Provea reviews

Provea reviews

Very low
2.6

Intet at klage over

Jeg er stærkt forundret over al kritikken af Provea/Tono International, så bliver lige nødt til at komme med en kommentar.
Jeg har været kunde gennem tre år, og jeg har været fuldt ud tilfreds med både kvaliteten af undertøjet og kundeservicen. Nemt at opsige, og de, der ikke kan finde et telefonnummer/e-mailadresse på firmaet, skal vist have et kursus i informationssøgning.

løgnhalse

skulle modtage en prøvepakke med sokker og underbukser...efter ca. 6 uger ringede jeg for at finde ud af hvornår de ville ankomme.....svaret " de bliver sendt fra xxxxxxx imorgen " ca. 14 dage senere stadig ingen pakke....... ringede og afmeldte alt....... og nu sidder jeg med 1.rykker og ingen vare, godt nok er det "kun" 59,-kr. men aligevel.........

Virksomhed som tager røven på folk!

Der var en sød pige som ringede fra det her firma Tono provea SA. Hun spurgte om jeg ville prøve de her underbukser, og efter jeg flere gange sagde nej tak, så fik hun mig presset til at få et par for 29kr . Og fik afvide tydeligt at der ikke ville komme flere regninger eller noget . Men så kunne jeg godt tro om, det vælter ind af døren med regninger på noget som jeg ikke modtager. Og når man prøver at kontakte kundeservice kommer man aldrig igennem, jeg betaler ikke en .... og de kan rende mig et vis sted. De kan bare tage deres telefon!! Men tror vejen frem, er forbrugernævnet !

Rådden

Jeg har i en periode modtaget et sæt undertøj hver anden mdr. fra Provea/Mirale. Det har der i og for sig ikke været nogen problemer i. Men her før jul, ville jeg så bestille et sæt varmt undertøj til min mand, som skal bruges når han tager ud og fisker. D. 29/11 får jeg ordrebekr. med meddelelse om at der vil gå ca. 10 hverdage. D. 16/12 skriver jeg så til dem, og efterspørger min pakke. D. 19/12 får jeg så besked om at den er i restordre og der kan gå 4-5 uger! Hvorfor f.... har de ikke givet mig besked? Nå men jeg melder ud, at kan jeg ikke få den til jul, vil jeg ikke have den. D. 24/12 får jeg så mail om at den er afsendt og de derfor ikke kan annullere ordren, men at jeg jo kan sende den retur. Fint nok ... bortset fra at vi nu har d. 14/1 og jeg har ENDNU ikke modtaget pakken - eller pengene retur. Prøvede så at ringe til dem. Iflg. deres hjemme side kan man ringe mellem 8-19. Men NEJ. Ikke engang vedligeholdelse af hjemmesiden er de i stand til. Der er nemlig lukket efter kl. 17.
Skod firma siger jeg bare. Aldrig mere.

Er nogen sluppet ud af dette firmas kløer og hvordan?

Vi er også ofre for dette firma, men er der gode råd fra alle de der har bøvlet med det til hvordan man slipper ud? Vi har ingen ide om hvordan de har fået fat i adresse og sendt en pakke som vi har nægtet at modtaget.

det er ikke nemt at komme ud af sådan noget her, hader de tlf sælgere

belastende tlf sælgere de bliver bare ved at prøve til, og når så man har prøvet det er det nærmest aldrig til at komme ud af igen.

Ubehøvlede telefonsælgere

Hvor er jeg dog hamrende træt af Provea og deres imbecile telefonsælgere, årsagen til at jeg nu farer i blækhuset her på Trustpilot er at nu er jeg blevet ringet op 6 gange af deres plageånder, jeg har høfligt og pænt bedt dem om at slette mit telefon nummer fra deres Database 3 eller 4 gange, men nej.

Det er mig ubegribeligt at 2013's svar på Jehovas Vidner skal plage livet af en, når man nu har tilkendegivet at man ikke gider have deres produkt og jeg må indrømme at jeg svinede den der ringede til mig for 10 minutter siden til med sprogets værste gloser, ikke engang her en søndag kan man få fred.

