Postdanmark reviewed by

Mundlam

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Har fået tilsendt en gave, hvorpå der desværre ikke er nogen kvittering. Post danmark vurdere den derfor til langt over dens værdi for, at få lidt i kassen. Efterfølgende klager jeg og får den sendt tilbage til revurdering, plus en mail om hvad den har kostet.
Derefter får den så lov til at ligge og kukkelure på KBH's pakkecenter, hvor den stadig ligger! Jeg ringer til kundeservice som siger jeg skal lave en reklamation, for man kan ikke ringe til import som på dette tidspunkt har ignoreret mine mails.

Idag den 13/1 modtager jeg en mail hvor der står: "Ja uha, der er gået mange dage, hvilket vi beklager, og man kunne befrygte at den pakke var havnet i en blindgyde"
Jeg finder både dette nedladende og respektløst. Skulle jeg være glad for, at i var ved at smide min pakke væk som blev sendt den 4. december?

Jeg venter stadig og jeg er sikker på de stadig vil opkræve et latterligt beløb. Jeg er så trætte af dem. De burde ikke kunne tillade sig at opkræve noget med den service de leverer.

Kan se mange andre også får smidt "pakke forsøgt leveret" ind og det er i ikke alene om!

Oveni alt det her så er deres side også et rod at finde rundt på! Er så træt af dem!
TMB, Karoline and Liv found this review useful