Promac.dk reviews

Promac.dk reviews

7.8

100% tilfredshed

Jeg fik skiftet harddisk i min MacBook Pro til SSD og kunne ikke være mere tilfreds.
Jeg indsender produktet mandag og har det igen onsdag formiddag med professionel udførelse.
Jeg fik god og velovervejet rådgivning i en mailkorrespondance, hvor man kunne se der var givet tid til at svare ordentligt på mine spørgsmål, i stedet for bare at give halve korte svar.
Prisen er der heller ikke noget at sætte fingeren på. Bedste pris på markedet af hvad jeg kunne finde.
Nu må jeg så bare vente og se om selve produktet lever op til forventningerne - men kunne næsten ikke forestille mig andet, end at hvis der er det mindste, så står I klar til at afhjælpe problemet.

Der var endda vingummibamser med i pakken da jeg fik den tilbage!!!

Iphone 4 med B kvalitetsskærm!

Jeg var inde med en Iphone 4, som skulle have skiftet Front og bagcover til hvid, det tog 1500 kr for det, mener jeg, da jeg så får det skiftet, kommer der streger på LCD der hvor der er lysere f.eks. ikoner. jeg nævner det i forretningen med det samme men får den undskyldning at det var lyset frå loftet. :-/ Sikke noget vrøvl!

Da det var min kærestes telefon bad jeg hende se på det, da hun skulle bruge telefonen fremover, og hun godkendte det.

udoverdet blev det sort omkring Apple logoet bagpå, det fik vi dog skiftet på garantien, men nu er det kommet igen.

Men det er lidt misvisende at der står på jeres hjemmeside at i kun bruger reservedele af original kvalitet!

Hej Evan,

Først og fremmest beklager jeg din oplevelse - det skal vi have rettet op på.

Vedr. bagcoveret, så skal den udskiftes på garanti - ingen udfordringer der. Vi benytter altid reservedele af original kvalitet, men nogen dele bliver beskadiget under transporten hertil. Specielt med bagcoveret ved jeg at der har været en forsendelse hvor de har fået enten så meget varme eller kulde at der kommer en form for plamage bag glasset i bagcoveret. Men det dækker vores 2årige garanti naturligvis.

Vedr. skærmen kan jeg ikke rigtig udtale mig da jeg ikke er bekendt med din reparationssag eller har set skærmen, men lad os kigge på det når du kommer ind og får skiftet bagcoveret - hvis der er noget, så bliver den udskiftet ligeledes.

Håber svaret løser din udfordring.

Ha en go weekend.

DEM BEDSTE SERVICE

De burde have 10 stjerner her inde og 1000 glade smileys :) :) :)
Vi kørte helt til Herning for at få en harddisk i min kærestes macbook og så tilbød manden at reperere min macbook, som manglede nogle skruer.

Det hele tog kun en time.
Er possitivt overrasket :)

Service - bedre på nettet

Købte forleden et cover hos til mini ipad, men det bliver desværre sidste gang jeg handler hos Promac .

Jeg havde Ipad med, fordi den ind imellem skal benyttes af min datter på 4 år, men ekspedienten måtte ikke åbne pakken, så jeg kunne se eller prøve coveret. Jeg forklarede det var vigtigt for mig at den var godt beskyttet, og ekspedienten var ude bagved for at spørge om hun alligevel måtte åbne pakken. Svaret var nej.

Lige der, var jeg tæt på bare at gå igen, men da jeg manglede den her og nu, købte jeg alligevel. HVIS i vil have en chance for at konkurrere med internet køb, så er det jo NETOP SERVICE man skal leve af. At man kan se - og i dette tilfælde prøve varen.

Ville i selv handle i en fysisk butik, hvis i kunne få det billigere på nettet, og samtidig havde BEDRE mulighed for at se varen fra alle vinkler osv.??

Jeg har hermed givet jer en "wake-up-call" - en chance for at gøre det bedre.

Hurtig og god service

Fik udskiftet frontglasset på min macbook 13'' med fejlfrit resultat. Rigtig god og hurtig service til den bedste pris, jeg har kunnet finde online. Kan varmt anbefales.

