Profiber reviews

Profiber reviews

5.2

utilfreds med, at profiber har fjernet DK4, og at i roder i programmerne

Jeg er meget utilfreds med, at i har fjernet DK4 blandt vores kanaler, der er så mange andre kanaler, som vi aldrig ser, men netop DK4, synes vi er et rigtig godt program, især om lørdagen, nyder vi næsten altid en af udsendelserne fra DK4.

Hvem bestemmer, hvilke programmer, der skal fjernes?
Ydermere er vi meget utilfredse med, at i roder rundt i programmerne, vi er ældre mennesker, som bliver nød til at have vores radioforhandler til at komme og få det hele lagt på plads. Sidste gang tog det 2 timer for ham, det koster penge for os.

Lynhurtig service

Hej - vil bare lige dele denne:

Har haft Profiber i ca et par år nu og altid været rigtig godt tilfreds. Fjernsynsignalet har været lidt dårligt de sidste uger og jeg fik mig da endelig taget sammen til at ringe til PF da mit internet døde torsdag kl 18.
Jeg havde frygtet en lang lang ekspeditionstid, men jeg kom til med det samme uden ventetid i telefonen og supporten "pingede" min fiberboks og meddelte mig at det var en strømforsyning som forårsagede alle mine problemer.
Dagen efter blev jeg ringet op af en teknikker fra fiber og han kunne komme med det samme. 20 minutter efter kom han og fangede omgående fejlen.
Både internet og TV signal er i topklasse igen.
Tusind tak til Profiber for en suveræn og top professionel håndtering.

MVH En super tilfreds kunde på andet år Rungsvej Vejle

Meget stabilt

Men... betaler fuld pris for halv hastighed..... og nye kunder for bedre tilbud end gamle kunder der har været med fra starten !

Censur!

Dette handler om Profiber, men lad mig lige starte et andet sted:
Min egen udbyder er Stofa og derigennem tilgår jeg ofte GrooveShark.
Grooveshark er et site hvorfra man kan streame og altså lytte til gratis musik.
Hvorvidt sitet er lovligt er svaret både ja og nej:
ULOVLIGT fordi brugerne uploader musikken og dermed risikerer, at krænke pladeselskabernes/kunstnernes opretshav.
LOVLIGT fordi GrooveShark fjerner det krænkende indhold såfremt pladeselskab/kunstner beder derom.
LÆS MERE: http://gratisfilm.info/grooveshark-alt-om-grooveshark-guide/

Da jeg besøgte mine svigerforældre, hvis udbyder er Profiber, kunne jeg ikke tilgå Grooveshark. Jeg fik ikke nogen meddelese om, at sitet var blokeret. Men det fandt jeg ud af ved at henvende mig til supporten. Men jeg brugte lang tid førend min mistanke faldt på Profiber.

Jeg kritiserer Profiber for:
1) Ikke at give nogen besked om blokeringen (det må kunderne selv finde ud af)
2) for at lægge sig på ryggen overfor "RettighedsAlliancen", som har formået, at tilvejebringe et fogedforbud mod GrooveShark hos firmaet 3 (men mig bekendt er der noget forbud givet mod Profiber)

VPN

Jeg ringede i dag til profiber med en klage omkring min VPN.

Det sted hvor jeg bestiller min VPN fra - er ALLE Cisco certifireceret folk og de ved virkelig hvad de snakker om!

dog mener profiber at det er en port i deres router som blocker!
Men når jeg tilslutter en anden router som jeg selv har fuld kontrol over - sker det samme... De er pisse ligeglade!

Hold jer fra dem!

forsøger profiber tv igen

Nu har jeg den 18/7 IGEN bestilt profibers tv løsning. Jeg havde det også for 1 1/2 år siden, men dengang fungerede det ikke. Jeg havde konstant hakken på mit tv, så jeg opsagde det.

De er startet dårligt ud:

Spurgte den flinke dame om hvornår min tv boks ville komme, og hun sagde at der MAX gik 2 uger, men sandsynligvis kun 3 hverdage... Nu er der gået 4 uger, og selvom jeg har rykket for boksen 2 gange, er INTET sket...

Gad vide om de overhovedet kender til ordet service???

Blandet oplevelse

Har købt 15/15 Mbit, får typisk en del mere (download) når jeg laver en speed check. Men, nettet falder ud med jævn mellemrum, kortvarigt. Man surfer på nettet og så får man pludselig INTET respons i 20-30 sekunder, selv om man prøver flere hjemmesider. Og så kommer den tilbage igen (og er hurtigt). Disse udfald sker 2-3 gange i timen og bliver lidt træls efterhånden, og vel at mærke på en kabelforbindelse (ikke trådløs). Jeg har egen router og den kræver aldrig genstart.

