Poleshop.dk reviews

Poleshop.dk reviews

5.7

Super service og hurtig levering...

Bestilling:
x-pole x-pert. 45 mm. krom
Jeg vidste ikke deres/nogle af deres pakker blev sendt fra england. Det burde de nok skrive.. Men det gjorde min. Jeg bestilte d. 4/4 efter klokken 10! Så den blev først blev afsendt mandag eftermiddag. (min egen skyld!) og jeg modtog den i dag torsdag den 10/4. Så det tog dem 3 dage.
Fik hurtig svar og en god service. Kan klart anbefales.
Ikke noget kritik, men de burde også lave deres manualer på dansk :)

DOG synes jeg deres hjemmeside er lidt forvirrende... Og det der med at varen er tilbage p[ lager er noget indviklet noget.. Den måtte de gerne stramme op på. Når det er sagt så skrev jeg bare til dem og fik svar der..:)

Virkelig dårlig service og burde ikke drive forretning !

Min kæreste har købt en polestang til mig i julegave, dog bestilt længe før jul for at være sikker på at den blev leveret inden. Dog har vi i dag 17. Feb. Stadig ikke modtaget nogen pole, og er ikke engang informeret om hvad der foregår. Vi hører intet fra dem trods mange opkald og mails, men ingen svar! Kun 3 gange over en lang periode har vi modtaget en mail om udskydelse af leveringsdato, men ingen forklaring på hvorfor. Jeg har skrevet en klage til dem personligt som der heller ikke bliver reageret på. Jeg synes ikke det er en måde at drive forretning på. Så må man jo som firma sige at man ikke kan bære opgaven og tage de pågældende varer af deres webshop.!
Jeg vil bestemt ikke råde andre til at handle ved dem. Noget der skulle skabe glæde har i stedet påvirket rigtig negativt og vi har brugt mange frustrationer og tid på at prøve at få kontakt til dem..

Dårlig service

Firmaet tog flere dage om at skrive tilbage og det var ikke muligt at kommunikere per telefon. meget langsom service, vil ikke anbefale dem til nogen.
Der burde ikke gå dage eller uger før man får tilbage svar på en mail.

Hej Christine
Poleshop sender varer hver dag, desværre bruger vores kunder kun Trustpilot når de føler sig uberettiget, dog kan vi ikke finde nogle klager i vores system med dette navn og vil opfordre dig til at kontakte os på sales@poleshop.eu, så du kan forelægge din sag her og vi kan lære af vores fejl.

Hurtig og nemt

Bestilte en x-pole xpert, handsker og ankel beskyttelse noget, en mandag. Fik tingene hver for sig - kunne de godt have skrevet på mail. Polestangen kom helt fra England, havde jeg ikke regnet med, så det synes jeg også godt man kunne blive informeret om. Heller mere Info end for lidt :-)
Fik handsker og ankel beskyttelse torsdag, polestang fredag. Samme uge!
Men må sige da jeg læste anmeldelserne herinde, troede jeg ikke de ville gå godt, med at få tingene. Så blev meget positivt overrasket! + er super glad for polestangen! Vil helt sikkert bestille fra poleshop igen!

Dårlig service

Ingen kommunikation. Ingen mulighed for kontakt pr telefon med firmaet bag. Langsomt
Levering!!!!!!

Reply from www.poleshop.dk

Poleshop.dk svarer altid på alle henvendelser og tilbyder gerne at ringe en kunde op, når og hvis denne beder os om det og ligger et telefon nummer - herudover forgår al service via email. Poleshop.dk overholder altid vores leveringspolitik, som findes tydeligt via vores side. Det sker at vores leverandører kan have udsolgt, i de tilfælde gør vi alt for at give kunden besked hurtigst muligt og tilbyder altid muligheden for at ændre, annullerer eller vente på ordren.

Til Anette Larsen: Vi har ikke kunnet finde nogle ordre associeret til dit navn og der forgår for tiden en hetz imod Poleshop.dk, derfor beder vi dig skrive til vores support mail sales@poleshop.dk så vi kan tage din sag op og eventuelt kompenserer dig. Sker dette ikke, er vi nødsaget til at anmelde din rapport, da vi gerne vil lære af oprigtige, sande og konstruktive anmeldelser, men ikke vil stå til skue for usande løgne om vores service, som vi tager meget alvorligt.

Kan du have bestilt i en andens navn eller på anden måde have hold i din udtagelse, vil vi til enhver tid anerkende eventuelle fejl og mangler. Dette er dog ikke berettiget når og hvis vi ikke kan forsvarer anonyme henvendelser.

Ønsker du ikke at kontakte os direkte må vi bede dig om at uddybe din klage, være så specifik som muligt. På denne måde hjælper du ikke bare os men alle til at forstå din side af sage frem for at flippe en enkelt sætning fyldt med udråbstegn.

Poleshop

Elendig kommunikation skaber utryghed

Jeg bestilte min pole den 21 april 2013 og hører intet fra poleshop, men pengene bliver trukket dagen efter. Jeg skriver derfor den 25. april for at høre hvad jeg kan forvente, de skriver på deres hjemmeside at de sender mail ud efter tre dage hvis varen ikke er på lager, dette blev ikke gjort! Jeg modtager intet svar på min mail fra den 25. april. Den 3. maj skriver de så på deres hjemmeside at de har haft tekniske fejl og derfor ikke har modtaget mails - dette mener jeg, at poleshop burde sende mails ud omkring til alle der har indgivet bestillinger, så man ikke selv skal opsøge informationen ved at tjekke deres hjemmeside/facebook/twitter flere gange dagligt. Jeg skriver igen for at høre hvad jeg kan forvente og får at vide at min ordre er undervejs og at de vil undersøge hvornår den kommer og vende tilbage. Der bliver dog ikke vendt tilbage. Jeg skriver derfor igen den 7.maj for at høre hvor langt den er. Stadig intet svar. Den 10. maj får jeg så endelig en standard mail om at min pole er på vej med GLS.