Og jeg er da superglad for at jeg ikke lod mig overtale til at modtage deres produkter, nu hvor jeg har læst om deres mafia metoder her på Trustpilot.

Svindel når det er værst

Jeg har i dag modtaget en inkassoskrivelse hvor det påstås at jeg skulle skylde penge til PROVEA. Det firma havde jeg aldrig hørt om og måtte google det. Nu har jeg så fundet ud af at det kun drejer sig om et svindelfirma som sender regninger til helt tilfældige mennesker og prøver at presse dem til at betale. Jeg har selvfølgelig smidt skrivelsen ud og bedt om dokumentation for at jeg rent faktisk har bestilt og modtaget de pågældende varer.
Den slags firmaer burde meldes til Politiet og lukkes.

Lav service over telefon og dårlig salgstale

De ringede til mig på baggrund af en undersøgelse som jeg havde deltaget i. Straks fyrer hun af hvad produktet er, priser osv. Da jeg siger at jeg gerne vil se hvad det er hun har sagt, og jeg gerne vil se det på skrift inden jeg siger ja; får jeg at vide at sådan er det aldrig og det er ikke muligt. Hun forstår mig ikke og min skepsis. Men hun kan bekræfte min mail og sende mig en ordre bekræftigelse og så har jeg 2 dage til at fortryde ordren. Hun ringer fredag kl 20:00 så allerede der er tænker jeg, hvad med weekend? Det svarer hun ikke på. Da jeg pænt siger at hvis ikke det kan være på den måde jeg ønsker (hvilket jeg ved det kan for andre telefon sælgere har gjort det sådan hvor jeg har sagt ja bagefter; muligvis andre systemer,, men stadig en mulighed). snakker hun hurtigt og ender med "jaja...det er fint. Hej" og ligger på. Fik ikke snakket færdig.

Sikke noget lort fusk og svindel

jeg har idag modtaget en rykker på 29.50 for noget jeg ikke har bestilt el. hørt om før
hvordan kan det lade sig gøre....
mit navn står ikke rigtig og mit hus nr står der heller ik,, hvordan fanden kan det lade sig gøre at bare sende en rykker uden man ikke har modtaget el. set den første regning,
den sprænger de nok bare over og går til rykker med det samme jaja så spare man da os lige et brev på turen.
fuck af med jeres LORT...
I Får ikke en Krone af mig om så i var de sidste på kloden..
hold jer fra det lorte firma TONO og de andre...

Great quality, good prices, great service

Strange to read the bad ratings for this company. I have now been using it for a couple of years and have had nothing to complain about. A couple of times, the products have disappeared, but one mail have been enough to correct it, also if I wanted my money back. Quality is really good compared with branded products and so is the price. Would definitely recommend them to anyone.

Mange meninger!!!!

Interessant at læse de mange, meget forskellige bedømmelser af Provea.
Jeg har gennem rigtig mange år (af flere gange - man kan jo også få for meget undertøj), købt mit undertøj hos Provea.
Det er lækkert, sidder perfekt og kvaliteten er i top. Det kan vaskes igen og igen uden problemer.
Jeg har aldrig haft problemer med hverken varer eller forretningsgang.
Dog irriterer det mig, at Provea ikke helt forstår, at mørke farver ikke altid er sagen. Der mangler lyst undertøj.

Accept på baggrund af en løgn - FUSK!

Tidligere i år gennemførte jeg en spørgeskemaundersøgelse for TONO/Provea om herreundertøj. Tidligere på ugen blev jeg så ringet op af en medarbejder fra PROVEA der havde et super godt tilbud:
"Som tak for at gennemføre undersøgelsen, kan jeg nu tlbyde dig 2 par boxershorts til den nette sum af 29,90,- incl. porto. Der er ingen bindinger og du bliver ikke tilmeldt noget som helst, det er kun som tak!"
Jeg tænkte at det lød meget fornuftig og accepterede. Et par dage senere (idag) kom der så en mail med bestillingen. Efter sigende havde jeg bestilt en velkomstpakke fra TONO, gennem Deichmann København. Og denne velkomstpakke lød på 1 par boxershorts (ikke 2, som først fortalt pr telefon), og jeg ville blive tilmeldt medlemsskabet hos TONO, hvor jeg hver 2. måned ville modtage endnu mere undertøj for en pris jeg ikke pr telefon var blevet informeret om.

