Q Lens reviews

Q Lens reviews

7.9

Bought from the site several times, never had problems

I have bought contact lenses from this site for more than 5 years and have never had any trouble. Keep up the good work

Correcte levering

Overzichtelijke site, correcte en vlugge levering!!!

Zeer interessante prijzen!

Bestellen gaat vlot bij Q-lens; het is echter jammer dat je bij de bestelling niet kan nakijken wanneer je product leverbaar is. Als het op voorraad is dan heb je het binnen de 3 dagen, dus dat is super. In het andere geval is het afwachten.

Prima!

Website prima in orde, kunnen vinden wat ik zocht, goede prijs en verdere afhandeling ook goed en snel geregeld.

goed

.netjes verzonden

werkt goed maar gescheurde lens in verpakking

ik heb lenzen besteld wat prima lenzen zijn en betaalbaar maar helaas 1 lens al gescheurd in de verpakking.

een gezond bedrijf met hopelijk een zeldzame misser.

mijn laatste bestelling heeft een maand geduurd. En dat is voor het eerst ,zal ik er eerlijk bij zeggen.
Voor een lenzenbedrijf is dat geen optie eigenlijk ,want zonder lenzen zie je niets en heb ik me in Londen ,waar ik heen moest met een oude bril moeten behelpen.
Na zelf contact te hebben opgenomen na drie weken en te melden dat "zo snel mogelijk antwoord"betekent diezelfde dag natuurlijk ,en niet "helemaal niet" ,is men actie gaan ondernemen.
Ik wilde m,n geld terug ,dan kon ik het ergens anders proberen ,want lenzen nodig.
Mijn geld mocht ik terug ontvangen ,maar de fout (zou bij de fabriek zitten)was al zo goed als hersteld ,en fouten maken we allemaal ,dus blijf ik natuurlijk klant en heb de bestelling door laten gaan.
De misser bij het bedrijf was dat bij niet kunnen leveren er niet per ommegaande een bericht uitgaat aan de klant ,"niet of even niet leverbaar" of duurt meer dan een week.
Dan kun je als klant iets anders bestellen ( ik heb zelf twee merken) of bij een ander.
Misschien is dat er wel en is dat mis gegaan.
Verder ben ik een tevreden klant.

goede overzichtelijke site, geen lange levertijd en goede prijs

Ik koop al een aantal jaar mijn lenzen bij q lens, de service is zeer goed, zat eens een paar dagen voor de vakantie, lenzen vergeten te bestellen, even persoonlijk contact gezocht, en ik had nog voor mij vakantie mijn lenzen, helemaal super, heb al aan veel mensen de naam van q lens doorgegeven.

zeer goed

vlotte levering, en beste prijs !!

goede prijs

Laagste prijs, verzending duurde 2 dagen langer als vervacht

Goed

Vlotte verzending

Snelle levering en prima prijs

De lezen waren op voorraad en werden netjes geleverd bij het gekozen afhaalpunt.

Fantastisch

Snelle service

Snelle en correcte service!

Erg fijn om te merken dat je bestelling snel verwerkt wordt en meestal een dag of twee later alsvast je spullen in huis hebt. De prijs zit zeer correct, dus ik zou het zo aan iedereen aanraden!

They send my order after one month

One month ago from now I made an order from that website and received my package now.

One month ago I placed my order. Two weeks later I asked them why my order has not been shipped. They said it will be shipped within that week. After a week It didn't shipped again and I write them again and they said again one of lenses I ordered is not in stock and it will be shipped after that box comes that week. I told I need the lenses and offered extra shipping for the ones they have in stock, which didn't happen either.
It also didn't get shipped again that week.. and I asked for money return or immediate shipment. They refused to cancel the order and return my money, and told me my order will be send 'tomorrow', 'next day', 'monday' for a couple of days more until now.
Now I received my package at the end, after having no lenses for 15 days which I didn't expect.
I wont use q-lens again.
Be aware and consider that if you want to order anything from here.

Fuldt ud tilfreds!

Jeg bestilte mine kontaktlinser om onsdagen og modtog dem den efterfølgende tirsdag (fra Belgien). Nemt og meeeget billigt!

BILLIGT, MEN EN HEL MÅNED GIK FØR MINE LINSER ANKOM :(

Det er første gang jeg handler hos Q-lens. De var de billigste på markedet, og jeg tænkte "jeg prøver". Og alt gik fint og smertefrit, men man skal have tid til at vente en måned med at få sine linser, hvis man skal handle dette sted. Jeg nåede da at blive helt nervøs for om de overhovedet dukkede op.

Jeg vil nok overveje en anden forhandler næste gang og så betale lidt mere, desværre :(

Fik ikke leveret det korrekte antal linser + dårlig kundeservice

Jeg bestilte linser, men fik kun det halve af hvad jeg skulle have. Jeg kontaktede deres kundeservice via email, men han forstod ikke særlig godt engelsk og sendte efter flere emails kun 5 linser til mig i stedet for 30. Han forsøgte endda at få mig til at acceptere at få dem med i handlen næste gang jeg bestiller hos dem. Dette sagde jeg nej til, for havde jo betalt nu for varen og ville da ikke vente. Da jeg modtog det forkerte antal opgav jeg at kontakte dem igen da det efterhånden var blevet meget besværligt.

Meget dårlig oplevelse og jeg handler aldrig her igen.

Nemt og billigt

Det billigste sted at handle kontakt linser og rimelig enkelt da de oplysninger man skal fylde ind står på den pakke man har i forvejen. Prisen er helt i top og pakken kom fra udlandet inden for 3-4 dage.

Super pris

Q-lens var klart det billigste sted jeg kunne finde på nettet, så jeg gav dem chancen selvom der ikke var mange anmeldelser. Pakken ankom efter 5 dage (sendt fra Belgien) og varen lever fuldt op til beskrivelsen. Perfekt handel!

Q-lens Details

Visit Q Lens