Hurtig og sikker service

Efter at have en mikrofon skiftet ,og ny skærm på 2 gange !
Kan jeg kun varmt anbefale Promac.dk :) Hurtigere service end normale steder og kvaliteten er helt i top ! Promac.dk hvergang :)

Hurtigt og nemt. Mange plusser herfra

Der dukkede pludselig en sort streg på skærmen af min MacBook Pro, og jeg begyndte straks at undersøge hvad det ville koste at skifte LCD-skærmen. Priserne gik helt op til 5900 kr, men hos Promac var prisen 2049 kr, men jeg var lidt skeptisk, da der var 6-700 kr til det næstbilligste. Jeg kiggede på deres rating på trustpilot, og kunne kun se enkelte negative, men ved nærmere læsning kunne jeg se at det var mere sure opstød end dårlig service fra deres side.

Så jeg sendte min enhed ind til dem, fik en mail om at den var modtaget og at de ville gå igang med at lave den med det samme. Senere fik jeg endnu en mail om at den var fikset, og fik et link, hvor jeg kunne betale med det samme, og så ville de sende samme dag. Så to dage efter jeg sendte pakken til dem, var den lavet og modtaget igen, og nu sidder jeg og skriver denne anmeldelse på en skærm der virker.

Kan varmt anbefales herfra. Og ligesom deres motto, så er det hurtigt og nemt.

Hurtig service og god behandling

Efter jeg havde haft et uheld med min iPhone henvendte jeg mig til Promac, Herning, da jeg havde hørt gennem venner, at det var den helt rigtige sted. Jeg vil kun give dem ret. Jeg fik en rigtig god og hurtig service og samtidig en super god behandling. Jeg kan kun anbefalde Promac og vil til en hver tid henvende mig igen hvis uheldet skulle være ude.
PS.: Rigtig flot butik.

Promac - når tingene skal gøres ordentlig

Efter at have smadret min telefon, henvendte jeg mig til Promac i Herning. Havde hørt om firmaet gennem venner. Efter hurtig service og go behandling, er jeg ikke i tvivl om hvor jeg vil henvende mig, hvis uheldet igen skulle være ude. Og med deres nye butik, er der kommet et stort udvalg af tilbehør til telefoner, et udvalg der var svær at lade være at benytte sig af.

Hurtig, effektiv og venlig service!

Jeg har været inde ved Promac i Herning to gange for at få min iPhone repareret og har været yderst tilfreds begge gange. Det er både billigt og hurtigt, hvad end der så er galt med mobilen. Jeg har fået fixet min skærm to gange og højtaler en enkelt gang. Kan kun anbefales til alle at tage i Promac hvis man har problemer med sin Apple elektronik :-) Thumbs up herfra!

Promac Herning tager penge for deres inkompetence

Min kusine har en Iphone 4G som hun fik vand i, efter skaden virkede øre højtaleren ikke og hun ville derefter have den repareret. Efter en diagnose og væske behandling til flere hundre kroner hos Promac i Herning fik hun telefonen tilbage med melding om at den ikke kunne laves. De havde behandlet den i noget væske efter vandskaden og de havde testet med en ny øre højtaler uden held. Hun brugte den kort til spil, men blev lagt på hylden.

Måneder efter snakkede jeg med hende, hun nævnte historien og sagde at iphonen virkede mærkelig nu. Den kunne ikke starte op mere, hvilket jeg testede ved boote den, samt oplade den i lang tid, dog uden held.
Jeg fik telefonen fordi hvis det med strøm kunne fikses så kunne mine børn bruge den til spil, selv uden øre højtaleren. Jeg kontaktede iEkspert i Herning, da jeg havde fået gode response derfra. Han sagde at grunden til at den ikke virkede med strøm mere var at batteri connectoren var gået løs, og det så ud til at den var forsøg limet fast.
Jeg konfronterede Promac i Herning, hvor de sagde at skade måtte være sket ved iEkspert og deres garanti ikke gjalde mere når man havde fået den undersøgt ved anden forhandler.
Personalet kiggede dog på den, da jeg insisterede på at jeg ikke ville fanges mellem de 2 butikker. Det ende med at de sagde at vandskade nok havde forudsaget at limen var opløst på batteri connectoren, og at vandskaden også havde mørnet batteriet så den ikke virkede mere. De ville for ca 600 forsøge at lodde batteri connectoren og indsætte et nyt batteri, men ikke give nogen garanti på det ville virke.
Da personalet havde sagt at alt blev filmet, og at de derfor kunne garantere fejl ikke var sket ved dem, lovede de at se den gamle reparation igennem og give mig et kald sidst på ugen. Vi sluttede her og jeg ville afvente kaldets udfald før jeg bestemte mig for om at tage chancen og få den lavet for at den kunne holde strøm i det mindste.

