Popudlejning reviews

Popudlejning reviews

7.4

Rigtig god service

Vi brugte Popudlejning da vores søn skulle holde studenterfest og havde både Slush Ics maskine og Kebab Grill og alt fungerede ude problemer og var rent og pænt og vi fik en rigtig god service

God oplevelse til vores Firma fest

Fik bestilt lidt sent, men fik alle de 3 maskiner vi ønskede os
De kom en time før aftalt tid, og satte de 3 maskiner op for os
Af flere omgange fik vi god vejledning, da vi var flere der skulle være ved dem
Gode ider til hvordan vi fik betjent alle hurtigt da vi var mange til festen
Så der er ikke sidste gang vi skal bruge Popudlejning, har allerede lagt en ny bestilling til min søns fødselsdag

Ladt i stikken af popudlejning. Ingen ansvar fra deres side.

Fik sms fra virksomheden ved midnat dagen inden jeg skulle hente softice maskine til min datters studenterfest. Maskinen var defekt og han kunne ikke levere alligevel. Vi havde planlagt at servere softice til 30 studenter kl. 13 samme dag, men der var ingen mulighed for at han kunne gøre noget. Jeg fik dog et par numre til andre udlejninger, som han mente kunne hjælpe. Men han gjorde ikke yderligere for at hjælpe os. Det er bare ikke i orden og elendig service. De har ingen backup og står åbenbart natten før og klargør maskinerne. Har ingen reservedele hjemme, og lader kunden i stikken. ØV! Vi endte med lav selv isvafler, så min enormt skuffede datter alligevel fik en god dag.

Fantastisk service

Det er sjældent man oplever en så fantastisk Service som Pia og Per leverer. - De har vores bedste anbefalinger. - Vi har brugt dem ved mange lejligheder: konfirmation, havefester, firmaarrangementer, barnedåb mv ..

#Bente Härstedt

Professionel betjening, altid venlig og hjælpsome. Kan kun anbefale Popudlejning

Har leje af Popudlejning.dk og kan kun sige "Det er ikke sidste gange" Der er aldrig problemer med dem eller maskinerne.

Is Popudlejning your company?

popudlejning.dk Details

Visit Popudlejning