PrivatHost reviews

PrivatHost reviews

9.1

Øresundlan støtte.

Ja må hellere lige give en ros for et supreme arbejde!
Virkelig flot de havde tid og overskud til at komme forbi og stå for netværket.
Det blev et vellykket lan uden netværks fejl

Fantastisk og enestående..

Jeg har nu brugt mine servere fra PrivatHost i lidt over 14 dage, jeg er meget imponeret over mine produkter. Derudover fandt vi hurtigt og gnidningsfrit en løsning på mit problem ang. den medfølgende Mumble, som var for lille.

Fantastisk stabilitet.
Enestående kundeservice.

Jeg og resten af Team HighSense kan varmt anbefale, PrivatHost som din næste gameserver host.

Alt Gaming i HighSense foregår på PrivatHost servere, og vi støtter op om dette firma.

Hilsen Henrik 'Konkel' Skriver

Helt og addeles perfekt service!

Deres service er helt unik, den kan virkelig ikke være bedere. vRod er samtidigt en af de rareste mennesker jeg nogensinde har været med til at handle med.
Jeg havde brug for hjælp, og jeg fik det lige det sekund jeg spurgte.
Deres servers, både game- og mumble servere køre uden fejl, det er virkelig rart at se, og spille på når der er mange andre scam-sites.
Jeg har ikke meget tid, men jeg vil runde af med at opfordre andre handle hos dem, hvis de NOGENSINDE er i tvivl. Virkelig fantastisk.

Med venlig hilsen, Niko.

Anmeldelse af privathost.dk Dedikeret servers

Efter nu 3 mdr. hos privathost.dk er det vist ved at være på tide lige at komme med en lille anmeldelse af deres produkt.

Smofly.dk har længe gået med et ønske om, at finde en dansk host der kunne tilbyde en dedikeret server der var stabil, billig i leje samt trafik. Det synes vi at vi har fundet ved Privathost.dk. Vi blev mødt med en rigtig positiv og behjælpelig indstilling hvor man ikke på noget tidspunkt har følt at man var ved at blive snydt eller taget ved næsen.

Privathost.dk tilbyder et virkelig godt produkt inden for dedikerede servere, hvor det er hurtigt og nemt at få adgang til tingene, og er der noget du ikke kan få til at virke er de hurtige til at hjælpe, eller står klar med en løsning på problemet.

Vi kan klart anbefale Privathost.dk til andre, hvis man står og mangler en nem og billig løsning inden for dedikeret servers, når de først er sat op så fungere det bare.

Perfekt!

Bestilte min server maskine hos privathost nytårs aften. Blev noget overrasket over at kort tid efter min bestillig fik jeg at vide alle delende var bestilt og serveren sandsynlighvis ville gå online få dage efter. Utrolig nok 3 dage efter havde jeg en klar server uden problemer af nogen art. Det kalder jeg satmer service. Når det så samtidig var i en ferie periode gør det, det kun bedre.

Har aldrig rodet med linux på noget punkt så var lettet over at supporten hjalp mig i den rigtige retning til hvor jeg skulle starte. Alt dette skete inden for en time.

Syndes generelt min server køre super stabil samt der ingen problemer er med performance "Or what's soever" -

Kan helt klar anbefale personer eller virksomheder som leder efter en god start at få deres hosting fra privathost. Man plejer at sige alle hosts har "pros" og "cons" - Men har ikke oplevet andet en "pros" indtil videre.
- Kunde hos privathost.

Fantastisk Support.

Fremragende support til dem der ikke kender så meget til servers. De er høflige og hjælpsomme. Hvis du laver en support-ticket går der sjældent mere end 4 timer før der er svar.

Allerede efter 2 min. var mumble serveren sat op og 10 min. efter var game-serveren også - og der køre selvfølgelig no-lagg.

- God kvalitets servere
- Hurtig opsætning af servererne
- Fremragende support.

Alt til en billig pris :-)

Kan anbefales herfra.

Try it, love it.

Jeg købte min server for godt 2-3 mån. siden, og har ventet med at rate da jeg gerne ville teste det, over længere tid.

Der gik kun 10 minutter fra de jeg købte serveren, til jeg sad inde og spillede. Mumblen var oppe indenfor 2 min. vil jeg gerne skyde på, det gik utroligt hurtigt.

