PointTrade.dk reviews

PointTrade.dk reviews

8.0

supert sted og en masse gode tilbud

der er noget for en hver smag og pengepung

Jeg synes at det er godt

Det er mega fedt fordi at man kan tjene point til at købe ting.

MAN FÅR SLETTET POINT OG LUKKET SIN KONTO UDEN VARSEL !!

Hold da op hvor det bare køre for PointTrade - de må godt nok have fået solstik. Da jeg for lidt siden kiggede under "kontobevægelser" på PointShop stod der til min overraskelse: "Grundet ulovlige PT annoncer. (PT konto slettet) og så var det lige minus -190.551 point for at være helt præcis! - det er da godt nok vildt.

- Jeg mener nu bestemt ikke, at jeg har oprettet nogle ulovlige annoncer på PointTrade!

Det kan godt være at PointTrade ikke lige er den succes de selv regnede med.. For der er rimeligt død derinde.. Men det skal vi brugere så åbenbart bøde for..

Så hold da lige ekstra godt øje med jeres "Kontobevægelser".. Jeg har i hvertfald tænkt mig at gå videre med denne sag.. For det kan bare ikke have sin rigtighed...!! Jeg har endda været betalende VIP-medlem derinde og betalt 270 kr. om måneden, men det er bestemt slut nu!

SLET IKKE SÅ RINGE ENDDA !

Jeg kan varmt anbetale dig POINTTRADE.DK. Du får en god og altid venlig kundeservice med hurtig respons. På sitet kan du købe og sælge alt mellem himmel og jord...og du får oven i købet point for det, som du kan bruge på masser af spændende ting på pointshop.dk, en del af POINTTRADE.DK. Siden er bygget overskueligt op og lige til at gå til. Du sku' prøve det...som den lune jyde jeg er, kan jeg kun sige: "Det er slet ikke så ring' endda!" :-)

sælg dine ting

herinde kan du sætte ting til salg og få point for det. syntes det virker rigtigt fint. lidt lige som alle andre salg sidder.

PointTrade - online salg

Jeg har brugt PointShop i flere år nu efterhånden og jeg har fået flere småting ud af det, så jeg er positiv omkring alle nye tiltag der bliver gjort på siden. Også PointTrade har min interesse da jeg kan tjene point ved at sætte ting til salg, men også komme af med ting der så kan glæde andre -- og så kan jeg jo både købe nye ting for pengene og pointene! :)

Fremragende, nemt og fantastisk

Du kan sælge ting, samtidig med du får point du kan købe nye ting for : )

Genial ide

Jeg elsker hele konceptet, det virker og det er nemt

Meget fin og overskuelig hjemmeside

Det bedste ved PointTrade er nok at det er muligt at tjene point samtidig med at man sætter annoncer op og sælger, det er et rigtig godt system og det er et system jeg kun kan sige god for. :)

Dog synes jeg det er lidt fesent man kun kan poste 4 annoncer af gangen hvis man ikke er VIP, det burde være mindst 10 artikler som reference og ubegrænset som VIP, bare for at tage et eksempel. Udover det en rigtig fin side.

Super duper

Fantastisk hjemmeside, jeg er godt nok ny der. men har ikke haft nogle problemer. Det er en side hvor man kan sælge sine gamle ting og tjene både penge og point :D kan det så blive meget bedre. og pointene bliver overført til pointshop hvor du kan købe nye ting :D

Moderne handelsplads

Pointtrade er en nyskabende og moderne handelsplads der giver brugerne mulighed for at købe og sælge de ting man har liggende, men hvor pointshop's store succes rundt i verden giver folk muligheden for at handle med andre end bare danskere. dette gør også at der faktisk er nogle ret sjove og interessante ting at finde på handelssiden.

Godt sted

Jeg har sat en del ting til salg som så ikke er blevet solgt i nu ,men jeg kan sige dette om siden .

god brugerflade.
pæn hjemmeside.
godt surfe rundt på
gratis indlæg til de ting du skal sælge .
alt ialt rigtig god oplevelse af siden.

Nem og hurtigt :-)

Let at oprette annoncer, har dog intet solgt endnu. Håber at flere får øjnene op for siden.

En okay side når man gerne vil sælge eller købe

Pointtrade er en okay side når man enten gerne vil købe eller sælge. Jeg synes det er lidt dårligt at man skal være VIP for rigtigt at få noget ud af det. Hvis man ikke er kommer ens ting hurtigt til at ligge i bunden og så er det svært at sælge. Men når man skal købe er det godt fordi man hurtigt kan se om det rigtige person som sælger sine vare.

Elsker pointkonceptet

Jeg har godt nok ikke benyttet mig af pointtrade før, men jeg er ganske vild med dette pointkoncept, så derfor fortjener denne side da også bare lige en anmeldelse, selvom jeg da ikke vil lægge skjul på, at det selvfølgelig er for at tjene point på anmeldelsen. Men hvem ved, måske kommer jeg faktisk til at bruge denne side, når jeg lige finder ud af, hvad det egentlig går ud på. Det ser jo ikke ud til at være en dårlig side, når man nu kan tjene point på at sælge sine ting, som man ikke bruger længere.

pointtrade fungerer helt fint

Har sat et par ting til salg på pointtrade, men har endnu ikke solgt noget derinde. Ideen er dog god.

Okie Dokie!!.....

Har sat flere ting til salg på PointTrade, men det må jo være de forkerte, da jeg ikke har solgt noget - endnu!!..... Konceptet er dog helt okay!!.....

Meget fint lavet, ligesom gul og gratis :-)

Det her er meget sejt, du burde gå ind på det

Godt alternativ

En side der fungere som den skal og er et godt alternativ til de sider der allerede findes på nettet.

et godt sted for alle

den er god ford den er forbunet med 3 andre hjemesider som gør at mand kan bruge og tjæne point som mand kan bruge

PointTrade.dk Details

Visit PointTrade.dk