Priserne på IP-telefoni var meget billigere andre steder (fx Fonet er rigtig god), så jeg har ikke valgt Profiber's løsning der.

Opdatering:
Jeg orienterede Profiber om problemet efter ca. 14 dage. Der gik nogle dage inden jeg fik respons, som var at 'du har din egen router og det yder vi ikke support på'. Jeg vil bare have at de testede/undersøgte linjen. Men mystiskvis forsvandt problemet samme dag som jeg fik meddelelsen (og er ikke kommet tilbage i 5 mdr). Dejligt det er løst, men man efterlades med det indtryk at de ikke har helt styr på det tekniske.

Ringe ringe ringe

Som profiber kører må jeg bare sige. . LA VÆR!!!!
De er lysår fra god service, tekst tv kører dårligt, 1 sides hukommelse, de vil ikke levere en ny boks selv om den er lejet, med bedre funktionalitet.
Jeg købte profiber, med tv on demand, nu kalder de det WAOO og så stiger prisen på TV med 50!!!% hvis jeg vil beholde samme "service".
TV staller og modem skal resettes, nu sender de et nyt modem. .
Jeg kan ikke optage programmer mere, som jeg har kunnet siden 1992, fordi hvis jeg vil hente signalet ud til optagelse, så skal jeg lige købe deres boks til 2800. . .
BONDEFANGERI!!!!
Jeg er slet ikke tilfreds.
Henning Søgaard Nielsen
Horsens

Hold jer langt fra TRE FOR

Har nu haft fadt i tre for 6 gange for at rette fejlen på deres faktura.
1) De har lagt midt elforbrug sammen fra to år( Det vil sige at istedet for forbrug i 2010 har de lige kommet til at ligge 2009 +2010 sammen)
2) Profiber skal ikke betales af mig men midt firma ( Men de har stadig taget den med på min personlige regning)

Selv om de godt kan se at det er en fejl og utallige henvendelser på mail og telefon har de ikke rettet fejlen. Hver gang vi har henvent os vil de rette fejlen men intet er sket.

Jeg vil advare alle på det kraftgste at stole på TRE-FOR de har et rod i deres faktautur.
Det er VIRKELIG vigtigt at man går alt igennem.

Føler mig snydt

Vi har købt internet 30/30 og telefonopkald fra profeber, men intet virker. Det er kun problemer og flere problemer hviket skyldes vi bliver nødt til at kontakte profiber, meeeen til intet nytte. Hver gange vi ringer til profeber, går det mindst ½ time før medarbejderen svarer. Hvem får penge når vi ringer op i så langt tid, profiber naturligvis, dette i sig selv er god forretning. Vi er meget utilfreds med profiber, de har ingen skrupler og ingen service til kunde og når vi skriver til dem svarer de ikke tilbage.
Vidya

OK forbindelse (kun for private), alt andet til at lukke op og skide i

Jeg har en 50/50mbit linje ved Profiber samt TV boks - udover den uendelige strøm af problemer ved starten kører det dog udemærket nu (udover at lyden ved TV'et ikke er synkroniseret ordenligt med billede). Selvom vi har 50/50mbit, så lagger/hakker TV'et og telefonen, hvis man bruger internettet meget (dog ikke for Hr. og Fru. Jensen, men for alle IT-kyndige som belaster nettet i ny og næ). Routerne får ofte skylden for problemerne, men det har fungeret "OK" siden Tilgin routeren og jeg kan trække den lovede forbindelse - men her stopper festen så også.

IT-kyndige bør holde sig væk fra Profiber, da de tilsyneladende blokerer de mest gænse ICMP pakker (dvs. du kan ikke engang pinge din egen IP) og kan altså hurtigt løbe ind i mange problemer med server-opsætning.

Skal du have support kan du ligeså godt afspadsere fra arbejdet den dag, da ventetiden ikke kan tælles på to hænder. Det føles som om, at der kun sidder én eneste supporter - selvom du er nummer 1 i køen tager det snildt 30 min at nå igennem. Hold godt fast når I læser det næste, deres virksomhedsstruktur kan være ret forvirrende. Supporten ved ingenting og minder lidt om "Clippy" fra Office - de er ofte til mere besvær end til gavn - man bliver ofte belastet med spørgsmål som "har du prøvet at genstarte den", selvom man allerede fra start beder om at blive sendt videre.

