Prinsessensbryllup reviews

Prinsessensbryllup reviews

8.1

Hurtig levring - Produkter i god kvalitet

Det er nu anden gang jeg bestiller varer fra Prinsessensbryllup.dk til vores bryllup i maj, og endnu en gang hurtig levering med produkter i rigtig god kvalitet. Produkterne på billedet stemmer overens med de varer du får tilsendt. Så stor Thums Up fra os :)

Vi vil anbefale Jer til alle på vores vej :)
Tak for at være med til at gøre vores dag endnu bedre.

KH
Line M

Perfekt!

Produkterne er i virkelig god kvalitet - har købt nogle rigtig fine bordkort og må bare sige at hvis man syntes de er flotte på billederne man ser på hjemmesiden er de endnu flottere når man ser dem "live"! Hurtig levering, fik varerne dagen efter at jeg havde bestilt dem. Super service, hurtigt svar på E-mail forespørgsler og så er pakken man modtager simpelthen så fin pakket ind - ikke at det har den store betydning, men blev nu alligevel lidt imponeret :-) Helt klart en hjemmeside jeg vil benytte ved enhver given lejlighed!

Virkelig god service og supersød kontaktperson!

Efter to handler hos Prinsessensbryllup bliver jeg nødt til at sende mine allerbedste anbefalinger - service, forsendelse, indpakning - ALT har været i top og den personlige service via mail har været hurtig og virkelig sød og indlevende... Jeg kan kun give 5 funklende, grønne stjerner, jeg anbefaler jer til hver en tid, hvis nogen skal holde fest :)

KH Louise.

Fanatastisk hjemmeside

Her var virkelig alt vi skulle bruge til vores bryllup. Super service og produkter i en kanon kvalitet.
Alt var som det skulle være, ingen anmærkninger.

Is Prinsessensbryllup your company?

prinsessensbryllup.dk Details

Visit Prinsessensbryllup