Proauto reviews

Proauto reviews

9.1

Den bedste pris

Jeg bestilte 2 stk. vinterdæk hos Proauto.dk, som var billigst, mandag aften og jeg modtog dem torsdag.

Så du have de bedste priser, så kan du trygt handle hos Proauto. ;-)

Bestilte et aftageligt træk + ledningsnet til min Golf VI. Fik delene 3 dage efter. Det er ikke sidste gang jeg handler ved dem :)

Exceptionel service, super priser og levering

Kan helt klart anbefale proauto.dk - der går du ikke galt i byen.

Bestilte 4 sommerdæk søndag aften, mandag morgen finder jeg ud af at jeg havde bestilt dem med et for lavt loadindex. Kontaker proauto som desværre kunne fortælle at dækkene var afsendt. Men ikke noget problem, proauto sørger afhæntning af dækkene og pengene retur.

Jeg bestiller de rigtige dæk som kommer dagen efter ordreafgivelsen.

GLS lavede dog en mindre fejl ved afhæntningen af de første sæt dæk. De lavede en afmærkningsfejl og kom til at levere 2 af dækkene tilbage til mig dagen after afhæntningen. Men det fik proauto igen løst for mig - super service igen og igen :)

Hvad kan man mere forlange? Måske at andre forhandlere havde samme serviceniveau :)

Super hurtig levering

Bestilte en ABS-sensor og fik den med posten dagen efter. Og det var halv pris i forhold til den autoriseret forhandler.

Det kan næsten ikke gøres bedre :-)

Danmarks Bedste

Proauto.dk gav den bedste vejledning jeg til dato har oplevet! Jeg havde en lang mail korrespondence og fik svar og hjælp på en måde jeg ikke har set andre steder. Jeg købte 4 sommerdæk på alufælge og udover at prisen var væsentligt bedre end de andre steder jeg havde kontakt med fik jeg dækkene leveret blot 2 dage efter ordreafgivelsen.
Jeg ved helt sikkert hvor jeg skal handle næste gang!

Det eneste negative var at fragtmanden formåede at forlægge det ene dæk under transporten, det er ikke Proauto.dk's skyld, så de får 5 stjerner :)

God pris og hurtiglevering samt god service

Det må jeg sige er en hurtig ekspedition – med levering dagen efter. Fik sat dem på uden problemer og alufælgene ser godt ud på bile.
Satte mig ind i bilen for at køre ned til tanken og få justere dæktryk – men til min forbavselse begyndte forhjulene at pibe? Tjekkede for og bag, men kunne ikke finde noget..? Valgte så at køre ind i garagen og skifte tilbage til sommerdæk. Ved nærmere inspektion af indersiden af hjulene, så viser det sig, at det er afbalanceringsklodserne der går imod bremsekaliberen.
aftalte med proauto.dk at køre ind på et lokalt dækværksted, vise dem problemet og flytte klodserne længere ind mod center af fælgen, det kan afbalanceringsapparatet til at tage højde for. Proauto.dk betalte regningen og problem løst:) - Det er god service.

God service og fantastiske priser

Servicen er helt i top hos proauto! Fik leveret en fælg med en ridse i - ingen problemer der! GLS kom med en ny dagen efter og tog den anden med tilbage. Og selvom du handler på nettet, får du her en yderst begavet vejledning og kundeservice i den anden ende. Kan klart anbefales!

God pris, Kvalitet og levering til tiden

Købte 4 dæk og 4 komplette aluhjul.
Har kun godt at sige - det jeg var mest bekymret for var kvaliteten af produkterne - men den var tip top..

Weltklasse!

Rigtig god service.
Bestilte special fælge m. dæk hvor der normalt er op til 2 ugers levering på.
Bestilte dem søndag aften, og havde dem onsdag eftermiddag!
Det sku WELTKLASSE!

Over mine forventninger til den en discount pris.

Servicen er i top, virkeligt lang tid siden jeg har haft så positiv en oplevelse på en web-shop.

Vejledningen var perfekt, da jeg havde nogle spørgsmål ang. mit køb. Og det var hurtigt levering af mine sommerdæk, som skulle monteres på fælg. virkeligt fint arbejde udført til den billigste pris.

God service og leveringstid

Jeg snakkede med ejeren, Niels, og han gav mig gode råd til både dæk og alu, samt en god pris.

Hilsen Tue

Fremragende! Service ud over det sædvanlige!

Jeg bestilte anhængertræk og kabler til montering på et værksted hos proauto.dk. Værkstedet sagde at det var forkerte kabler. Niels kom kørende med nye kabler inden for en halv time. Det gentog sig tre gange og værkstedet vedholdt det var forkerte kabler, indtil Niels lavede en aftale hos en anden mekaniker som satte en af de tre kabler på. Niels betalte både mekanikeren og lånebilen selvom han havde leveret rigtigt og han var gennem hele forløbet opmærksom på at jeg fik en god oplevelse!

Tusind tak proauto.dk! Det var et træls forløb men FREMRAGENDE service, og jeg vil uden tøven anbefale andre at købe herfra. (og nej jeg er ikke betalt af proauto)

Helt unik service

Manglede 4 vinterdæk med fælge til min Citroen.

Hos Citroen var prisen 30% dyrere og levering kunne først ske om 4-5 uger.

Bestilt hos Proauto tirsdag. Niels turde ikke love levering torsdag inden nytår...Men alligevel kom fragtmanden torsdag med de savnede dæk og fælge.
Dette var vel at mærke mellem jule og nytår 2010 :-)
C

Det kan næsten ikke blive bedre

Jeg har netop købt vinterdæk hos Proauto.

Udover de bedste priser og kort leveringstid, var det en umådelig venlig mand der tog telefonen selvom klokken var over 17:00.

Proauto får mine bedste anbefalinger.

Jeg har købt vinterhjul til min bil hos Proauto. Jeg fik en god vejledning i telefonen, og varerne kom i løbet af få dage - til den billigste pris jeg kunne finde på nettet! Kan varmt anbefales.

Is Proauto your company?

Visit Proauto