Postkasseshoppen reviews

Postkasseshoppen reviews

4.7

Lang leveringstid , dårlig klagebehandling.

Umiddelbar god rådgivning men lang leverancetido og ikke overholdelse af lovet leveringstid.
Forkert rådgivning medfører køb af ikke kompatibelt tilbehør. Efterfølgende klage behandlet dårlig og kunden har "aldrig" ret hos Postkasseshoppen.

Fin men alt for dyr levering

Fik min vare, alt var fint. Men at betale 80,- i fragt for en lille lås i fragtomkostninger, der bliver sendt som alm. brev, er jo nærmest frækt. Så er der jo blot tale om en merpris på produktet.

Fin Services

Har længe søgt en bestemt postkasse fra ME-FA, men ingen kunne lever den, men så pludseligt set den hos "Postkasseshoppen", bestilt den 28-5-12 og fået leveret den 4-6-12, det kan vist ikke gøres hurtiger eller bedre, jer er fuld tilfreds :-)

Intet at klage over

Jeg var som så mange andre sent ude, da der skulle bestilles postkasse, og det kan jeg jo ikke give andre skylden for. Postkasseshoppens hjemmeside er nem og overskuelig. da jeg bestilte postkassen fik jeg en forholdsvis lang leveringstid, men efter kontakt til virksomheden fik jeg forklaring på det. de to leverandøre kunne simpelthen ikke nå at levere hurtigere, postkasserne skal jo trods alt produceres først. En god forklaring og alt i alt SUPER service!!
Skulle postkassen bliver ødelagt nytårsaften, ja så ved jeg godt hvor jeg bestiller en nu.

SUPER SERVICE!!!

Jeg købte i August 2011 en ME-FA Postkasse hos www.postkasseshoppe. Leveringen gik som aftalt (meget Hurtigt)
I Søndag d 22 April 2012. faldt et beslag af postkassen, så jeg ikke kunne låse den igen, jeg ringede derfor til www.postkasseshoppen.dk mandag morgen for at reklamerer. Preben fra firmaet sagde at han ville undersøge sagen og vende retur hurtigst muligt. 2 timer senere, lå der en mail i min indbakke, med beskeden om at der ville blive leveret en ny postkasse Torsdag i samme uge.
Der var ingen snak om beslaget kunne sættes på igen, hvilke jeg tror de sagtens kunne. FANTASTISK SERVICE!!!
Så hjemmesiden www.postkasseshoppen.dk kan stærkt anbefales!!!

Ukorrekt information på hjemmesiden. Forsinket leverance

Bestilte en postkasse og stander på webshoppen. Prismæssigt i orden. Havde også besøgt den fysiske udstilling i Søborg, som var en fin feature og viste troværdighed. På hjemmesiden stod der ved bestilingen levering indenfor 6-8 dage, men senere kom der en ny ordrebekræftelse der sagde ca. 6 uger! Da tidspunktet kom - stadig ingen leverance, og flere gentagne kald ledte endeligt ud i en lovning om at det kom en konkret onsdag, da leverandøren havde bekræftet det, blev det oplyst. Først fredag kom postkassen, men ikke standeren. Ved kontakt igen - fredag, hvor nedstøbning var planlagt til lørdag - foreslog jeg at jeg selv købte en stander i f.x. BYGMA, som havde masser af standere, på Postkasseshoppens regning. På ingen måde muligt. Købte selv en ny stander og måtte levere standeren, der kom ugen efter, tilbage. Fik dog pengene herfor retur, men samlet set og dårlig oplevelse. Postkasseshoppen skyder skylden på sin leverandør, men som kunde må man forvente at virksomheden har tilstrækkeligt sikre aftaler med sine leverandører.

