Pukemaster reviews

Pukemaster reviews

7.4

I orden

Jeg bestilte 3 spil, som kom - dog noget forsent, men det var pga. Post Danmark klokkede i den.
Dog fik jeg at vide, at jeg ville få svar dagen efter på en mail, hvilket jeg ikke gjorde - derfor kun 4 stjerner.

Sjovt spil

Pas på. Du bliver fuld.

genialt

Jeg prøvede at spille pukemaster med en kammerat til en sommerfest sidst uge, og det var simpelthen sindsygt morsomt. Folk blev mega fulde og alle havde det sjovt.

Vandfald om igen!

Kender i spillet vandfald? Drukspillet hvor man har en øl i midten af en cirkel af kort, og ved hvert kort en spiller trækker, er der en regel. Gæt engang; Pukemaster er det samme koncept, istedet betaler du bare 300,- for at få en plade, terning og brikker med.
Sindssyg god pengemaskine!

Jeg var, som de fleste andre, oppe at køre over at få fingrene i dette spil og glædede mig til at se indholdet, som jeg kunne dele med venner og bekendte før fester, til fester, til middage osv. Men jeg blev godt skuffet, da jeg åbnede den lille æske og opdagede, at en pige (skaberen af pukemaster) har været klog nok til at stjæle et druk-spil og lave det om til et brætspil.

Jeg skal ikke kunne benægte at spillet er sjovt.. Det er vandfald bestemt også.., men køb et spil kort i stedet, og så sparer i en del penge!

Skide sjovt

Pukemaster er virkelig et godt druk spil. Jeg købte det i fredags i Bog og Ide og har spillet det 3 gange siden. Kan helt klart anbefale det.

Is Pukemaster your company?

Visit Pukemaster