Puretrak reviews

Puretrak reviews

6.3

Beware

They don't send the goods and don't answer e-mail. It's a scam.
Asked my bank to revoke payment.

Puretrak kom hurtigt, billigt og uden problemer :)

Ikke så meget at sige. Jeg har bestilt hos dem en gang. Brugte en rabatkode og sparede 35 kr. Fik en voucher da jeg bestilte, så jeg sparer 34% mener jeg, på det næste køb hos dem. Varen kom inden for et par dage hvilket var en dejlig overraskelse.

Edit: Har bestilt hos dem igen nu, og var bange for at der kom told og gebyr oveni, men de påstod at det var betalt for dem. Denne gang gik den også fint igennem tolden, så det er jo skønt :)

Is Puretrak your company?

PureTrak provides precision gaming gear for gamers and professionals who seek a proper surface that provides accurate and uninterrupted readings for both optical and laser mice.

Visit Puretrak