Postmeshave reviews

Postmeshave reviews

9.7

Uskøn løsning

Købte en Braun barbermaskine Series 3 - 320s-4. til min søn.
Han nåde at tage den i brug før jeg så, hvor grimt en løsning det var.
(Brugte vare tages jo ikke retur )
Han byttede med mig, har samme model med dansk lader.
(Kunne bare ikke give en gave der er så grim) :-(
Nu skal jeg bruge en kloset løsning, en stor lader med rejse adapter!
Følg linket hvis du vil se den: www.evan.dk/postme.pdf

Intet at klage over, fik tingene dagen efter!

Kan anbefales!

Alt kom som lovet! Kan klart anbefales.

Nem bestilling og hurtig levering.
Alt hvad jeg har brug for :-)

Hurtig ekspedering og levering!

Der gik ikke lang tid fra jeg bestilte, til min Pakke var at hente i pakkeboksen. Jeg vil klart handle her for fremtiden ved køb af den slags varer. Kan anbefales!

Godt, hurtigt og nemt køb.

God pris, let og hurtig køb fra dag til dag, hvor jeg selv hentede varen - det var dog lidt svært at parkere og finde indgangen til udleveringen.

Fremragende

Bestilte et nyt skær til min barbermaskine, og det kom prompte med posten et par dage senere.

Desuden var det det billigste sted, jeg kunne finde sådan et skær.

Meget fint

Ingen problemer overhovedet. Alt gik som forventet og hurtig levering.

Hurtig og nemt!

Det var nemt at bestille varen og den kom dagen efter, jeg vil anbefale andre at handle
her.
Jørgen Andersen, Strøby.

Billige produkter og hurtig levering

Bestilte rensevæske til min barbermaskine, og det kom inden for 1-2 arbejdsdage. Er supertilfreds med købet og leveringen.

Super service og levering

Et godt firma at handle med, kan klart anbefale det til andre.
Jeg kommer igen :)

God service, hurtig levering

Varen lever fuldt ud op til forventningerne

Super hurtig levering

Nemt og hurtigt at bestille, dag-til-dag levering (og det er ikke bare noget der bliver lovet!!!) og varer som svarer til beskrivelsen. Super sted, og helt sikkert et sted jeg køber skrabere igen :o)

Super hurtig service

Jeg bestilte et sæt barberblade til Gillette Fusion ProGlide, til en pris der er noget billigere end hvis man f.eks. køber dem i dagligvarer butikkerne. Den billige pris fangede mig og min bestilling var hurtig sendt afsted.
Jeg valgte selv at afhente min vare, og der gik da heller ikke mere end 5 min., så havde jeg fået bekræftelse på at ordren var gået igennem, og at min vare var klar til afhentning.
Super hurtig service og til priser der er til at betale, for en fattig studerende :)

Jeg vil varmt anbefale PostMeShave til andre jeg kender.

Bestilling er nem, og man bliver tydeligt gjort opmærksom på at kontrollere, at det er den rigtige vare. Afsendelse samme dag og leveret 2 dage efter bestilling. Meget fint i min verden. - Og til den rigtige, konkurrencedygtige pris!

Hurtig levering ingen klage

Har prøvet produktet og der har foreløbig ikke været grund til klage så når det fortsætter så kan jeg kun være godt tilfreds.

PostMe Kundesupport

Udvidet returret til 21 dage

Vi har udvidet den lovpligtige fortrydelsesret på 14 dage til 21 dage. Husk at sende tilbage i ubrudt emballage.

Varer afsendes samme dag

Hos os skal du ikke vente flere dage på din vare. Vi gør alt hvad vi kan for at afsende alle lagervarer samme dag som de er bestilt på hverdage. I meget travle perioder kan der dog godt gå en ekstra dag.

Vi er ved telefonerne

Vores telefonnummer på siden besvares! Vi er til at fange på 32 10 97 21 alle hverdage ml. 9:30 og 17:00. Vi rådgiver også gerne om alle produkter inden køb.

Online Chat

Vi har en dansktalende onlinechat, som du er velkommen til at bruge. chatten er online alle hverdage i åbningstiden og ofte længere.

Facebook er vi også på

Gode nyheder om dentalpleje og gode online tilbud finder du på vores facebook side - http://www.facebook.com/postme

Kort om PostMe

PostMe har fantastiske priser alt ligefra Oral-b El-tandbørster, Gillette barberblade og Bjørn borg undertøj. Vi har tandbørstehoveder, barbermaskiner, skægtrimmere, elektriske tandbørster, tandtråd, mundskyl og meget mere. Vi har mange mærker, blandet andet Braun, Gillette, Oral-b, Philips og Sonicare.

PostMe driver p.t. butikkerne:
www.postmedental.dk
- Danmarks billigste dentalleverandør

www.postmeshave.dk
- alt til barbering og kropspleje

www.postmeunderwear.dk
- Bjørn Borg, Calvin Klein og JBS undertøj til ham og hende

www.postmeshirts.dk
- Designerskjorter til kvalitetsbevidste mænd

www.postme.com
- Det hele samlet et sted

Kig forbi en af vores butikker, få en kyndig vejledning og bedst af alt gør en god handel.

Vi ses

Visit Postmeshave