Pungebutikken reviews

Pungebutikken reviews

3.9

Ingen vare endnu???

Jeg bestilte den 31/3-2014 en kortholder til min kæreste, den 3/4-2014 blev der trukket 407,15 kr (kortholderen kostede kun 403) men jeg har stadig ikke modtaget min vare... ØV ØV - Jeg håber snart den kommer- jeg fortryder lidt ikke at havde tjekket trustpilot inden jeg bestilte :( ....

Ret skal være ret

Jeg havde først bestilt en pung, syntes der var lidt lang leveringstid så skrev til dem om det, jeg FIK altså svar inden for få timer at den var der snart..
Jeg brugte så derefter trustpilot for første gang og læste jeres meninger, der var jeg så sikker på jeg heller jeg heller ikke ville modtage min pung, blev sku ret sur indeni hmm..
Men jeg fik altså min pung efter en weekend mere :-)
Jeg havde så lyst til en ting mere og tog chancen at bestille den, den fik jeg altså også uden problemer, så altså 2 gange har jeg modtaget mine varer uden problemer..
Det klart der er lidt leveringstid når det åbentbart kommer helt fra Malta, men ret skal være ret, når det bliver leveret.......
Jeg vil godt anbefale at købe der.

HOLD DIG VÆK!!!!!

Jeg har bestilt en pengeclips til min kæreste D. 6-7-3013 pengene er blevet hævet men har ikke set skyggen af nogen varer :(( øv øv øv som andre skriver her inde svare de ikke på ens henvendelser.
Så spar din penge og handel for Gud skyld ikke i denne shop.

Snyder dig - de hæver pengene men sender aldrig varen.

Jeg modtog aldrig den vare jeg bestilte. Derfor forsøgte jeg at kontakte Pungebutikken via mail, men fik aldrig svar. Så forsøgte jeg via deres kontakt-formular på websiden, men fik ikke svar. Så forsøgte jeg at kontakte www.walletking.co.uk, som Pungebutikken er ejet af ... de besvarede heller ikke hverkan mail, kontakt-formular eller Facebook-mail.

Til sidste oprettede jeg en klage-sag hos Paypal, hvorefter jeg fik en automatisk genereret mail fra Pungebutikken få sekunder efter at have oprettet sagen.
Jeg fik dog stadig hverken vare eller penge retur. Først da jeg eskalerede klagesagen hos Paypal fik jeg ... efter laaang tid ... mine penge retur.
Jeg tror Pungebutikken og Walletking.co.uk satser på at man som forbruger giver op og lader dem beholde de få hundrede kroner man har betalt ... men det kan de også sagtens tjene fedt på.

Snyd

Firmaet eksisterer højst sandsynligt ikke. Har bestilt hos dem, men aldrig fået min vare. Pengene er dog trukket. Butikken reagerer ikke på hverken mail eller telefon.

Bryder lover

Har i dag fået mail om at varen ikke er på lager, men den står stadig anført på hjemmesiden som lagervare, pengene blev trukket for 4 dage siden, til trods for at det er ulovligt. Har givet dem i dag til at få styr på det, ellers ryger sagen til forbrugerstyrelsen.

Find en anden butik.

God levering

Bestilte d. 30/12 og fik min vare idag d. 08/01 og varen har en super kvalitet. og de trak først pengene d. 08/01

Falsk firma

Varerne dukker ikke op og deres telefonnummer eksisterer ikke.

Hold dig væk fra denne virksomhed!

Jeg må tilslutte mig de andres kvaler.. Jeg bestilte min julegave d. 5 dec. og har endnu ikke fået den.. Jeg kan hverken kontakte den på telefonen eller på deres mail..

Så hvis du ønsker at købe en pung, vil jeg råde dig til at vælge en anden udbyder.

Utroværdigt firma

Har købt en pung 6 Dec. men har ikke fået den tilsendt endnu, 13 dage efter, og de skriver 5-7 dage, men pengene har de trukket den 8 Dec. Har sendt mails til dem som ikke bliver besvaret og deres telefon nr. eksisterer ikke når man ringer

Arrogance og intet svar på udeblivelse af pung.

Jeg har købt en pung på nettet, som ikke er kommet.
Jeg skrev en mail om det den, som de besvarede med at forsendelsen vare 3-7 dage. Og på daværende tidspunkt var der gået 11 dage.
Nu er der gået 18 dage og jeg jeg har intet hørt.
Jeg vil aldrig bruge så dårligt fungerende firma.

Alt fungerede uden problemer - men blanding af DK og Engelsk trækker meget ned

Købte Securid pung på pungebutikken - og fik en kvittering for købet på engelsk - efter nogle timer dukkede en DK version op. Efterfølgende var kommunikationen skiftevis på DK og på engelsk, hvilket ikke var særligt betryggende... Og da jeg opdagede at tingene sendes fra Malta blev jeg bekymret.

Jeg fandt ud af, at pungebutikken ejes af http://www.walletking.co.uk/ - og da jeg tog fat på dem via Facebook blev mine bekymringer gjort til skamme. Jeg vil anbefale dig at handle her - og jeg vil anbefale pungebutikken.dk om at stramme op i forhold til at holde fast ved enten det ene eller det andet sprog.

Is Pungebutikken your company?

pungebutikken.dk Details

Visit Pungebutikken