R4i.dk reviews

R4i.dk reviews

5.4

Plat firma

Det tager 3-4 uger før du får varen.

Og der er nul hjælp eller service når varen ikke virker.

Jeg fik heldigvis hjælp hos et dansk firma www.r4-card.dk

Fup & Svindel APS . Hold jer væk fra dem her

De hæver ens penge uden at sende varer . Når man prøver at kontakte dem på telefon eller mail , er det uden respons overhovedet . Fraråder alle at handle med dem .

Bliver ikke ringere

Bestilte et kabel til min søns nitendo men fik en oplader tilsendt i stedet som ikke passer til hans model. Har der efter ringet ufattelig mange gange til dem uden at få fat i nogen samt skrevet mails som ikke bliver besvaret

Service? Hvilken service? Tangerer svindel.

Jeg købte et R4iGold, som gav en fejlmelding da jeg prøver at starte det op i Nintendoen.

Det viser sig at den seneste firmware fra Nintendo gør at kortene ikke virker, og det er ikke sælgers fejl, men samtidig kan man læse på en blog som drives af den samme person, at han godt var klar over problemet, men ikke informerer om det på hans butiks side.

Jeg skriver til kundeservice, og får ingen respons.
CVR registeret oplyser at den fysiske adresse bag R4igold.dk har flere konkurser og lukkede firmaer bag sig.

Jeg vil advare alle som kunne tænkes at købe SD-adaptere mod sitet.

Tager penge men ingen var

Jeg bestilte en vare for over 2 uger siden. Jeg skriver til dem at jeg fortryder men de hæver pengene alligevel og jeg har ikke fået min vare. Være bondefangeri. At deres vurdering ikke er 1 er meget heldigt.

Jeg har aldrig fået mit produkt...

Jeg bestilte og modtog aldrig mit produkt, jeg har efterfølgende skrevet til deres support, og har ikke fået svar derfra heller.

Alt i alt virker firmaet som et stort scam, og hvis man kunne give -1 stjerne vil det være velfortjent i dette tilfælde

Køb aldrig hos denne butik !!!

Bestilte en kort til DS og betalt, men har aldrig modtaget det.

Har skrevet flere mails og ringet, men intet svar.

Deres tlf. svarer siger at jeg har ringet uden for deres normale åbningstid, hvilket ikke er tilfældet.
Har også forsøgt at skrive og ringe til memorykort.dk som er reg. på samme CVR. nr., men resultatet her, er det samme.

fake firma

Ak ja... - burde have tjekket R4i på trustpilot først......
Købte kort 9. aug, da deres hjemmeside indikerede varen ville blive sendt samme dag.
Har ringet ( hørt deres musik 3 timer i dag, mens jeg arbejde ) og mailet gennem flere dage.
Total fusker firma !!! - skulle desværre bruge kortet til en fødselsdag gave hvor jeg så måtte være kreativ på dagen... :-(

Burde erklæres konkurs og lukkes

Bestilte varer d. 31/6 tom e,ballage kom med brev post, har forsøgt utallige gange at kontakte dem på Mail & telefon (der sker intet) det samme skar på Memorykort.dk som er en del af samme firma CVR-nummer: 34202524 total fusker fortagende

Kan ikke anbefales!

Har bestilt et kort for over en uge siden. Pengene er trukket men jeg har endnu ikke modtaget kortet. Ingen svarer på mine mails. Kan ikke anbefales!

Elendigt

Bestilte torsdag aften D. 5 juli. Fik mail om at varen var afsendt fredag. Mailede tirsdag til info@r4i.dk for at høre hvor lang tid deres forsendelser (lille kort som kan sendes som brev). Ingen svar på mail.....
Tog på ferie om torsdagen i 2 uger. Kom hjem med en forventning om at kortet var kommet.
Men nej.

Ringede til R4i.dk inden for normal telefontid, fik en svarer på ogom sagde at jeg ringede udenfor åbningstiden ???

Er det et fup-firma som har snøret mig, eller er de bare uheldige med posten - som ellers er yderst pålidelig?

Savner dog stadig svar på mine mails.

Har ikke modtaget nået endnu

Efter 1 uge har jeg intet modtaget, deres telefon nummer ringer bare ud og mine mails bliver ikke besvaret.

Snydt!!!!

Den 20. Juni bestilte jeg et kort, og et par dage efter hævede firmaet pengene. Kortet har jeg stadig ikke modtaget et kort. Tlf. bliver ikke taget og mails bliver ikke besvaret.

Første gang at jeg er blev snydt af et netfirma.

Laaaaaaaaaang leveringstid......

5 dage efter mailen er modtaget, som fortæller at "varen er afsendt" er den ikke dukket op endnu... :-( Pænt træls....

Fup og fidus.

Bemærk: Denne mail sendes automatisk, og det kan være du har modtaget den før din pakke. Er dette tilfældet bedes du venligst kontakte os, og vente med at afgive anmeldelse.

På forhånd og tak for hjælpen.

Mange hilsner
r4i.dk

ingen pakke,penge hævet. Lang næse til endnu en.. nemlig mig

HOLD JER VÆK!!

Jeg var åbenbart en af de heldige, der modtog en pakke! Desværre var det forkert oplader jeg fik og firmaet besvarer hverken mails eller telefonopkald.

Handler ALDRIG hos dem mere!!

Dårlig stil!

Bestilte en oplader til Nintendo DS, modtog en oplader til Gameboy *WTF*

Firmaet kan ikke kontaktes pr. telefon da man åbenbart altid ringer udenfor åbningstiden 9 til 18, selv når man ringer kl. 10. Mails bliver ikke besvaret og firmaet er helt umuligt at få kontakt med.

Handler aldrig der mere!!

Fup og Svindel!

Bestilte kort hos R41 ApS d. 25.6, pengene trukket 27.6 af memorykort.dk - stadig ingen varer modtaget!
Prøvet forgæves at ringe til R4i (mandag kl. 9.30), men det er uden for deres "normale åbningstid" - mandag-fredag kl 9-18...
Prøvet forgæves at ringe til memorykort.dk - dejlig musik i øret i 20 minutter...
Anbefaling: Spar Jer selv for en ubehagelig oplevelse - brug Jeres penge et andet sted!

FUP OG SVINDEL HOLDT JER FRA DETTE FIRMA

Har købt varen men ikke modtaget den endnu. Pengene blev trukket med det samme. Svarer ikke på mails eller opkald. Vil IKKE anbefale nogen at købe her.

hurtigt levering

hurtigt levering men døde links på hjemmesiden gør det besværligt at finde det rigtige software. Og der bliver ikke svaret på mails når man forespørger på links

r4i.dk Details

R4i.dk er den førende danske distributør og forhandler af Nintendo kort.

Vi forhandler:

Nintendo R4i kort