Nu flere uger efter har jeg stadig intet hørt.
I mellemtiden har jeg mistet tålmodigheden, og efter aftale med min kusine afleverede vi den ved iEkspert i Herning, og dagen efter fik min kusine sin telefon igen, hvor alt virkede, selv øre højtaleren som Promac ikke kunne reparere, og som de tog flere hundrede for at teste sammen med væske behandlingen.

Min kusines og min oplevelse med Promac er under alt kritik, de tager penge for overhoved at åbne telefonen (Hvilke iEkspert ikke gør), som dog er ok men ikke god service. Så levere de en iphone tilbage med påstand om den ikke kan laves, og måneder efter kan iEkspert (også øre højtaleren).
De frasagde sig alt ansvar da jeg ville tage en snak med dem, efter jeg havde fået den tjekket ved iEkspert. De gik dog med til sidst at se på den til sidst, dog uden held.
De sagde batteriet var kollapset, hvilket iEkspert efterfølgende kunne afkræfte, og at batteriet virkede fint.
Og så kontakter de ikke kunder (eller retter mig som stedfortræder for min kusine) tilbage efter aftale.

SVAR PÅ PROMAC SVAR:
Det kan godt være enheden virkede da hun gik, men før anden reparatør kiggede på iphonen så virkede det med strøm ikke, og det kan jeg stå inde for, da jeg selv prøvede den af. Vandskade eller ej.

I siger at batteriet ikke virkede, den anden reparatør siger den gjorde og gør i dag. Ud fra dette kan jeg jo kun tro at det var batteri connectoren. I mente at det kunne være vandet der havde opløst batteri connectorens lim, men hvorfor giver man så den væske, hvis det ingen effekt har. Eller at den så skulle være tabt og dermed have slået sig løs. Der er dog ingen skader på mobilen efter sådan et tabt, som iøvrigt ikke skulle være muligt efter anden reparatørs udsagn.
Jeg skriver ikke at det er jer som har revet batteri connectoren løs, selv om det var udgangspunktet i butikken. For som sagt så kan vi jo ikke afgøre hvor eller hvordan det er sket.

Grunden til jeg opsøgte anden reparatør var jo at jeg skulle bruge den til mine børn, og ønskede bare den kunne holde strøm. Her var diagnosen gratis hos anden reparatør, og grund for mit valg. Mine hensigter var ikke at det skulle ligge indenfor garantien hos jer.
Men sagen tager en drejning da jeg bliver informeret om det med batteri connectoren.

Til sidst, jeg har en mobil telefon med mobilfonsvare, kan godt være du har forsøgt at ringet tilbage, men der ligger ingen ubesvarede opkald eller svar på min telefonsvar.

Der er altid 2 sider af en historie, som varriere af hvordan parterne har opfanget den. Men i bund og grund, havde i iphonen og kunne ikke lave den. Det kunne iEkspert med garanti på reparationen, med henblik på øre højtaleren som i afviste i starten.

Dermed er sagen jo slut, jeg giver bare min historie om forløbet, både for at andre har noget at forholde sig til, men også for at i får feedbacken.

Hej Leon,

Din fremlægning er dog ikke helt sand.

