Privatbyg reviews

Privatbyg reviews

5.4

Okay polske håndværkere, helt inkompetent dansk "ledelse"

Det er lykkedes for mig at få udført to små jobs ud af de mange der har været aftalt. Håndværkerne er flinke, dygtige og arbejdsomme og hvis jeg kunne hyre dem uden de to imbecile danskere der skal forestille at lede foretagenet ville jeg overveje det.
HVIS det lykkes at få nogen til at komme ud til dig skal du slev styre det og holde øje ed at det bliver som aftalt, men det gælder for mange danske firmaer også. Men aftaler bliver ikke holdt, de kommer ikke som aftalt, hvis de tager telefonenen laver de en ny aftale som de ikke holder og når de bliver trætte af at høre på dig stopper de med at tage telefonenen og svare mails. Samme firma går også under navnet PBbyg og sikkert mange flere

Pas på en polak der hedder [Name Removed]

Jeg har desværre benyttet privatbyg.dk til noget murer arbejde. Her kom en polak der hedder [Name Removed] ud. På et tidspunkt spurgte jeg om en pris på at fjerne en væg, men sagde at de lige skulle vente, da jeg først ville finde ud af om det var en bærende væg. Dagen efter, opdagede jeg til min store skræk, at de allerede havde fjernet væggen. Jeg spurgte [Name Removed] om hvorfor de havde fjernet den, og han sagde at det troede de jeg ville have. Har senere fundet ud af, at en forespørgsel er lig med udført arbejde, da [Name Removed] er mere end ivrig for at få arbejde. Han forsikrede mig om at det ikke var en bærende væg, men det har jeg nu fundet ud af at det er.

Så hold jer langt væk fra privatbyg.dk og polakken [Name Removed]
Privatbyg

Reply from Privatbyg

Denne anmeldelse er en misforståelse , denne polak robert er ikke en del af privatbyg , han misbruger navnet. Privatbyg er et litauen firma

billige Håndværkere Murer og Maler fra 115 kr /timen ring 52 82 83 37

Visit Privatbyg