Postdanmark reviews

Postdanmark reviews

6.1

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

100% fejlleverance der endte godt.....

Hvad sker der lige Post Danmark hvad gør i ved vores pakker og HVOR ER DE HENNE????? 87701676834SE an00929882023
Den ene er returneret efter 2 timer, den anden er scannet ud til forkert postbutik men forefindes ikke på stedet i følge brugsuddeleren..?????

DET HER ER RIGTIG T`RIGTIG MEGET TRÆLS, jeg vil gerne have udleveret det jeg har betalt for og helst i forgårs og i går....

Hej Birthe
Tak for din henvendelse...
Så er jeg glad igen, kørte ned på posthuset som aftalt og fik min pakke udleveret. De to søde postpiger Kirsten og Lone (tidligere kollegaer) tjekkede påny den anden anmeldelse og wupti så dukkede den pakke også op:) De kan ikke fortælle hvad der er gået galt men vi har fået løst problemet med et smil, trods det større detektivarbejde...

Hej Heidi

Jeg kan ikke fortælle dig hvad der er sket, men jeg har snakket med postbutikken og de har din pakke.
Du kan altså bare hente den.

Det eneste jeg ved er at vi i hvert fald har lavet en fejl i forhold til scanningen.

Jeg har indtalt en besked på din telefon og håber du høre den.

Ufatteligt ringe

Bærer fortsat præg af de gode gamle dage hvor monopolet var gud. Venter i "røret" i ca. 45 min før nogen overhovedet gider svare. Lyder totalt overrasket over at man kan finde på at "rykke" når pakken "KUN" har ligget på lager siden igår morges. Prøver at redde situationen ved at henvise til evt. toldbehandling!!!!! Hallo, hallo - vi taler om en pakke fra Tyskland. Hvor er det lige at toldbehandling kommer ind i billedet her !!!!
Det er bare så ufatteligt ringe, inkompetent, amatøragtigt og ubeskriveligt uprofessionelt - at man stadig har folk ansat der administrerer som i de gode gamle monopol dage. VÅGN NU OP FOR H......

Hej Evald

Så må jeg hellere til at vågne op.

Jeg kan se, at du har modtaget din pakke på adressen i dag ca. 14.45.

Jeg syntes ikke vi bærer præg af gamle dage med monopol, tværtimod gør vi meget for at hjælpe og servicere vores kunder.

Det betyder ikke, at du ikke kan have denne oplevelse, men det vil jeg så følge op på så det ikke sker igen.

Jeg vælger derfor, at dele din anmeldelse med chefen for kundeservice som med det samme følger op på det, som du kalder inkompetent, amatøragtigt og ubeskriveligt uprofessionelt og vende det til det modsatte.

Birthe fra Kundeservice

Din pakke er desværre forsinket en dag... Ahhh og så lige på en fredag!

Ifølge t&t har pakken ligget på distributions centeret hele fredagen, mens jeg har ventet på leveringen. Denne rating er givet ud fra en forventning om at post.dk IKKE har tænkt sig at rette sin egen fejl ved ekstraordinært at bringen pakken ud på en lørdag. Hvis man kunne vedhæfte en billede kunne I se min ældste tude over at hun ikke får sine nye sko på til farfars 60 års fødselsdag!
Skulle de mod forventning dukke op i morgen vil jeg justere ratingen.

Det sender jeg lige til jer. Det ville godt nok være dejligt hvis det kunne lykkes!

Rating er rettet efter at post.dk har rettet deres fejl med mindst mulig forsinkelse. Tak for det.

Hej Casper

Ja vi har lavet en fejl.
Jeg finder en løsning på, at du får din pakke i morgen så I kan få gang i skoene.

Men for at det lykkedes for mig må du meget gerne sende mig til telefonnummer på tpost@post.dk.

Birthe fra Kundeservice

Det tog lidt tid, men nu virker det .

