Postdanmark reviewed by

Her skærer man ind til benet

24/6-2010
Jeg tog tidligt hjem i dag fordi der på track and trace stod at min pakke var kommet til omdeling, men der kom ingen pakke og lå ingen seddel i postkassen.

Dette er ikke første gang, men nærmere 5. gang i træk at det sker.

Men de afleverer sikkert en seddel i morgen hvor der står at de har forsøgt at aflevere den dagen i forvejen, det plejer de at gøre.

Det er simpelthen så dårlig service.

På den tidligere adresse jeg boede på for 3 år tilbage, der var posten fuldstændig uduelig og kunne ikke finde ud af at aflevere brevene de rigtige steder. Vi fik breve alle steder fra i kvarteret og andre i kvarteret fik vores breve. Jeg havde kontakt til det lokale posthus, PostDanmark i København og i Århus, først efter et års tid begyndte det at hjælpe på det. Nogle gange blev mine breve enddog returneret med ukendt på adressen, tiltrods for at mit navn tydeligt stod med tydelige maskinskrevne bogstaver på postkassen.

Jeg er træt af det her.

---------------------------
Opdatering d. 6/25-2010

Tada!! Jeg gættede rigtigt.

Her til morges var jeg inde og se på min Track and Trace og der var ikke sket nogle opdateringer siden klokken 05:50 i går.

Så her klokken 9:26 I DAG checker jeg igen Track and Trace og nu har de to NYE registreringer I GÅR! Klokken 07:47 og 13:48 I GÅR!

Der står at det er blevet afleveret til Døgnpost klokken 7:47.

Jeg ringer til PostDanmark og spørger om hvorfor min pakke er blevet afleveret i Døgnposten? Hende der svarede var straks i defensiven. Jeg får at vide at det er fordi at de har forsøgt at aflevere min pakke. Jeg forklarer at de ikke har været og aflevere pakken. Jeg får så i hovedet at det er altså ikke det der står på hendes skærm! Jeg spørger hende så hvordan jeg får fat i min pakke? Hun siger at jeg bare skal hente den i døgnposten. Jeg spørger om man ikke skal bruge nogle koder, for at få adgang til sin pakke? Hun svarer at jeg bare skal skanne min pakkeseddel. Jeg forklarer hende at jeg endnu ikke har fået nogen pakkeseddel. Hun spørger så sarkastisk hvad det SÅ er for en seddel jeg sidder og læser op fra. Jeg forklarer at jeg har et track and trace nummer fra min ordre status og at jeg ikke har fået nogen pakkeseddel. Hun siger så at der nok kommer et postbud senere med pakkeseddelen.

AHA!!! En indrømmelse fra postdanmarks side, de kommer ikke ud med pakkerne og de får postbudene til at levere pakkesedlerne. Så jeg fik ret i min prognose, måske fordi jeg har oplevet det så mange gange før.

I øvrigt lidt påfaldende at de har forsøgt at aflevere pakken mellem klokken 5:50 og 7:47. Man skulle næsten ikke tro at det kunne lade sig gøre at fordele pakkerne til de forskellige ture, køre rundt med alle pakkerne, køre hjem med de ikke afleverede og registrere dem til senere afhentning på 2 timer.

24. juni 2010 00:07 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
24. juni 2010 05:50 Ankommet til omdeling 5013 Odense pakke
24. juni 2010 07:47 Anmeldt til senere afhentning på 5235 Døgnpost 5235
24. juni 2010 13:48 Ankommet Døgnpost
Jannik Paulsen found this review useful