Purelime Sportiganrodekro reviews

Purelime Sportiganrodekro reviews

7.4

Virkelig god service

Jeg har haft en virkelig god oplevelse da jeg købte to sports bh'er. Da jeg havde bestilt opdagede jeg at jeg havde tastet forkert farve ind og iogmed det var søndag kunne jeg ikke ringe direkte, jeg sendte dem en mail. Om mandagen ville jeg bare lige sikre mig det hele var ok og ringede. Da jeg sagde mit navn vidste de var det drejede sig om at sagde de havde rettet det. Jeg bestilte søndag og der stod 2-4 dages leveringstid på, jeg fik alligevel mine sportsbh'er i dag tirsdag! Super god service!

Is Purelime Sportiganrodekro your company?

purelime-sportiganrodekro.dk Details

Visit Purelime Sportiganrodekro