Noviento Media ApS reviews

Noviento Media ApS reviews

4.3

Umuligt at få kontakt efter firma har lavet fejl

For at gøre en lang historie kort, tog jeg imod et tilbud med en mobil som velkomstgave. Jeg fik en anden model end jeg havde tilmeldt mig på, hvilket var lidt irriterende, men ikke den afgørende faktor. Problemet var at plomberingen var brudt, da jeg pakkede brevet op og jeg kunne ikke nå at fange postbuddet igen.

Jeg kontaktede da Opskrifter365.dk (Noviento Media) som beklagede fejlen og bad mig sende mobiltelefonen retur, hvis jeg ønskede et andet produkt. Ifølge email samtale den 17. og 18. december 2012 aftalte vi, at de ville sende en 16GB USB nøgle til mig i stedet for, da de ellers kun havde et digitalkamera på tilbud, som jeg ikke synes var god nok.

Det hele blev aftalt og jeg sendte mobiltelefonen retur med PostDanmark den 18. december 2012.

Jeg har bare ikke hørt fra dem endnu... Jeg må erklære mig uforstående overfor at de pure nægter at reagere på mine emails, og deres telefon - vil jeg tro - er et fup nummer, da de "sjovt nok" altid har "mange opkald for tiden"...

Noviento Media - hvornår får jeg den 16GB USB nøgle, som I lovede mig? Jeg kan videresende hele e-mail samtalen til jer, hvis det ønskes... Jeg har jo altså måttet betale for at send eet produkt retur til Jer, som I egentlig selv burde betale, da plomberingen var brudt og bagefter lover I mig så noget I ikke holder...

Det er UMULIGT at komme i kontakt med Jer og jeg har prøvet SÅ mange gange siden December 2012... Ingen svar...

HJÆLP MIG Noviento!

Lad endelig vær med at tro på dem'

I kan ikke få nogle stjerner af mig i har aldrig opfyldt jeres del af aftalen jeg har betalt 1300 kr. Men aldrig modtaget det jeg har betalt for jeg melder jer til politiet efter samråd med ombudsmanden Jette Rood Pedersen

Tilsyneladende en løgn

Jeg fandt en kampagne der lovede et gratis gavekort på 100kr (til nogen forskellige butikker), tilgengæld for at tilskrive sig et medlemskab på qfashion på 7 dage.
Som altid sørgede jeg for at afmelde mig medlemskabet så snart jeg kunne (3 dage efter), og fandt at siden havde nogen fejl. På den ene afmeldings side, stod der at der var 0 dage tilbage af mit abonnement, og da jeg klikkede mig videre til beskæftigelses siden, stod der at mit abonnement slet ikke var begyndt endnu.
Jeg henvendte mig til supporten angående fejlen, og spurgte i samme omgang om hvor længe jeg kunne forvente at vente på at modtage gaven.
Jeg fik et ualmindeligt formelt svar, som om supporteren skrev et meget formelt brev til staten. Jeg fik den opfattelse at jeg ikke kunne få gaven hvis jeg havde opsagt det inde for de 7 dage. I næste mail fik jeg at vide at det kunne jeg godt, men jeg skulle betale.
Jeg måtte vitterligt hive alle informationer ud, fordi jeg kun fik 1-2 sætninger i hver svar, som ikke var videre fyldestgørende.
Jeg havde under tilmeldingen aldrig fået tilbudt en formular til at udfylde konto nr., og jeg mindes slet ikke at det kostede noget. Jeg fik et kort og ubrugligt svar om at det fik jeg mulighed for ved oprettelsen.
Jeg gik derefter ekstra ind og checkede siden igen og læste deres betingelser, hvor der tydeligt står at der ikke er penge involveret.
Derefter får jeg et svar om at der er sket en misforståelse, fordi de har to typer kampagner/abonnementer, hvoraf den ene koster penge. Men jeg vil først modtage en faktura før gaven.
Jeg spørger så igen, hvorfor en faktura er nødvendig når gaven nu er gratis.
Det er ved at være to uger siden, og jeg har stadig ikke fået svar på hvorfor. Og fakturaen er heller ikke kommet.

Jeg finder det ærlig talt også en smule suspekt at de kun har valgt at kommentere på den éne gode anmeldelse der er at finde herinde, men blankt ignorer de to (nu tre) meget negative anmeldelser.
Det virker som et utrolig sølle forsøg på at malke penge ud af folk, ved at narre dem med en gave, og håbe på at de glemmer at framelde sig deres abonnement. Og hvad er det egentlig for en service de tilbyder? Artikler og horoskober? Hvem betaler næsten 300 kr pr. kvartal for noget der kan findes i læssevis på internettet gratis?