Sikke noget FUSK! I kunne i det mindste have holdt nogle informationer sande, som at der var 2 par i velkomstpakken, og ikke kun 1. Det værste var dog medlemsskabet jeg blev tilmeldt, hvis ikke jeg afbestilte bestillingen.
________________
Bestillingen var dog meget nem at fortryde. Bare gå ind på en hjemmeside og taste bestillingsID og postnummer. Dette må siges at være det mest positive.

svindel

jeg har fået en regning på 634 kroner for undertøj jeg aldrig har fået og heller aldrig har bestilt ! jeg betaler ikke for noget jeg aldrig har fået eller bestilt !

Helt udemærket..

Jeg har læst de mange dårlige anmeldelser, og kan ikke nikke genkendende til en eneste..

Jeg har 3 gange haft abonnement hos Provea (Tono International), og underbukserne er af fin kvalitet. De ringer til mig, fordi jeg i mine unge dage tog alle de konkurrencer/tests og kunne vinde guld og grønne skove (hvilket man selvfølgelig ikke gør). Jeg kom ind i deres system, og de kontakter mig for at sælge mig et par underbukser til 0 kr - jeg skal betale 39 kr i forsendelse. Sælgeren oplyser mig at "Ved at tage imod tilbuddet bliver du abonnent hos os, og såfremt du ikke ønsker dette skal du selvfølgelig kontakte os og afmelde efter du har modtaget underbukserne".. Klart sprog ! - jeg kan lide sælgeren, og jeg er alligevel dårlig til at købe underbukser, så ja tak til mig..

Jeg modtager underbukserne, ringer og afmelder mig og bum.. Alt er klaret.

Et par måneder senere ringer de igen med "introtilbuddet". Jeg oplyser at jeg har været kunde før, og bliver oplyst at det gør ikke noget. Jeg siger ja tak igen, men her får sælgeren ikke noteret mine ønsker korrekt og jeg får herretrusser.. Jeg er ikke gammel nok til at bruge herretrusser, så jeg ringer ind og siger "kæmpe nej tak".. De undskylder, og vil sende mig den korrekte model.. De sender 2 par herretrusser igen, hvorved jeg ringer til dem og de opsiger mit abonnement - de undskylder og it's all good..

De ringer til mig en 3. gang, og jeg er bange for at brænde nallerne med herretrusser igen.. Jeg forklarer sælgeren at trusser er for tøser, og hun giver mig ret (hvilket sælgere jo skal gøre) ;-)

Jeg takker ja til introtilbuddet igen, og får underbukserne som lovet.. Jeg har nu været abonnent i 1 år, da jeg faktisk er ret glad for underbukserne, men har netop opsagt, da jeg ikke behøves flere underbukser.. I've got plenty! :-)

Jeg har kun gode ting at sige om Provea, og hver gang jeg har ringet, har jeg fået fat i en sød norsk kundeservicemedarbejder som (indtil nu) har holdt hvad de har lovet - pånær trusseepisoden..

5 stjerner for god kundeservice..

---!!--
Når jeg læser min anmeldelse igennem lyder det næsten som om jeg arbejder for Provea.. Jeg arbejder ikke for Provea, ej kender nogen der arbejder der - jeg er bare en meget tilfreds kunde!

SVINDEL - SENDTE UNDERBUKSER JEG ALDRIG HAVDE BESTILT OG KRÆVEDE PENGE

SVINDEL - SENDTE UNDERBUKSER JEG ALDRIG HAVDE BESTILT OG KRÆVEDE PENGE. SENDTE 10 RYKKERE OG DEREFTER LAGDE DE SAG AN, OG KRÆVEDE 3x SÅ MEGET TILBAGE I BØDE.