Nu har jeg brugt serveren dagligt i de mån. jeg har haft den, og må sige - der har været nogle små problemer, men altså.. ALLE severe har problemer, men har fandme ALDRIG set nogle være så hurtige som vRod og comp. har været, både med det ene og det andet. SUPER SUPPORT.
Det skal dog siges at de problemer der har været, var fx. den ene gang, med nogle spikes, det viste sig at være en ledning som var kørt over..
Det andet, som faktisk skete igår, og som allerede er fixet idag, var at jeg ikke kunne downloade/uploade noget til min server, 10 min. efter jeg har skrevet en mail til vRod, skriver han at han undskylder fejlen, der var en fejl i firewallen, og det nu var oppe - og sagt som gjort, det virkede perfekt.

THUMBS UP (Y)

Best regards,
Mads Korsgaard Jensen

Hurtig opsætning, hurtig support.

Jeg købte min server idag, 5 minutter efter var den sat op og klar til kamp! Jeg satte min tvivl, men vRod var hurtig med forklaring.

199,- for 3 måneders server + mumble. Hvem kan slå den pris?

MVH
Daniel Brandt

PrivatHost.DK Kan kun anbefales

PrivatHost.DK Kan kun anbefales.

Jeg købte en Counter-Strike: Source & Mumble server ved PrivatHost for cirka 3-4 dage siden og den kun har kørt perfekt!
Det er helt vildt billigt 89 dkr,- for en Counter-Strike: Source og en mumble server.

f.eks. hos SpeedGaming koster en 10 slots cw server 139 dkr,- hvilket jeg mener er dyrt.

PrivatHost.DK har nogle vilde server så køb der!

5/5

Hvis problemer - God support!

Jeg fik min server indenfor 5 minutter, og der var alt sat op, Super duper!
Jeg havde dog nogle problemer med noget map upload, men blev hurtigt efter jeg havde lavet min ticket kontaktet af vRod. Han hjalp mig med FTP, og nu kører det!
Da jeg havde sendt min ticket stod der "Der kan gå op til 24 timer", men dette foregik over 1 time. Super!

SINDSYGT

PrivatHost har de bedste gameserver, sindsyg support de kan hjælpe med ALT man spørger om det er jo fuldstændig fantastisk!, fucking speedgaming og dsrack, køb hos privathost!!!

Gode priser syge servere.

Fantastiske servere!!!

Kan kun anbefale andre til at købe deres næste server hos Privat-host.dk

Kvaliteten er helt i top og prisen er helt i bund!

Supporten er hurtig og god :D

Kun et ord jeg kan sige: Perfekt.

Jeg købte en GameServer hos PrivatHost og det eneste jeg kan sige er perfect!
Hvis man har et problem med serverne, så skriv til dem og de lægger det ind for dem.

10/10 for deres support.
10/10 for deres NON Lag servere.

Jeg kan kun sige, køb fra PrivatHost, og få verden's bedste servere.

Kan de følge med?

Deres dedikerede server kører som de skal kvalitet er i top.
Prisen er i bund men kvaliten i top.

- Men kan de følge med de store inde for hosting, jeg snakker om servON - Speedgaming. Eller vil de blive slået af pinden?

- Jeg synes PrivatHost skal investere i lidt teams i css-cs så de kan få sparket deres hosting i gang, der er ikke så mange der kender dem endnu men de er et formidable firma..
Kan ikke sige noget negativt over deres firma.
Håber vi mødes i fremtiden.

// Jacob

Kvaliteten er i top

De dedikerede servere er af yderst top kvalitet.
Lag spikes skal man lede længe efter.
Serveren køre optimalt og alt er generelt godt.
Prisen kan man langt fra klage over.
Der er ikke så meget mere at sige end at PrivatHost er konan og godt.

Bedste serverhost ever

Jeg har lige købt en gameserver hos Privathost, og ikke nok med at den var billig troede jeg selvfølgelig den var lidt dårlig. Men hold da op hvor blev jeg overrasket, den kørte som jeg ville have den med "LOW LATENCY" og som sagt billigt. Jeg fik enda en gratis Mumble server med. Det er ivertfald pengene hver.

Privathost er nok det billigste og bedste hosting firma PT.

Bedste Danske Host

Der er ikke så meget at sige end at serverne kører sindsygt godt, supporten er nice og det samme er game panel.

privathost er klart det bedste danske host til dato.

PrivatHost Details

Visit PrivatHost