Når du så endelig bliver sendt videre til den tekniske support (eller ringer direkte 79333344), så kan du blot begynde at græde for anden gang - de er blot endnu en pausestation mellem dig og den "tekniske afdeling" - men dem må du IKKE snakke med, de skal i stedet "oprette en supportsag", som gerne tager flere uger at få svar på. En gang i mellem møder man dog nogle kompetente mennesker ved "teknisk support" - men det er kun en brøkdel.

Hvis jeg kneb en tåre hver gang, jeg har været træt af Profiber, ville det føre til en global vandstigning. Folk, der køber 50/50 er ofte servermennesker - den båndbredde er ikke til PDF'er fra folketinget.

Hold jer laaaangt væk!!!

Havde problemer med tvet den første månede. Vi havde er radiomand til at rigge det til, med da der ikke var noget der virkede fra Profibers side, og det tog ham 1 1/2 time (som vi jo måtte betale for) at komme igennem til profiber på telefonen, hvor han ingen hjælp fik, kørte han igen. Vi havde erfterfølgende besøg af mange teknikere (efter at have brugt timer på at komme igennem på telefonen). Til sidst var der en, som fandt ud af at den box vi havde fået var en del af et parti, der ikke duede, smart, spc når vi hele tiden fik tudet ørene fulde med at det var vores fjernsyn og ledninger og hvad ved jeg, der var noget galt med!!
Vores internet falder ud dagligt, og her 2 år efter har de stadig ikke kunnet finde ud af at flytte vores telefon fra tdc, men de kan godt finde ud af at tage penge for telefon alligevel. Vores regninger er overhovedet heller ikke til at gennemskue.
Der ud over stiger priserne markant hele tiden ( måske de også gør det andre steder)!
Har KUN hørt dårlig om Profiber!
Kan absolut ikke anbefale Profiber til nogen!!

Håbløst internet med trådløs router

Udfald næsten dagligt på trådløs internet 15/15 Mbit til 3-5 Mbit eller ingen forbindelse. Ringer man til profiber kan dette varer 20-150 min. før man for en support medarbejder. Deres standartsvar er" tand og sluk fiberbox og router". Nå man sender e-mail med henvisning at man ikke er interressiert i deres standartsvar, for man følgende svar.

"Du vil have en sikker forbindelse med kabel, idet vi ikke kan garantere for det trådløse".

Men opkrave penge for deres dårligt produkt og service det kan man garantere.
Desværre kan man ikke give O stjerne.
Kan ikke anbefale deres produkt.

Håbløst tv, alt for lang behandlingstid for klager

Udfald på tv næsten dagligt!!! Sådan har det nu været i 7 mdr og profibers løsningsforslag (når man endelig kan komme igennem til dem) er "prøv og sluk/tænd :-(

Vi har endvidere fået forkerte opkrævninger. Dobbelt poster på tv, refunderet betaling som ikke er med på regningen osv osv...

For 1,5 måned siden fik jeg endelig fat i en som ville tage hånd om problemerne med vores faktura." Vi sender en ny til dig, som der er rettet!" Den har jeg lige fået for en uge siden, med de samme fejl på engang til .-( Skriver straks til deres kundeservice - 5 hverdage efter får jeg svar. "Vil du uddybe dine problemer med fakturaen ?" Imponerende!

Men det slutter nu. Opsiger min aftale og finder et selskab man kan komme i kontakt med og som kan levere et bare nogenlunde resultat.

Udfald på TV-boks

Jeg har i dag haft udfald på vores tv-boks. Når man så ringede til support ved Profiber blev der inden man kom helt igennem sagt at man kunne prøve at slukke for strømmen og tænde igen, det kunne måske hjælpe. Men da det ikke hjalp, ringede jeg til support. Her fik jeg at vide at jeg kunne prøve at reset tv-boksen og så skulle det virke. Men ak nej. Da jeg så ringede igen fik jeg fat i en som hed Jonas. Jeg forklarede problemet men så sagde at at der ikke havde været koblet nogen tv-boks på og før han kunne hjælpe skulle jeg gøre dette. Så jeg måtte gøre det endnu engang. Men da telefonen går over IP ringede jeg så fra mobilen og fik Jonas igen i røret. Så sagde han at der stadig ikke var noget tilslutte. Så blev jeg sur og sagde at jeg sad og kikkede på boksen og den hvide boks og der var tilslutning. Jamen så forklarede han at det måtte være stikket. Men det virkede jo på routen og et andet virkede osse. Resultatet er blevet at jeg får tilsendt en ny tv-boks, men der kan nemt gå en uge 14 dage.
Jeg synes at Profiber er ved at blive for dårlig. Selv routeren kan ikke klarer 50/50, da man kører på halv kraft. Men jeg kan læse her i Trustpilot at der er vist en ny router på vej, men hvornår kommer den ud til kunder som virkelig har brug for den??