HOLD JER FRA DET!!

Provea og tono er det største fupnummer jeg nogensinde har oplevet.
Det startede med at jeg i en alder af 15 år bruge hjemmeside Gratismode.dk som går ud på at man tilmelder sig konkurrencer og ser reklamer, som man får point for så man kan købe tøj, parfumer, elektronik mm. da jeg havde set en reklame fra Tono undertøj blev jeg ringet op af en sælger der fortalte mig at jeg kunne modtage et par prøve boxershorts gratis og uden ekstra omkostninger, herfra kunne jeg selv bestemme om jeg ville tilmelde mig abonnementet eller lade være. under bukserne skulle desuden være af samme kvalitet og komfort som Björn Borg og Calvin Klein, men det var bestemt ikke tilfældet.
3 år, en masse regninger, et hav af rykkere for regninger jeg ikke havde modtaget, trusler fra inkasso om bla. RIK, et par tusinde kroner jeg var nød til at give til et firma jeg ikke havde modtaget de vare fra, jeg blev bonet for, utallige opkald og mails senere, tror jeg omsider jeg er sluppet af med provea og deres såkaldte "Gratis prøveprodukter" der kom til at koste mig dyrt i tid og penge!
Jeg vil lige give et råd med på vejen, optag alle telefon samtaler og fortæl dem at telefonsamtalen er optaget, umiddelbart før denne stopper, så kan de nemlig ligepludselig godt finde ud af at melde en ud, der findes Apps på Appstore eller Playbutikken (andriod) der ikke koster mere end 7-16kr. tro mig det er en god investering.
Og for guds skyld hvis du læser dette inden du melder dig til så lad være et par gratis tono underbukser bliver hurtigere dyrere end 10 par Björn Borg.
Hold jer LANGT væk.

SVINDEL!!!

Provea, Tono og resten af navnene er bare en gang svindel!!

Nogen gange snakker de dansk og andre gange ikke..

I kan roligt tage imod undertøjet, i skal bare ikke betale!! De bonger jer gang på gang.

Jeg har ikke betalt min seneste rykker da jeg kun har hørt lort om dem!

ÅHH NEJ!!

Provea er MIRIALE :o
Efter at have siddet og kigget anmeldelser igennem her på Trustpilot.dk, opdagede jeg at en hjemmeside ved navn Provea, har fået rigtig dårlige anmeldelser. For bedre at kunne beskytte mig selv ved fremtidige netkøb, søgte jeg på google.dk, for at finde ud af hvad Provea er. Til min skræk, er det første der dukker op: MIRIALE. For ganske kort tid siden, bestilte jeg undertøj hos Miriale og ud fra alle de dårlige anmeldelser, forventer jeg nu at skulle kæmpe mig vej ud af abonnementet, som så mange andre.
Et godt råd til alle: Trustpilot kan virkelig redde vores røv og jeg foreslår alle at vi tjekker på Trustpilot inden vi bestiller noget - det vil jeg i hvert fald gøre fremover!

Fup og fidus, hold jer langt væk

En ung pige (Sofia) ringer sent om aftenen, og siger hun ringer fra Provea. Påstår jeg har deltaget i en undersøgelse vedr. undertøj - det kunne aldrig falde mig ind. Da jeg siger dette knalder hun røret på. Jeg kan se herunder at andre har været ude for det samme, og det der er værre.
Mit nummer er beskyttet mod markedsføring, så det er direkte ulovligt hvad Provea foretager sig.

Is Provea your company?

ontwerp, vervaardiging en verzending van hoge kwaliteit damesondergoed van de merken Miriale, Cotton de Luxe, String Line, Elegance, en van de herenmode TONO – tegen ongeëvenaard voordelige prijzen. Eenvoudig en gemakkelijk direct aan huis bezorgd.

Visit Provea