På deres side står der "Alle konkurrencer er 100% ægte", men når de ikke engang kan sende deres velkomst gave, hvor stor tiltro skal man så have til dette falske løfte?
Alene at de ikke længere vil svare på mails, og hvorfor tingene slet ikke hænger sammen, er virkelig et tegn på at noget stinker rigtig rigtig groft.
Jeg troede vitterligt ikke man fandt mange af den slags scams i Danmark, og Qfashion/Noviento Media haft rig mulighed for at redde deres røv, og gøre noget ved det omdømme de allerede har fået. Men de gør ikke noget forsøg. Måske fordi de ikke kan.

Svindere

Bestilte et kort abonnement, hvor jeg også fik en velkomstgave. Det var i starten af oktober og i her i midten af januar har jeg stadig ikke fået nogen gave og kontakt til kundeservice ender med svar som "vi har ikke flere på lager, du får din velkomstgave når den kommer på lager".

MP4 afspiller for kun 2 kr.

Jeg har modtaget en MP4 afspiller fra Qfashion.dk, for kun 2 kr., og selvom det har trukket lidt ud pga. den blev udsolgt, vil jeg stadig give 5 stjerner, da den trodsalt kun har kostet mig 2 kr.!
qfashion.dk

Reply from qfashion.dk

Hej Jonas

Vi takker for din anmeldelse og håber, at du bliver glad for dig gave.

Lokker med gaver, tager dine penge og behandler dig dårligt

Jeg faldt over et link [link] der førte mig til en side hvor jeg kunne betale 9 kr i porto for 4 Rosendahl Cafe glas, hvor jeg oveni ville få 7 dages prøvemedlemskab hos Qfashion. Det lyder jo som en formidabel aftale tænkte jeg.

Som altid er der et hav af betingelser man skal læse igennem og prøve at forstå, for til sidst at give sin accept til. Dette gjorde jeg så og fandt betingelserne fornuftige.

Den 26. maj 2012 var jeg dermed blevet medlem af Qfashion.dk, godt nok kun på prøve basis og med lovelse om en velkomstgave.

Idag, den 16. juli 2012 har jeg stadig ikke modtaget mine glas, jeg er blevet trukket 9 kr som aftalt, har fået 9 kr tilbageført og er så endnu en gang blevet trukket 9 kr. Dette forekommer mig mærkeligt, hvorfor hæver de, tilbagefører og hæver igen?

Jeg har denne lidt under 2 måneder lange periode haft kommunikeret med deres support. Første gang jeg prikkede til dem og efterspurgte hvor min gave blev af var 19. juni 2012, altså over en måned efter jeg tilmeldte mig og ca 3 uger efter jeg skulle have modtaget min gave jf. deres betingelser (se appendix A).

Stadig uden at have set skyggen af min gave væbner jeg mig med tålmodighed, men kan ikke vente længere og kontakter dem så igen den 8. juli 2012 og spørger efter min gave. Der får jeg så af vide at jeg kan ringe til dem efter 1. august fordi nu er de altså på ferie. Jeg bliver sjældent hidsig, men her var det hele ved at koge over for mig. Jeg har betalt for forsendelse af min gave, jeg har ventet 2 måneder på at de skulle sende den afsted, alt i mens jeg har kommunikeret med deres support og prøvet at få bekræftelse på at de vil afsende den, for til sidst at blive afvist og få af vide at jeg kan ringe til dem når de er tilbage fra ferie. De bør slet ikke tage på ferie når de ikke har færdiggjort deres handel.

Jeg kan ikke se hvordan det kan være lovligt at indgå en handel med en kunde og ikke give det kunden har betalt for.

Appendix.
[A] Taget fra de betingelser man skal acceptere ved anvendelse af deres tilbud:
Der er en forventet leveringstid på op til 14 arbejdsdage, afhængig af efterspørgsel og produkt / gavekort type forbindelse med velkomstgaver. Velkomstgaver er betinget af indgåelse af prøvemedlemskab på Qfashion.dk og er ikke betinget af alm. abonnement. Har du ikke modtaget din velkomstgave inden for denne leveringstid, er der tale om en fejl og du bedes kontakte kundeservice, som med det samme vil tilsende dig velkomstgaven.

qfashion.dk Details

Visit Noviento Media ApS