Mange nethandler gør Pakkeposten u- undværlig. Pakkeposten fungerer fint, når alt går efter bogen, men ved fejl, er det grundet telefon ventetiden en umulig opgave at få svar. Det ender så med en retur til afsenderen, men det sker efterhånden meget sjældent

Bestilte mit flipcover igår på og fik det i dag. Strålende service.

Endnu en manglende omdeling.

Det er 100% uacceptabelt at vælge pakkeomdeling til døren, når PostDanmark ikke engang gider ulejlige sig til at dele pakken ud men blot skriver at de nu har forsøgt at aflevere pakken. Det har de ikke og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har oplevet at være hjemme når pakke skulle være ankommet for blot at finde en seddel i min postkasse. Der er ikke blevet ringet på dørtelefon, ringeklokke eller banket på. Alligevel tillader PostDanmark sig at fortælle mig at de "forgæves har forsøgt at aflevere pakken".
Denne gang var det ikke så vigtigt at jeg ikke kan vente en ekstra dag og selv hente pakken på posthuset, men når jeg vælger omdeling til døren, så gider jeg ærlig talt ikke skulle vente ekstra, tage ind på posthuset, stå i kø og selv bringe min pakke hjem.
Øv hvor er PostDanmark bare elendige!

Hej Thomas

Jeg kan godt forstå at du syntes vi er elendige, hvis du har oplevet det så mange gange.

Jeg kan se, at pakkebuddet har været på din adresse den 11. april kl. ca. 13.35.

Da det ikke er lettere for pakkebuddet at tage pakken med retur, tror jeg der er sket en misforståelse.

For ikke at denne misforståelse skal gentage sig deler jeg din anmeldelse med den lokale chef, som vil følge op på kvaliteten og servicen.

Beklager den oplevelse du har haft.

Desværre ikke 1. gang, - mottoet kunne være hent din post længst væk

Jeg har omkring 700 meter til Domus Vista hvor jeg "normalt eller nogle gange" kan hente mine pakker , denne gang skulle jeg istedet til Frederiksberg Postbutik
Nordre Fasanvej 25, Frederiksberg 1500 København V, det er totalt uforståeligt både adressen ? og afhentningsstedet der vel nærmest ikke kan komme længere væk fra mig, - og dog ! har inden for det sidste halve år skullet hente post i Frederiksberg Centeret og i Postbutikken på Sdr. Fasanvej. Hvad er det lige der sker ?.

At jeg så oveni har været så dum ikke at læse min sms , og er cyklet til Domus Vista hvergang er selvfølgelig min egen skyld , men man skulle synes, at det er totalt udelukket at man skal hente sine nogle gange tunge og uformelige pakker på cykel så langt væk.

Så det synes jeg er så total dårlig service eller mangel på samme, - og priserne har I da tjek på, - man skal ikke betale porto for mange pakker før man kunne tage en taxa på indkøb

Hej Mette

Jeg forstår simpelthen ikke, at du allerede i første linie af dit svar sår tvivl om afhentningsstedet, jeg har medsendt pakkenummeret på min seneste fejlplacerede pakke.

Når jeg handler på nettet bestemmer jeg jo altid selv afhentningssted, -så tag det dog seriøst.

Alle de andre steder jeg har hentet pakker der var fejlanbragt har jeres eget personale reageret med alt fra hovedrysten og dybe suk til opfordringer om at jeg skulle klage, helt uden, at jeg har ytret noget. Sidste gang kom det prompte "hvad i alverden laver du dog her", - og ja det var bare det jeg også spurgte om.

Noget andet er at I sender en sms med en total uforståelig adresse: Nordre Fasanvej 25, Frederiksberg, 1500 København V.

Med ønsket om en god påske

Jette Malskær

Hej Jette

Det er ikke meningen, at du skal hente dine pakker tre forskellige steder, med mindre de er adresseret til et specifikt afhentningssted, for så er det nemlig det, vi retter os efter.

Jeg sender din anmeldelser til de to distributionscentre, der omdeler dine breve og pakker - så der kan komme orden på det.

Beklager, at du har måttet køre en ekstra lang vej, for at hente dine pakker.

