Postdanmark reviewed by

Utrolig dårlig håndtering af pakker, og endnu mere elendig kundeservice

Jeg bestilte en iPhone 5 på 3.dk mandag d. 29. oktober. Jeg modtog først en bekræftelse onsdag om at pakken var afsendt. Det er dog ikke Post DK's skyld, fordi fragtmanden i Sverige var en anden, hvor pakken blev afsendt fra (som jeg heller ikke kan forstå). Pakken tager 8 timer om at komme fra Nordsverige til Malmø, men lige så snart den kommer til København og bliver overtaget af Post DK tager det lige så lang tid for den at komme de sidste 300 km.

Da jeg ser det forventer jeg at modtage pakken torsdag, men det tager længere tid end forventet og derfor er den forventede leveringstid sat til 02-11-12, så jeg glæder mig til at modtage telefonen fredag da jeg står op, indtil jeg ser at pakken er fejlsorteret og er endt i et distributionscenter 50 km fra mig.

Jeg kontakter kundeservice for at høre om der muligt at hente pakken samme dag, og medarbejderen kontakter distributionscentret uden at komme igennem og skriver derfor en mail om at de skal kontakte mig. Det har de stadig ikke gjort 4 timer efter, og da jeg endnu engang kontakter kundeservice får jeg en medarbejder der udviser motivation som en kommunalt ansat og ikke gider at hjælpe mig med mit problem og generelt bare virker utroligt uoplagt og overhovedet ikke serviceminded.

Synes det er under al kritik, specielt fordi vi I Danmark skal betale en masse afgifter for det ene og det andet for at det her korrupte statsejede selskab Post Danmark skal kunne leve.
Hans Henrik Søndersø Mortensen found this review useful