De skal gøre det bedre.

Jeg har nu haft profiber i over 1 år, mine erfaringer er ikke vildt gode.

Jeg har TV, Telefon og internet hos profiber.

Telefon har en del støj og udfald, det er ip telefoni, vi har fået ny router, vi har fået laver reperation af vores fiber box, dog uden det har hjulpet en del.

Tv'er, vi har bredbånds tv med HD pakke, vores kanaler falder ud, til tider med gul skærm, tv boksen skal genstartes flere gange dagligt, program skift går til tider enormt langsomt.

Internet virker faktisk oki, jeg har betalt for 15/15 forbindelse men ofte ligger den højere, dog er deres router noget lort, wireless forbindelsen er dårlig, jeg mistænker også vores router for at være en del af tv'ers problem, men vi må ikke sætte vores egen til, da tv forbindelsen er sat til at køre over MAC adressen på routeren, jeg har dog alligevel valgt at købe en ny router, så jeg i vores hjemme netværk kan køre med en ordenlig forbindelse intern.

Dårligt udstyr til hurtige forbindelser (50/50).

Det er simpelthen for ringe, at et firma så "stort" Profiber, ikke tester udstyr før de levere det til kunder.
Vi har en 50/50 forbindelse fra Profiber, eller det vil sige at den svinger fra en 8 til 15 stykker i download (15-20 i upload) - efter ca. 2 dage.
Der sker nemlig det at den trådløse Linksys router som de levere med, er alt for underdimensioneret til disse høje forbindelser, så efter ca. 2 dage har den fyldt sin interne cash og levere derefter lang fra den lovede hastighed. Så man bliver nød til at restarte den, før den kan lidt igen (med 50/50).

Jeg (som arbejder med IT til dagligt) har nu ringet 5 gange til dem, 4 gange til teknisk support og 1 gang til deres kundeservice, og de lover noget nyt hver gang.

1.) "Vi er klar over problemet, og der arbejdes på en løsning" 2.) "Der er ved at blive testet en ny router, som snart skal frigives" 3.) "Du skal skrives på en liste, og disse folk, på denne liste, får en ny router tilsendt" 4.) "Det problem du har opfylder ikke minimumskravene, for at få den nye router pt." 5.) "Den nye router skulle komme her i Juni måned 2010, den er stadig under test"

Som det ser ud nu, er der ingen grund til at betale ekstra for en hurtigere forbindelse, du får den alligevel ikke!

Mvh.
Steffen Pedersen

perfekt

der har ikke været nogle problemer med min 15/15 forbindelse endnu

og den er endda hurtigere når man måler hastigheden

bondefangeri!!

Det minder om bondefangeri når man i november 2009 udbyder en pris på familiepaken, og i maj 2010 udmelder profiber at prisen stige med over 25% pr. 1/6. Det var mere fair hvis man lod kunder som var tilmeldt inden for et år få en længere frist.
Desuden har der været mange udfald både på tv og bredbånd og det er herved meget svært at komme igennem til teknisk support - det højner selvfølgelig heller ikke det samlede indtryk og tolerancen overfor prisstigninger. Jeg overvejer kraftigt at framelde mig!!

Michael islin Bendixen, Skovparken 58, 8783 Hornsyld

Villedende Markedsføring

Kikker man på nyheder på Profibers hjemmeside står der øverst En meddelelse om du nåde at blive tilsluttet dateret 21-9-2009 nu skjuler der sig pludselig en meddelelse på næste indlæg dateret D 15-4 -10 om at prisen på Famelig Mix Pakken pr.1-6-10 hæves til 254 Kr. pr.måned samtidig står der at kabel Tv.pakken stiger til 349Kr pr måned hvad har det med fiber Tv at gøre?De to pakker kan man slet ikke sammenligne i kabel Tv pakken er der internet og tV programmerne Tv3 og 3+ med i prisen.

Is Profiber your company?

Profiber Details

Visit Profiber