Proftag reviews

Proftag reviews

8.3

Helt fantastisk!

Jeg har nu bestilt hos proftag.dk et par gange, og jeg er super tilfreds!
Deres Kundeservice er super service-minded, og der er ingen tvivl om, at de er til for kunderne.
Forsendelsen går hurtigt, og er endda gratis :)
Jeg var overrasket over kvaliteten, til det positive!

Jeg vil til enhver tid anbefale proftag.dk

Jeg har tidligere bestilt hundetegn ved Proftag, og alt har været helt i orden.
Denne gang nåede mit hundetegn aldrig frem, og jeg tog derfor kontakt til Proftag, som lynhurtigt sendte mig et nyt tegn - som var fremme dagen efter. Super service!

Så mangler jeg bare hunden...

Bestilte mit hundetegn og fik det dagen efter, i en god indpakning som desuden fortæller eventuelle nysgerrige og langfingrede folk som håndterer posten, at der er tale om et hundetegn.

Tegnet er flot og graveret rigtig pænt. Det ligner fuldstændigt det på hjemmesiden, som for øvrigt er rigtig let og overskuelig.
Desuden er det en virkelig fed feature at den simulerer graveringen mens man taster hvad der skal stå på hundetegnet. På den måde kan man se, næsten præcis, hvordan det vil se ud fysisk.

Nu mangler vi egentlig bare at få vores lille hund hjem :)

Super Verarbeitung

Wir haben uns die Hundemarke in schwarz mit der Pfote drauf gekauft. Die Marke war nach 3 Tagen da und ist toll verarbeitet. Sie wirkt/ ist sehr robust und die Schrift auf der Rückseite ist gut lesbar und sauber graviert. Wir würden eine Marke immer wieder hier bestellen.

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte et navneskilt den ene dag, det ankom indgraveret den næste.

Leveringsomkostninger er inkluderet i prisen, hvilket også er en stor fordel, når der handles online.

Jeg har kun positivt at sige herfra om Proftag.dk

Is Proftag your company?

Proftag Details