1. Din kusine indleverer en iPhone til vandskade-rensning og om muligt reparation af ørehøjtaleren.
2. Vi udfører vandskade-rensningen til 249,- som aftalt og forsøger efterfølgende med udskift af ørehøjtaleren. Vi kan dog ikke få ørehøjtaleren til at fungere hvorfor vi informerer din kusine om at enheden fungerer blot ikke ørehøjtaleren. Vi tager derudover ikke penge for at forsøge at montere ørehøjtaler eller lignende.
3. Da din kusine forlader vores forretning virker enheden 100% bortset fra ørehøjtaleren.
4. 4-5 måneder efter kommer du så ind i forretningen og klager over at du har været ved en konkurrent som siger at vi har ødelagt hendes batteristik og limet dette.
5. Vi tager en snak og jeg indvilliger i at tjekke telefonen (modvilligt da anden part har rørt enheden efter os).
6. Jeg finder ingen tegn på lim på batteri-connectoren men kan konstatere at den er revet rent af
7. Jeg finder at der ingen spændingen er igennem batteriet.
8. Jeg indvilliger i at tjekke vores videoovervågning af værkstedet for at se om der er foregået ureglementerede ting med din kusines enhed og ville vende retur.
9. Jeg har forsøgt at ringe til dig 3 gange i sidste uge for at informere om at vi ikke kunne trække video så langt tid tilbage (max. 40 dage).

Jeg er meget uforstående overfor det hændte af flere årsager.

- Da din kusine konstaterer at der er noget galt skulle hun have kontaktet os herom.
- Istedet går i til en anden reparatør, der så gør mere skade på enheden ved at knække batteri-connectoren af - og så påstår i at vi har gjort det.
- Naturligvis gælder vores garanti ikke når der er pillet ved enheden - det er vist 100% logik.

Dertil vil jeg igen gerne lige hæfte mig ved at enheden fungerede 100% som aftalt da din kusine går herfra og også i tid herefter. Dertil vil jeg gerne tilføje at din kusine også blev informeret meget grundigt omkring at en væskeskade kan opføre sig meget underligt efterfølgende og at der ingen garanti er for at den virker i en lang periode samt at der kan opstå periodiske fejl hen af vejen.

Mit råd til jer er at fremover når i får repareret ting - uanset hvor - jamen så kontakt dog reparationsvirksomheden når der opstår fejl/mangler/reklamationer og ikke indleverer den til andre - vist den mest normale procedure. Du køber heller ikke en Mercedes og når der så er noget galt som garanti skal dække så kontakter du Suzuki.

Fantastisk forretning/ fantastisk service....

Kan kun rose Promac for en fantastisk service hver gang man træder ind i forretningen.
Uanset om man kommer for at købe, reparationer eller bare skal have et godt råd.. De giver sig lid tid til kunden hver gang... -og de ved hvad de snakker om....
Anbefaler dem gerne til højre og venstre...

aftalt pris pr. tlf. som ikke holder vand!

hej, jeg harvde indleveret en 3gs som var tabt i vand.
jeg ringede først til virksomheden og fik oplyst en pris på kr. 249,-, dette syntes rimeligt, da vi så efterfølgende afkeverede telefonen får vi oplyst at prisen på de 249,- istedet er på 299,- da telefonen har været i vand????( dette er der ingen ændring på, den unge dame som modtager telefonen kan også godt se at telefonen har været i vand, idet stiukket i buden er anløbet(grønt), vi vælger derfor at lade telefonmen teste og rengøre, en halv time efter at vi har indleveret telefonen får vi en besked om at telefonen er klar til afhentning, reperatøren oplyser at enheden er testet og fundet ok - ingen synlige skader efter væske(hvad blev der af det grønne stik?), fakturapris kr. 299,-, vi føler os godt og grundigt snydt/taget ved røven, reperatøren kan ikke anbefales idet de personer vi har været i forbindelse med i virksomheden er kommet med en forskellig diagnose på en telefon som åbenbart ikke på noget tidspunkt har fejlet noget, vi modtager tlf. med posten, efterfølgende får vi en mail indeholdende en faktura dateret 120213 med betaling 120213(altså straks, dette har vi så ikke kunnet imødekomme idet vi først har åbnet mail 160213 efter at være hjemkommet fra vinterferie!!!!(nu mangler vi så bare at der også kommer et rykkergebyr!!!!) ØV FOR EN OPLEVELS E:-(

Hej Carl,

Først og fremmest står jeg lidt uforstående overfor din negative anmeldelse da alt er gjort efter bogen og vi faktisk har ydet jer en ekstra service udover det sædvanlige.