En blandet oplevelse

Bestilte en pakkepostkasse i november måned, og besked om levering i uge 48, derefter blev pengene trukket.
I uge 49 kontakter jeg firmaet som så ændret levering til uge 50, og da vi rammer uge 50 kontakter jeg igen for at høre om min ordre - levering blev ændret til uge 5! Kundeservice har ikke optrådt positivt, da jeg forventer at få et svar pr. tlf., når det bliver aftalt, men efterfølgende bliver min ordre blot opdateret i deres system og udløser en mail.
Herefter går jeg op i en spids og sender firmaet et krav om at levere i løbet af en uge eller refunderer mine penge.
Jeg bliver herefter ringet op af producenten (Juliana) og af ejeren af postkasseshoppen. Det viser sig at postkassen er voldsomt i restordre og heller ikke kan fåes på andre hjemmesider. Der er et eller andet computersystem imellem leverandør og PS som gør at når leverandør trækker ordren, så bliver pengene trukket på kundens konto. Vil som alle andre pointere at jeg ikke er tilfreds med at mine penge bliver trukket før afsendelse af min varer uanset hordan systemet er sat op.
Nå, men faktisk kom min postkasse i midten af uge 4, jeg blev forinden ringet op af leverandør som ville fortælle, at min postkasse var undervejs med fragtmand.
Da jeg ryger i det røde felt skete der noget, og jeg vil sige, at ejer og leverandør har optrådt positivt i denne sag. Selvfølgelig kan fejl ske, og jeg var også sent ude med at bestille ny postkasse.
Så min tidligere anmeldelse var på 1 stjerne, men er ændret til 3 stjerner pga. forløbet, da ejer og leverandør trådte ind i sagen.

Rigtig god service

Fik leveret en postkasse med defekt låg.

Næste morgen var der svar, hvorefter ny postkasse ville blive sendt uden yderligere beregning eller besvær. Den først leverede postkasse kunne smides ud.

Hurtig, venlig og handlekraftig service.

Mvh Malene Sørensen

Manglende information og levering

POstkasse bestilt begyndelsen af November. Levering lovet i uge 52. Selm om den ikke blev leveret blev pengene trukket. Ny leveringsdato lovet til 19. januar - stadig ingen postkasse, og ingen infomration om forsinket levering.

Har sendt mail - intet svar. Deres telefonsvarer er stadig slået til kl. 1215 selv om de siger at der åbent mellem 10 og 14.

De informerer ikke om forsinkelser, de svarer ikke når man skriver/ringer

Jeg håber at det bare er elendig forretningsførelse, men er bekymret for om det er svindel

Kitter

Har også trukket pengene uden ret fra mig!

Har oplevet præcis det samme som i indlægget Peter havde skrevet.
Bestilt postkasse 25/11, pengene trukket 9/12, og endnu ingen postkasse leveret.
Jeg har bedt firmaet om at anullere min ordre,både pr.mail og pr. telefon, men de er pludselig meget tavse...dvs ingen svar.
Pengene må først trækkes når varen leveres!
At der er kaos i postkasseverdenen er forståeligt, men det er ulovligt at drive forretningen på denne måde.

H

Betaling for vare, der ikke er leveret

Jeg bestilte en Me-Fa postkasse d. 3/11, og fik besked om forventet levering i uge 51.

20/12 fik jeg mail med en faktura, og kunne notere mig, at pengene var trukket på min konto. Men postkassen var ikke leveret. Jeg klagede, og fik at vide, at postkassen kunne forventes leveret d. 2/1 2012. At trække beløbet 2 UGER før FORVENTET levering, det er simpelthen uhørt frækt.

Enorm ringe virksomhed- trækker penge uden at levere

Jeg har bestilt en postkasse i oktober og ingen modtaget endnu. Når jeg har rykket har firmaet lovet at undersøge sagen og vende tilbage MEN IKKE GJORT DET! Sommetider er der så droppet et mail ind med en ny leveringsdato. Det sidste vi har hørt er at postkassen skulle være her i uge 1. Pengene er trukket 29.11.11
Vi har annulleret vores ordre MEN IKKE SET SKYGGEN AF PENGE RETUR.
Det er uvederhæftigt.
22.12.11 Det skal for god ordens skyld tilføjes at jeg efter at have lavet denne anmeldelse, fik en henvendelse fra Postkasseshoppen og har fået mine penge retur nu.

