Postdanmark reviews

Postdanmark reviews

6.1

ELENDIGE POSTDANMARK!!!

Er fandme så træt af dovne, dumme postbud, der ikke kan finde ud af at passe deres arbejde!! Hver gang man bestiller en pakke, ryger der bare en seddel i postkassen. Hvor svært kan det være at ringe på en dør, fatter det ikke!

meget utilfreds.

Skulle have modtaget en pakke i går, men da jeg ser pakkebilen holde ude foran min dør, kommer der ingen til mig. Ser i postkassen at der bare er blevet smidt en seddel i, at jeg kan hente den i dag.
Som sagt, så, så jeg pakkebilen, så jeg VED at han ikke engang har forsøgt at aflevere pakken.

Det eneste positive er at der var hurtig levering, men vælger helt klart nogen andre næste gang.

Under al kritik !!!!!!!!!

Er bestemt ikke tilfreds!!!!
Når man får SMS og mail får leveringsdato og derfor bliver hjemme, for at modtage pakken..... Og den så ikke bliver leveret.
En seddel i postkassen dagen efter, hvorpå der står pakken kan afhentes næste hverdag i Super Bedst.
Det er under al kritik, når der er betalt for omdeling.
Og rigtig dårlig service overfor firmaet som sendte pakken, med lovning om levering fra dag til dag.
Her burde ske en refusion, Post Danmark betænker sig jo ikke med at sende regning for forkert Porto!!!!!

Perfekt levering!

Jeg bestilte min vare igår kl. 17, og kl. 18 fik jeg besked om, at den var afsendt. I morges kl. 09.30 fik jeg så besked om, at pakken var afleveret på min adresse. Det er god service!

Dødkørsel!

Igen igen har vores postbud kørt ræs ned ad den private fællesvej, vi bor på. Ved vores indkørsel vender han i en tre-punkt vending som afsluttes med hjulspind. Fuld fart frem til postkassen, som også forlades med hjulspind og fuld fart... samme ved naboens postkasse, naboens nabo og så videre.

Vi bruger faktisk tid og penge på den vej. Men mest at alt er det en vej hvor børnehaverne går tur, dagplejerne kommer forbi med børnene og mage går tur herunder også skolerne.

FØJ.
Vi håber denne gang at det gør nogen forskel at have klaget sin nød til postdanmark. Når alle andre kan køre pænt burde en repræsentant for så stort et firma også kunne passe på børnene og vejen.

Hej Diana

Hvor er jeg glad for, at du har skrevet din anmeldelse, for det giver mig mulighed for at få stoppet den upassende kørsel, så voksne og børn kan færdes trygt, uden at sætte liv og helbred på spil.

Jeg har bare brug for din hjælp, til at komme videre. Jeg mangler din adresse, for den fremgår nemlig ikke af din anmeldelse.

Kan du ikke sende den til mig på tpost@post.dk?

Mette fra Kundeservice

Smadret kuvert!!

Hvordan er det at i behandler brevene??!!!

Oplevede idag at der var et stort hul i kuvertten og så min vare var på vej ud af den. Det er virkelig for dårligt at i ikke behandler varerne ordenligt!!!

(trackingnummeret er et gammelt et fra en anden pakke, men brevet jeg snakker om blev leveret idag herude i højby,odense s)

Hej Maria

Vi gør hvad vi kan for at behandle brevene ordentligt.

Der kan ske det, at når brevet kører gennem sorteringsmaskinen går det i stykker alt efter hvad der i.
Det er rigtigt ærgerligt.

Jeg er glad for at du fik din vare og beklager den oplevelse du har haft.

Birthe fra Kundeservice

Forvirring ang. pakken

Jeg har bestilt en pakke som er kommet på den rigtig dato den 1/4. Problem er det at jeg har fået en sms fra 1270 ang. en pakke som skulle være leveret den 8/4 på mit adresse. Jeg troede det var en anden pakke som jeg venter og som skulle leveres. Jeg søgt alle veje efter den men kunne ikke finde hvor jeg blev frustreret og kontaktede med det samme post Danmark via chat. Jeg blev bange for at pakken blev leveret på forkert adresse / det har sket før at " kære postmand " har ikke kikket sig for på hvilke adresse han levere posten.
Til sidst jeg prøvede at tjekke den track and trace nummer jeg har fra den ny pakke og ser ude den er ikke afsend fra selve butik. Så dette sms jeg fik var forsinket næsten 10 dage efter jeg modtog min pakke.
Vil ønske at man vil få mere styr på de sms og ikke sende dem så sent uden navn fra butikken så man vil undgå forvirring.

Var det ikke til døren?

Jeg bestiller Fredag d. 4 April en pakke fra Norge, finder senere ud af at adresse den er blevet sendt til ikke er min adresse, men en adresse længere henne i den block jeg bor i, fint nok, der kan ske fejl. Så jeg snakker self. med personen der bor på adressen, og han siger fint nok, jeg kan bare hente min pakke ved ham senere.

Jeg kan så se at den pakke jeg har betalt for at få leveret til døren er blevet "Forsøgt afleveret" i en postbutik som er HELT lukket i Brugsen som ligger lidt herfra? Det er da ikke til døren.

Så nu skal jeg hente min pakke, eller betale for at i forsøger at levere den rigtigt denne gang...

Jeg har nu snakket med en Vibeke M. fra jeres online chat, som påstår at I har prøvet at levere pakken på min adresse, selvom at jeres Track and Trace-system siger noget andet.
Vibeke M. fortæller mig så at jeg kan hente pakken i morgen i Brugsen selvom at de ikke har nogen postbutik der længere, så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker. Om jeg kan få lov til at hente min pakke i Brugsen i løbet af imorgen, eller om pakken bliver "Forsøgt afleveret"-igen.