I ringer ind og forklarer omkring en telefon hvor i får oplyst en diagnose-pris på 249,-. Dette er en standardpris vi tager for en diagnose. Når det er en vandskade-rensning derimod koster det 299,-. I indleverer telefonen og vores medarbejder konstatere at der er irringer i bund-stikket hvori man isætter laderen.

Reparatøren på jeres sag adskiller enheden og renser både bundkort samt bund-stik, men konstaterer ingen tegn på at væsken er trængt ind i enheden, blot at der er irringer i bund-stikket - som han får renset således at det virker. Enheden bliver testet ok og sagen lukkes.

I ringer herefter ind og informerer om at i ikke kan afhente telefonen og vi aftaler vi sender den til jer - fragtfrit og uden gebyrer.

Normalt når vi afsender reparationer skal fakturaen betales inden, men da i netop skulle på ferie valgte vi og sende den med det samme således at i kunne få den inden ferien.

Det er korrekt at fakturaen er udstedt til omgående betaling - men i har ikke fået en rykker herfor - ej heller har vi på noget tidspunkt haft rykket jer for pengene.

Jeg mener derfor ikke at din udlægning af sagen eller anmeldelsen er saglig eller korrekt.

En god oplevelse at komme i butikken.

Helt perfekt hjælp

Vi fik hjælp til en smartphone-julegave, så den omgående kan tages i brug fremfor at skulle sendes til reperation i udlandet. Meget servicemindet, hjælpsom og desuden skulle vi ikke betale for hjælpen! Fornemt.

Hurtigt, nemt, problemfrit, billigt

Det er helt sikkert værd at bruge Promac. Jeg skulle have skiftet skærm på min macbook air. Det var klart det billigste sted jeg kunne finde, også selvom jeg måtte sende den forsikret til herning, jeg bor vel og mærke i københavn. Derudover meget professionelle, og svarede hurtigt på mine mail når jeg havde spørgsmål.

Perfekt!

Er din iPhone i stykker??? TAG IND TIL PROMAC! DE ER MEGA EFIKTIVE!

Nemt og hurtigt med et godt resultat

Jeg har fået lavet to iPhones hos Promac, skærmen på en 3GS'er og bagsiden på en 4S'er, og de er begge blevet rigtigt flotte igen, som nye. Jeg fik en rigtigt god service og telefonerne var færdige inden for en time. God service til en fair pris.

Knust skærm

Dyrt og de satte ikke alle skruer i igen.

Hos Promac får man En hurtig reperation og møder søde ekspedirnter

Da min kæreste baby/iPhone ved et uheld ramte gulvet og fik smadret sin bagskærm, gjorde det ondt dybt inde i mig. At se min lille skat være smadret, samtidig med tanken om den kæmpe sum penge, det garanteret ville koste at få repareret, var uudholdeligt. Heldigvis fik jeg anbefalet Promac af en ven. Jeg tog derop en dag, og blev mødt af en sød og medfølende ekspedient. 30 minutter senere og kun 499kr fattigere, gik jeg derfra med min baby, som nu var smukkere end nogensinde før. Tak til Promac for et fantastisk stykke arbejde!

Promac Danmark ApS Details

Promac - reparation af iPhone, iPad, iPod, iMac, MacBook & Mac mini. Vi har specialiseret os i reparation, salg og support af Apple produkter samt tilbehør hertil. Hos os får du en kort reparationstid, kompetent og personlig service samt en uovertruffen viden om de produkter vi arbejder med. Med over 15 års erfaring med Apple produkter både til private og erhverv kan vi afhjælpe enhver situation og kan rådgive omkring hvordan produkterne bruges mest optimalt.

Visit Promac.dk

Write to: info@promac.dk