Opdatering:
Jeg er ked af, at du har den opfattelse, at jeg ikke tager din henvendelse seriøst. Min formulering kunne måske have være mere skarp.

Din anmeldelse har været til kommentering i de to distributionscentre. Begge centre undskylder, at de ikke har været opmærksomme ,og har noteret sig, at dine pakker skal leveres til Domus Vista, hvis ingen anden leveringsadresse er angivet.
Pakken du refererer til i anmeldelsen er adresseret til din privatadresse - og den skulle netop have været lagt til afhentning i Domus Vista.

Den er da helt galt med postnummer og by i SMS'en. Det skal vi have rettet i en fart. Hvis du stadigvæk har Sms'en vil jeg blive glad, hvis du sender den til mig
på tpost@post.dk

God påske

Mette fra Kundeservice

HÅBLØS SERVICE FRA POST DANMARK

Kl. 10.25 modtager jeg en mail, om posten forgæves har været for at aflevere en pakke, og at denne kan hentes på udleveringstedet.

Pkt 1 - der har været nogle hjemme hele tiden, og derudover er der i huset en vagthund, som gør rimeligt kraftigt, hvis nogen banker på døren.
pkt 2 - kl 10.31 efter at have ringet til Post Danmark og klaget over dette, modtager jeg en sms, hvori der står at Post Danmark er på vej med en pakke til mig.

Hvorledes kan man før man har sendt en sms om at der er en pakke på vej, sende mig en email om at jeg ikke var hjemme ????

Ydermere er jeg tilmeldt pakkeflexordningen, hvor man har instruks om at lægge pakken et forud aftalt sted, når jeg ikke er hjemme ?????

Mon ikke det kære Postbud bare skulle have haft en fridag ???

Leo

Laangsomt

Hvorfor skal pakkerne ligge og hygge sig i "Internationalt pakkecenter" i over en uge?

Jeg kan se, at en pakke jeg skal modtage kom til postdanmarks pakkecenter den 03-04-2014. Idag den 11-04-2014 ligger den der stadig.
Det er godt nok ringe.

Hej Jacob

Din pakke ligge slet ikke og hygger sig i Danmark. Den hygger sig i postcentret i afsenderlandet, og jeg har desværre ikke mulighed for at undersøge, hvorfor den ikke er sendt videre til Danmark endnu.

En teknisk fejl gør, at der dukker en tekst op på Track & Trace, der fortæller, at pakken er scannet her i landet.

Det er noget rod, og du kan ikke vide, at det forholder sig sådan, så jeg kan godt forstå din reaktion.

Vi arbejder på at fixe fejlen, men teknikken driller.

Ret tilfreds kunde

Jeg sender flere gange om ugen pakker via pakkeboks, hvor jeg først køber og printer online pakkeporto hjemmefra, og derefter smutter jeg forbi pakkeboksen i Nørrebros Kvikley lige rundt om hjørnet. Jeg har kun haft gode oplevelser med dette, og det sparer mig for en masse tid og besvær, at jeg kan sende pakker på den måde, og ikke skal opsøge et posthus.
Der ryger en enkelt stjerne, fordi jeg har oplevet nu og da gennem årene, at modtage en pakkeseddel i postkassen uden at pakken er forsøgt afleveret - men som oftest traver postbuddet hele vejen op til 4. sal hvor jeg bor.

de er ligeglade med den er sendt som pakke!

Igen igen bliver en pakke bare smidt uden at jeg skriver under på den, jeg har ikke modtagerflex, så det må de ikke..
Denne gang var jeg heldig at den var der da jeg kom hjem, jeg har mistet mange pakker fordi de bare smider den ved siden af min postkasse

Hej Gitte

Vi er bestemt ikke ligeglade.

Jeg kan godt se, at der ikke er en aftale om Flexlevering knyttet til din pakke, så jeg har sendt din anmeldelse videre til din lokale distribution og bedt dem om at sørge for, at du får leveret dine pakker som aftalt fremover.