Sjovt nok, jeg havde set den komme, den er ikke blevet sendt til Brugsen i løbet af idag, så snakkede med en Lise-Lotte fra jeres online chat, som ville sende sagen vidre til en kollega, jeg blev spurgt om mit telefon nr. og fik så afvide at de ville tage kontakt til mig i løbet af DE 2 NÆSTE HVERDAG? Er det her seriøst? Så hvis jeg er heldig, så bliver jeg kontaktet imorgen, og har pakken fredag, kun 3 dage forsent! Bliver nok sidste gang jeg bruger Post Danmark til at levere til døren, for det her er da langt fra acceptabelt.

Fik så heldigvis min pakke igår sådan lidt halv sent, men uden at høre noget fra PostDanmark, hverken på track and trace, eller fra personen som ville kontakte mig i løbet af de 2 næste hverdage.

Hej Benjamin

Jeg kan godt se, at det er en gal adresse, som afsender har skrevet på pakkelabelen, og der kan godt gå knas i leveringen, når navn og adresse ikke passer sammen.

Jeg kan desværre ikke se, hvor din pakke befinder sig nu, men den er helt sikkert ikke forsøgt afleveret i Brugsen. Det er højst sandsynligt en scanningsfejl, der er årsag til den oplysning på Track & Trace.

Da der er knyttet mailadvisering til din pakke, vil du modtage en mail fra os, når din pakke er klar til afhentning.

Helle fra Kundeservice

hurtig levring

jeg bestilt noget mandag og fik tirsdag. jeg får sms og mail på de vil kom med den idag det gør de så også, men idag en uge efter levring for jeg sms og mail på min pakker er leveret. det vil jeg nu nok sige det er senet at få den bedsked en uge efter.
det er ikke første dag de sker og nok heller ikke sidste.

pakkenr. 00370720681810323179

Fantastisk leveringsmetode.

Ideen med pakkebokse er simpelthen fantastiske, jeg synes det er en rigtig god måde at hente sin pakke på når man lige har tid. Oven i købet, ligger pakken i sikkerhed i pakkeboksen.
Man kan også roligt sende sine pakker i pakkeboksen, det er nemt og smart. Alt i alt er pakkeboksen simpelthen bare en god ide! Håber der kommer flere rundt i landet efterhånden som folk ser hvor smart det er.

perfekt levering

det er et rigtigt flink postbud vi har altid sød og venlig

Super service hos Post Danmark

Jeg blev meget positivt overrasket over denne service mail fra Post Danmark. Virkelig god stil.
Sådan skrev Post Danmark til mig om pakke jeg ventede på:
Vi kommer med en pakke til dig fra XXX. Pakken bliver leveret d. xx.xx.xx, og som du har aftalt med afsender. Vi håber, at du er tilfreds med servicen.
Hvis du har spørgsmål kan du ringe til os på 7070 7030 eller chatte med os på www.postdanmark.dk Du er velkommen til at dele din oplevelse af Post Danmarks levering på trustpilot.dk - klik her. Med venlig hilsen

Meget bedre end gls!!!

jeg bestilte en pakke på nettet, efter 2 dage fik jeg pakken, rigtig god service at man kan få pakken leveret ved hoveddøren via modtagerflex eller et sted hvor der er tørvejr. Den oplevelse har jeg ikke med gls da de bare smed min pakke det første og bedste sted uden at tænke over den kunne blive våd. Postdk er stadig i mine øjne den bedste måde at få leveret på, søde smilende postbude møder man hver dag, der kunne gls også lære lidt!!!

Fantastisk.

Jeg bestilte min varer om eftermiddagen og næste formiddag blev den leveret. Det var under et døgn. Det kalder jeg god service.

Hurtig og perfekt levering

Kunne følge varen på nettet, og der blev straks givet besked da varen var leveret i postkassen. 5 stjerner med pil op.

Super god service

Fantastisk hurtig levering, og det virker super med SMS service

Køb på nettet et must få det sendt med post.

Alle de gange jeg har fået noget tilsendt med post Danmark, har det bare været OK. Og så har posten endda kiks med til hunden.

Bare dårligt

Man skulle tro at Danmarks største omdelings firma kunne levere en vare og så endda uden at smadre den!! Jeg modtager en mail fredag om varen ankommer mandag.. Jeg holder så løbende øje med den på track & trace.. Mandag checker jeg så igen og ser nu forsendelsen er beskadiget!!!?? Men stadig bliver leveret. Varen er stadigvæk ikke ankommet. At varen ikke er ankommet kan jeg leve med men at de endda har smadret den frustrerer mig grænseløst! Behandle jeres kunders varer ordenligt! Længere er den ikke.!!

Hej Saad

Vi gør hvad vi kan for ikke at ødelægge din pakke.

Men når pakken kører igennem vores sorteringsanlæg kan det ske alligevel og det er selvfølgelig ærgerligt.

Sker det, har du mulighed for at lave en reklamation.

Hvis du har mulighed for det må du gerne sende et billede af din pakke så vil jeg sikre at en kollega tager sig af reklamationen.
Du kan sende billedet på tpost@post.dk

Birthe fra Kundeservice

Meget tilfredsstillende

Masser af sms'er med information om, hvor pakken befandt sig, og om hvornår jeg ville modtage den.

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Visit Postdanmark

Kontakt