Postdanmark reviewed by

Odense, DK

Nogenlunde chatserice MEN ekstremt dårlig døgnpost

Jeg bestilte en pakke hos Computersalg.dk mandag d. 16-04-2012 men da den var på fjernlager ville der gå 3 dage inden den kunne sendes. De sendte pakken d. 19-04-2012 og den ankom til københavns pakkecenter og derfra så det sådan ud på track and trace:

19. april 2012 20:41 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
20. april 2012 01:54 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
20. april 2012 06:02 Ankommet til omdeling 5013 Odense pakke
20. april 2012 06:57 Pakke uden omdeling 655 Døgnpost 655

Jeg ringede til kundeservice for at høre hvorfor jeg ikke havde fået en sms eller e-mail omkring at pakken var afleveret hos døngposten? Det eneste hun kunne "finde på" at sige omkring den sag, var at der nok ikke var plads i døgnposten. Men jeg ved af erfaring at det ikke kan lade sig gøre for så lægger pakkeomdelingen den ind på det nærmeste posthus. Så hun løj mig lige op i mit åbne ansigt. Men det var hun overbevist om og sagde at den nok ville komme op i døgnposten med eftermiddagsomdelingen.

Ville ønske at jeg ikke havde lyttet til hende for der kom aldrig nogen sms eller e-mail. I dag 21-04-2012 er der stadig ingen sms kommet så jeg skrev sammen med chatten på deres hjemmeside, som for øvrigt virker nogenlunde. Han/hun skriver at de vil kigge på sagen og jeg vil blive ringet op mandag når de har fundet ud af hvad der er galt.

På den baggrund kunne jeg godt have tænkt mig at give dem 2 stjerner fordi de i det hele taget hører efter hvad jeg siger. MEN jeg var ude for nogenlunde det samme i sidste uge, da sendte jeg den dog ikke igennem døgnpost men privat omdeling. Den skulle have været mig i hænde fredag, men jeg fik hverken seddel eller nogen opringning. Så jeg måtte troligt vente til mandag.

Denne gang er jeg svært bange for at jeg bliver nødt til at vente til mere end mandag.

Næste gang jeg skal bestille noget over nettet sørger jeg for at dem jeg bestiller ved også sender med andre selskaber. Er blevet skuffet så ekstremt mange gange, men denne gang var dråben der fik bæret til at flyde over, da det var døgnposten der ikke virkede. Det kan jo ikke hjælpe noget at deres service kun virker hver 10'ende gang.

Det var noget af en smøre, men man bliver så arrig når de overhovedet ikke kan finde ud af noget som helst. Fortsættelse følger hvis jeg ikke har pakken mandag.
Jan Danum and Jette Rønberg found this review useful