Poshpeople reviews

Poshpeople reviews

9.1

Nemt og hurtigt.

Det var nemt at bestille og da det ene par sandaler var udsolgt blev jeg ringet op om jeg ville have et andet par i stedet pakken kom dagen efter super fin service.

God handel

Fin service i firmaet, fik varene hurtigt

Vild med Posh

Altid perfekt og personlig service med et smil.
Godt udvalg - især med det nye skindtøj.

god kommunikation, hurtig levering, alt er perfekt

god kommunikation, hurtig levering, alt er perfekt. vil helt sikkert købe tøj hos Posh People igen

Perfekt handel, fik pakken før lovet. Vil ikke tøve med at anbefale Poshpeople til andre.

Perfekt service

God og hurtig levering

Dejlig, hurtig ogt billig levering - og en skøn butik!

For 2. eller 3. gang har jeg bestilt varer hos Poshpeople over nettet og fået en yderst kompetent og hurtig ekspedition på levering af skønne varer. En vare skulle dog byttes denne gang, og jeg ringede til butikken, som så fandt en anden str. frem uden problemer og hængte den til side til mig. Da jeg havde fri, besøgte jeg den fysiske butik, for også at se hele udvalget. Og ved personligt fremmøde i butikken var det også en yderst venlig, personlig og rar ekspedition fra ejerens side. En webshop og fysisk butik jeg bestemt vil anbefale til andre - og også selv vil benytte mig af fremover. Jeg føler mig meget velkommen som kunde - uden at skulle presses til køb.
Mange venlige hilsner

Mari-Ann Clementsen
Gilleleje

Fin service som altid

Virkelig lækkert fitnesstøj :-)

Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden, hurtig og uproblematisk levering

Meget venlig personlig betjening da jeg havde brug for hjælp. Prisen var forkert, det blev lynhurtigt rettet og pengene sat ind på min konto.

Lynhurtig levering!

Bestilte den 30.12. om aftenen og modtog stort set straks ordrebekræftelse og - ikke mindst - bekræftelse på afsendelse + trackingnummer. Den førstkommende hverdag; 2.2., modtog jeg varerne (alt, som bestilt). Til sammenligning: Bestilte samtidig hos bl.a. Zalando, som leverede varerne den 6.1.

1. klasses webshop

Informativ hjemmeside, fornuftige priser, fin service

Tilfreds med ordrebehandllingen

Ordrebehandlingen er der intet at klage på, men vores bamsestøvler er ikke gode, hverken børn eller voksne. Vi går på syningerne. Meget dårlig kvalitet.

Mega hurtig ekspedition

Det er let at finde den vare du søger. Samtidig kommer du meget hurtigt i besiddelse af varen, ca. 2 dage, det må siges at være ekspedit!!!

Nemt og hurtigt

Meget venlige og hjælpsomme

Kompetent og hurtig ordrebehandling

Ordren blev hurtigt afsendt og var korrekt pakket.

God service og varerne var perfekte!

Hjemmesiden kan måske virke en smule rodet, men det er lækre produkter og blandede stilarter, hvilket er perfekt så de rammer bredere.
Service er helt i top! Hurtig levering og altid hurtige til at give svar på henvendelser.
Jeg handler der helt sikkert igen - både via internettet og i butikken i Hørsholm!

Hurtig lev. og lækker indpakning ;O)

Åh noget så simpelt som et lækkeret silkepapir om én kjole, som lever 100 % op til forventningen

God service og hurtig levering

Jeg har været utrolig glad for at handle hos Poshpeople, vil anbefale det til andre.

Dårlig bytteservice

Er varen sat ned, kan ikke få pengene tilbage. Men det fremgår ikke altid, at varen er sat ned.

God info ved udsolgt - handler gerne igen

www.poshpeople.dk Support

Om virksomheden

POSH PEOPLE er det nye pust indenfor tøj til store størrelser. Med det über cool trendy tøj, i størrelserne 42 -56, finder man en anderledes tøjstil end hvad man er vant til at se. Posh People fører primært amerikanske mærker som BABYPHAT, Sean John, MissPhit men forhandler også de dugfriske danske mærker som YPPIG. Hos POSH PEOPLE får du ”affordable luxury”, unik tøjstil og et stykke tøj som ikke mange andre har. Prisniveauet ligger fra kr. 400,- for et par jeans og fra kr. 169 for bluser. Posh People har et bredt udvalg af forskellige kategorier. Du kan få alt fra jeans, selskabstøj, seje hverdagsbluser, søde nederdele til undertøj og shapewear. Husk, vi betaler fragten hvis du handler for mere end kr. 750,-

Visit Poshpeople

Write to: info@poshpeople.dk
Call us on: 20141414
We live here: Ellevej 1, st. tv
2970 Hørsholm

Vi gør meget for tilfredsheden!

Hos os er vi ikke firkantede

Skulle du mod forventning være utilfreds men enten vores service eller produkt er vi meget åbne overfor ris/ros. For os betyder hver en kunde utrolig meget.