Primenature reviews

Primenature reviews

5.8

Prime Nature leverer ikke varen.

Prime Nature er gode til at sælge varen. Flotte tegninger og mange gode ideer. Prime Nature er desværre ikke så gode til at rejse skove.
Men når pengene er betalt ophører kontakten. Når man ringer så lover de at følge op. Men...
De er skyld i at vi ikke mere modtager enkeltbetaling på vores jord, i det de 'lige glemte' at indsende ansøgninger som lovet.
De lovede at der blev sået rug, på jorden for at bekæmpe ukrudt. Det blev der ikke. Så nu har vi en lille skov og en masse ukrudt.
Søen som de har gravet har ødelagt drænrør. Dem smed de rundt om på marken og forlod dem. Søen er nu helt gul og snart død af alger.
Der er mange gode skovrejsningsfirmaer. Prime Nature er desværre ikke et af dem.

Hilsen
Søren og Camilla L Fougner
Ejby Lille Skensved

Overholder ikke hvad de lover!

Tegninger og forarbejde er perfekt og man har fuld tillid til dem. Når betalingen først er gennemført, har du først problemerne med dem!!
Du høre ikke til dem og de kommer ikke, selv om du kontakter dem og laver en aftale.

Det var et meget dårligt stykke arbejde der blev udført og træerne bliver kvalt i ukrudt, vel og mærke dem der kom op!

Alt i alt har dette projekt, som de lovede kun kostede mig 36.000 kr, løbet op i 132.000 kr og hvis jeg er rigtig uheldig at skov og natur styrelsen intet godkender, mister jeg yderlig 102.000kr og så er jeg den der bliver nød til at fraflytte.

Jeg har snakket med skov og natur styrelsen og jeg er bestemt ikke den eneste der har så kedelige oplevelser og de kender mest PrimeNature for det dårlige.

Min klare anbefaling er at holde sig fra dette firma, da i risikere efterfølgende at blive meget skuffede og i sidste ende miste rigtig mange penge.

MVH Kim Andersen, Bækkeskov

Is Primenature your company?

Primenature Details

Visit Primenature