Helle fra Kundeservice

Post Danmark formår at være kreative og skabe overraskelser

Aldrig havde jeg troet at Post Danmark ville være så effektive og endda kreative!
Jeg kom hjem og fik beskeden på mail om at leveringen var modtaget, men kunne intet finde af min levering hverken ude foran huset eller indenfor. Det viste sig at pakkemanden havde "gemt" det ude i skuret! En dejlig overraskelse at finde idet man åbner døren til skuret. Tak for god service!

Meget tilfredsstillende og hurtig levering

Jeg kan kun anbefale denne form for forsendelse.

Er godt sur!!!!!!!

Fik af vide fra jer, at min forsendelse skulle komme d. 9/4 - 2014
Men har ikke set den endnu - det er for dårligt!!!!!!
Kathe Andersen

Hej Kathe

Jeg kan desværre ikke se, hvor din pakke befinder sig, hvis ikke jeg har et pakkenummer (også kendt som stregkodenummer eller Track & Trace nummer).

Hvis du kan finde nummeret, må du meget gerne sende det til mig på tpost@post.dk.

Helle fra Kundeservice

God service med gode forbehold

Jeg var lidt træt af, at pakken først kom en fredag, efter at have bestilt om mandagen, da jeg havde bestilt sko til at have på i byen om aftenen, men ikke kunne nå at hente den fredag, da posthuset lukker kl. 17
Men ellers ingen problemer, og alt kørte som smurt

Hurtig og god service

Vi oplever herhjemme at pakkerne kommer hurtigt ud. Og altid smilende postbude :-)

PostDanmark forsøger ikke engang at aflevere pakkerne

Nu har vi IGEN i dag oplevet at vi via Track&Trace kan se at postbuddet forgæves skulle have forsøgt at levere en pakke til os...det er bare ikke rigtigt. Min kone er på barsel og har været hjemme hele dagen. Postbuddet har IKKE været der, og det samme er nu sket talrige gange. Nogle gange får vi en seddel om forsøgt forgæves levering, og andre gange hører vi intet.

Jeg synes, der er et principielt problem i at Post Danmark simpelthen ikke leverer den service, de bliver betalt for, og så oven i købet lyver om at have forsøgt levering.

Hej Kasper

Jeg er rigtig ked af, at I har en opfattelse af, at pakkebudet lyver -og det er jeres pakkebud også.

Pakkebudet kan udmærket huske episoden og hans GPS-udskrift viser også, at han var på jeres adresse i går for at aflevere pakken. Han har tilmed været forbi igen i dag kl. 12:40 og ringet og banket på døren, men ingen reagerede.

Mette fra Kundeservice

Dovne omdelere?

Som så mange andre har nævnt før mig, så er der virkelig et stort problem med Post Danmarks omdelere, som åbenbart ikke orker at bruge dørklokken eller gå op til døren og banke på. Nu har jeg igen igen igen igen igen (det er sket så mange gange at jeg ikke længere har tal på det) oplevet at en pakke er "forsøgt leveret", til trods for at jeg har været hjemme og nærmest har hængt ud af vinduet det meste af tiden for at være sikker på at de ikke lavede det samme trick igen - det lykkedes dem desværre så alligevel i dag, da jeg netop i det tidsrum var nede på posthuset for at afhente en pakke, som var havnet der af præcis samme årsag! Og ja, min kæreste var hjemme i mens og hun vidste de ville komme, så det er ikke fordi hun ikke har hørt det.

Det skal også siges at det kun er med Post Danmark at det er et problem, jeg har aldrig haft problemer med andre fragtfirmaer - de er endda smarte nok til at bruge dørklokken, for jeg går altid glædeligt ned fra 3. etage så omdeleren selv slipper for at gå op.

Alt i alt en solid dårlig service - det slår næsten aldrig fejl!

Meget tilfreds

Dejligt med en email dagen før levering, og så bare en seddel i døren ang hvor pakken må lægges. Det er sådan det skal gøres.

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Visit Postdanmark

Kontakt