.

Kan kun anbefale Pointdeal.dk

Fantastisk god.

Servicen er oppe i top klassen, priserne er billige, og du tjener point som du kan få gratis ting med. Hvad mere kunne du ønske dig?

fedt sted og det er hurtigt at tjæne til gaver

det er et supert sted og det er spændene

Rigtigt godt

Hurtig levering. Seriøst firma

Godt koncept.

Billige priser og hurtig levering, ingen snyd her!

Super koncept!

Billige priser og hurtig levering. Absolut ingen snyd her, men husk nu og læs betingelser hvis du gør brug af 5 dages VIP for 5 kr.

Glimrende

Mit køb på Pointdeal er gået helt fint - ingen problemer :-)

Fin service

Jeg havde modtaget en rabatkode på 100 kr. så gik ind på siden for at se om der var noget interessant. Det var der! Jeg bestilte nogle varer og dem har jeg nu modtaget og de er som forventet.
Grunden til at jeg ikke giver fem stjerner er leveringstiden. Jeg modtog mine ting over flere omgange (helt fair - skriver de også kan ske) men den ene pakke kom først en uge efter bestillingen og de reklamere med levering næste dag.

god på leveringssiden, dårlig på vareudbuddet

Problem fri og hurtig levering. Varen jeg købte er også i orden. På minus siden er selve vareudbuddet ikke specielt god, priserne er ikke noget særligt, og krav om vip medlemsskab for at få fri fragt er irriterende.

Pointdeal fungerer men produkter var uinteressante

Ville afprøve Pointdeal, fordi jeg havde fået en værdikupon. Desværre var der ikke særlig mange produkter, som var interessante for mig. Måske er det fordi jeg ikke følger så meget med men mange af de produkter man kunne købe, vidste jeg slet ikke hvad var. Bestilling og levering fungerede upåklageligt.

Fedt koncept

Jeg købte et spil til wii derinde, og det gik rigtig hurtigt med at få det, og så var det endda også billigt. Fedt at man også for point når man køber på pointdeal.

Aldrig modtaget varer og ingen svar fra kundeservice

d. 26/09 bestiller jeg et fifa 14 spil (ordre:60622), via deres hjemmeside, modtager imidlertid ikke spillet og henvender mig til kundeservice, hvor jeg bliver betjent og får at vide jeg skal sende en blanket til dem, en efterlysning af pakke, dette gør jeg d. 12/09-2013, efter denne er afsendt venter jeg tålmodigt på at få svar. Jeg høre intet. Jeg henvender mig så igen til kundeservice, og vedhæfter efterlysningen der også. Høre stadig intet. d. 30/10 henvender jeg mig så igen, hvor jeg skriver jeg er utilfreds for intet at have hørt, samt den manglende service jeg har oplevet. Jeg har stadig ikke modtaget respons, eller spil.
Jeg kan på ingen måde anbefale virksomheden til andre, prisen var god, men når man ikke modtager spillet er det sku dyrt betalt.

Hold jeg væk fra pointdeal.
PointDeal A/S

Reply from PointDeal A/S

Hej Nichlas

Vi har forsøgt at kontakte dig på din telefon i dag uden held.

Vi vil gerne i kontakt med dig så vi kan finde en løsning hurtigst muligt.

PointDeal

PointDeal A/S Details