Primapizza reviews

Primapizza reviews

6.1

Grov behandling

Jeg har lige prøvet på at betale pizza og manden i telefonen snakkede helt normalt. Efter kort tid ringer han og siger til mig at jeg ikke skal tage pis på ham og at jeg ikke bor hvor jeg bor. Nederen behandling og efter det ringede jeg igen og spurgte hvorfor jeg skulle behandles sådan hvortil han sagde at der var mange der tog pis på dem, men helt ærligt synes jeg ikke at det skal gå ud over mig at andre er trælse. Så her køber jeg ikke noget

Is Primapizza your company?

Primapizza Details

Visit Primapizza