Troværdig

Jeg har på ingen måde haft problemer med postkasseshoppen og har nu siddet og læst de andre anmeldelser og kan ikke forstå at folk ikke har større tolerance....
Hvis man har sat sig en smule ind i den nye postkasselov samt markedet så ville man også vide at det er super svært at få fat i en postkasse ALLE vegne. Men det er typisk at man er ude i sidste øjeblik og forventer at få varen "helst i går" . Jeg har som alle andre måtte vente et stykke tid på at få leveret min postkasse og dialogen med firmaet har været rigtig god, man har sagtens kunne fornemme at de gør hvad de kan for at hjælpe og få leveret så snart det er muligt fra leverandøren. Jeg synes til gengæld at fejlen ligger hos leverandørerne og ikke hos postkasseshoppen.

Som sagt en god oplevelse !!!!

dårlig service

Jeg er ny her på truspilot, men ville lige afgive en andmeldelse af denne virksomhed. Jeg har ventet ufatteligt længe på min postkasse fra postkasseshoppen.dk, Jeg kan sagtens forstå at der er kaos omkrong postkasser, men det er dårlig service man får hos dem. Den første gang Jeg ringede og sporgte efter min postkasse var det en venlig dame, som også ringede tilbage med en fårventet levering i uge 48, men levering skete ikke. og det skal lige siges at de hævede mine penge for laaang tid siden. anden gang jeg ringede, der snakkede jeg så med en uopdragen herre, som egentlig bare fyldte mine ører med sniksnak. Jeg Har nu modtaget postkassen, men fortryder at Jeg handlede med postkasseshoppen.dk

Fin levering

Jeg bestilte en Bobi postkasse den 23/11 og den 12/12 blev den leveret til mig. Ingen problemer overhovedet - ganske fornuftig leveringstid, efterspørgslen tagen i betragtning.

Ole, Odense

Varen betalt, men ikke leveret

Jeg bestilte en Allux pakkepostkasse og fik beløbet trukket på min konto d. 24.11.2011.

Jeg fik pr. mail et estimeret leveringstidspunkt i "uge 47". Efter ikke at have hørt fra postkasseshoppen.dk i uge 48, rettede jeg fornyet henvendelse, og fik en estimeret leveringstid i uge 49.

Jeg har endnu ikke - 13 dage efter beløbet blev trukket - hørt yderligere fra postkasseshoppen.dk

Jeg tror ikke længere på at postkasseshoppen.dk vil levere den allerede betalte vare. Det ender så nok desværre med at jeg skal igennem en masse besværligheder med at få min bank til at tilbageføre pengene til min konto.

Jeg vil på det kraftigste advare alle mod at købe produkter hos postkasseshoppen.dk

Søren Alstrup

Lover levering på 4 uger

Men lige nu er det 3 måneder i stedet, og pengene er trukket på kontoen. Og på hjemmesiden står der stadig 4 uger.

endnu ingen levering...

bestling foretaget for 1 måned siden.
Betaling sket for 14 dage siden.
levering skulle iflg. postkasseshoppen være sket for 14 dage siden.
Utallige opringninger til postkasseshoppen... som kun har undskyldninger på at "det ikke er dem... men leverandøren".

Pengene er hævet... men stadig ingen postkasse...
pas på... virker knap så reele som de ser ud.

Min mand bestilte en postkasse hos postkasseshoppen.dk og den kom som lovet. Inden vi bestilte, der ringede vi til deres kundeservice, pga. vi var i tvivl om farvevalg, og priser, her fik vi rigtig god (ligefrem fremragende) vejledning! også ros fra naboen, som også har købt sin postkasse gennem dem.

AB Flexbox Details

Visit Postkasseshoppen