Jeg synes, at det er dybt bekymrende at pengene bliver trukket med det samme (1600 kr.), men at man INTET hører før man selv tager kontakt knap to uger efter bestilling! Fremover handler jeg direkte igennem det britiske firma og det samme gør mine veninder. En stjerne fordi min vare rent faktisk dukkede op. Det skal dog bemærkes at jeg intet ondt har at sige om produktet, Xpole fungerer og er nemt at sætte op!

Kære kunde
Vi giver dig medhold i denne klage, da vi på grund af nedbruddet i vores mailsystem ikke kunne kommunikerer tilstrækkeligt med vores kunder. Der var desværre også flere som ikke fik beskeden omkring dette nedbrud og derfor var helt uviden omkring deres ordrer. Det var et hak i Poleshop.dk's historie og vi har lært meget af denne episode. Vi er overbevist om at sådanne tekniske episoder er datid nu hos Poleshop.dk, da vi tog konsekvensen og flyttede til nye og mere robuste systemer.

Det er vigtigt for os at fortælle at mange ordrer på dette tidspunkt var forudbestillinger grundet manglende lager hos producenten, dette oplyses altid på produktsiden og efterfølgende via email, men mailen nåede desværre ikke frem til dig. Alle ordrer blev afsendt så snart de var på lager igen.

Da du som kunde ikke længere ønsker at bestille via et dansk firma, skal du vide at handlen ikke vil undergå de danske regler for ombytning, reklamationer osv. Det kan desuden være problematisk at få udenlandsk service og besvarelser.

Vi glæder os over at du trods omstændighederne er blevet glad for vores produkt og ønsker dig alt held og lykke med sporten!

Poleshop

Super hurtig levering :D

Jeg bestilte x pole xpert 45 i krom d. 31/7 2012 ved 23-tiden, og fredag morgen (d. 3/8) kl 8 blev den leveret til min dør :D Jeg blev super positivt overrasket og alt var i bedste orden, fik det jeg havde betalt for, og den er alle pengene værd :D På baggrund af min oplevelse med poleshop.dk, kan jeg klart anbefale det til andre :)

Hurtig levering og god betjening

Jeg havde over længere tid overvejet at købe mig en polestang fra mærket x-pole, og havde i den forbindelse mange spørgsmål. Jeg fik dog hurtigt besvaret dem alle, (som regel fik jeg svar inden for maks 2 dage) og da x-pole 40 mm chrome kom på tilbud slog jeg til (inden da skrev jeg en mail til poleshop.dk som kunne informere mig om hvor lang tid tilbudet gjaldt).
Min x-pole kom overraskende hurtigt med posten, fik den efter 5 dage.
Udover polestangen bestilte jeg også handsker og ankelbeskyttere, disse var dog ikke med i pakken da jeg modtog min pole. Jeg skrev hurtigt en mail til poleshop.dk som kunne informere mig om at de beklagede meget, men at de to sidste varer ikke havde været på lager, men at de var på vej sammen med en lille gave som "undskyldning". Efter to dage modtog jeg resten af min ordrer.

Alt i alt er jeg yderst tilfreds, både med deres produkter og med den gode og hurtige service samt levering. Jeg har også været rundt at tjekke priserne på de forskellige varer på andre hjemmesider, og kunne konstatere at poleshop.dk var de billigste på markedet.

Godt initiativ - skidt stil

Første gang jeg bestilte fra Poleshop.dk gik det faktisk fint. Jeg fik det jeg bestilte, og det kom ret hurtigt.

Dette gjorde, at jeg ikke betænkte mig, da jeg bestilte fra dem igen. Denne gang var der fejl i ordreren. Det drejede sig om to forskellige slags creme, som i stedet for at være to forskellige, var to krukker af den samme slags. Jeg tænkte dog at det nok var noget der var smuttet ved en fejl, og lod det være. I sidste ende tænkte jeg det ikke gjorde den store forskel.

Da jeg bestilte fra dem 3. gang, blev min ordre inddelt i to, og jeg modtog den første del af varerne inden for nogle dage. Den anden del har jeg dog stadig ikke modtaget. Bestillingen blev afgivet den 29. juni, og har som sagt stadig ikke modtaget anden del af bestillingen endnu.

Selv om jeg har rykket et par gange, har jeg først i dag (28. juli) modtaget en mail der forklare at der har været ferie, men at de regner med at jeg har modtaget mine produkter nu (hvilket jeg jo ikke har, og hvilket jeg atter har meddelt dem).

Det ville have været rart med en mail ang. deres ferie som svar på de rykkere jeg sendte, men der har ikke været noget info sendt ang. dette.

Da jeg synes det er super fedt at have fået en poleshop i DK der handler med de ting der er brugbare i forbindelse med sporten, er det bare dobbelt øv, at de så ikke er lidt mere skarpe.... Ville virkelig gerne have set at det var et positivt og problemfrit sted at handle, og ville virkelig gerne have givet dem bedre bedømmelse.

www.poleshop.dk Details

Visit Poleshop.dk