Radio Planets reviews

Radio Planets reviews

6.2

fin oplevelse

Jeg kan ikke klage over den behandling jeg har fået! Synes at alt er gået som det skulle. Jeg meldte mig til radioplanet.com, udfyldte en brugerprofil, opsagde mit abo efter 10 dage, da vi ikke lige har pengene til at fortsætte. Jeg har kun været inde på radioplanet.com den første dag, men kunne ikke finde ud af hvordan man lyttede ti kanalerne, så lod det være.
I weekenden har jeg så modtaget mit velkomst gavekort på 150 kr. til Jensens Bøfhus, som i det hele kun har kostet mig 1 kr. at få.

En skuffende velkomstgave

Jeg blev fanget af denne annonce: http://dk.radioplanets.com/survey.php?sid=742&rid=408&cid=9 . Efter lidt over tre uger modtog jeg som lovet min velkomstgave - en MP3-afspiller (med defekte høretelefoner). MP3-afspilleren er tydeligvis en efterligning af Apples iPod Shuffle, som også er afbilledet i annoncen. Jeg synes, der er vildledende at kalde MP3-afspilleren "Shuffle" i annoncen og bruge et billede af en ægte iPod Shuffle. Det var skuffende at modtage velkomstgaven, men heldigvis har den kun kostet mig 1kr. Håber ikke andre får samme skuffende oplevelse.

Tak for gavekortet til H&M

Jeg tilmeldte mig et 14 dages medlemsskab hos Radioplanets.com, hvor man ville få et gavekort til H&M på 150 kr.
Jeg tilmeldte mig den 16 Januar 2014, og idag den 13 februar modtog jeg gavekortet.
Jeg måtte dog skrive til kundeservice et par gange for at rykke i dem, men de var hurige og meget venlige i deres svar.

Eneste grund til at jeg ikke giver 5 stjerner, er fordi det tog næsten en måned før gavekortet kom, og fordi jeg synes radioplanets.com er for dyrt. Ikke noget jeg ville fortsætte med.

Men alt i alt en god oplevelse og venlig kundeservice.

i orden !!!

alt forløber fint og du modtager din velkomst gave som lovet !

Jeg har været i dialog med radio planets og det var hurtig og god service. Men venter stadig på min gave

svindel

jeg blev lovet en gratis billet til grøn koncert sidste år,men fik den aldrig. ligeledes kan jeg ikke få lov til at melde mig ud

Utroværdigt.

Den 7 dec 13 tilmeldte jeg mig Radioplanets tilbuds om et gavekort til Jensens bøfhus og en 14 dages prøveperiode på deres hjemmeside.

Da de 10 dage man skal være medlem er gået afmelder jeg mig fra sitet, fordi jeg helt ærligt ikke kunne finde ud af det derinde.

den 04-01-14 skriver jeg til dem for at høre hvornår jeg kan forvente at modtage min velkomstgave, jeg får svar 2 dage senere at den er lagt til behandling og vil blive sendt hurtigst muligt. Den 15-01-14 skriver jeg atter til deres support, for at høre hvornår jeg skal forvente at modtage min velkomstgave. og den 20-01-14 får jeg svar om at de dags dato, har modtaget en ny sending, så de derfor nu er i stand til at sende min velkomstgave og at den vil blive sendt i løbet af dagen. og jeg derefter vil modtage indenfor få dage. Jeg skriver at det vil jeg glæde mig til. og får hurtig svar om at det kan jeg roligt gøre, samt om jeg ikke ville lave en anmeldelse herinde på Trustpilot, jeg svarer supporteren at det vil jeg gerne, NÅR jeg har modtaget min velkomstgave, men nu gider jeg simpelthen ikke blive ved med at rykke for en gave, der bare skulle komme helt automatisk!

Den 27-01-14 skriver jeg for at spørge supporten om gavekortet blev sendt den dag som lovet, eller om de ventede lidt, da jeg ikke har modtaget det endnu.

Jeg får konsekvent svar; Din velkomstgave er sendt den 20-01-14

jeg skriver til support igen den 27-01-14 at jeg synes det er mærkeligt hvis de har sendt den, at jeg så ikke har modtaget den. og at posten har været her, flere gange.
INTET svar.

Nu er det bare sådan at vi skriver den 01-02-14 i dag og jeg har stadig INTET modtaget. Vores post har trods sne og slud bragt post ud, bare intet gavekort til mig!! ØVØVØV,

Skulle det ske at de bestemmer sig for rent faktisk at sende gavekortet, ser stjernerne jo helt anderledes ud. Men som det er nu, ligger jeg på grænsen mellem 2-3 stjerner.
Support har været flinke til at svar og hjælpe med de spørgsmål man kunne have. Men at man en måned efter indmeldelse stadig intet har modtaget, og det eneste svar man kan få fra dem er, det er sendt. Det er bare ikke i orden.

Jeg ligger vægt på manglende overholdelse af aftaler, ingen information om 'udsolgte' gavekort og den ekstremt lange ventetid afgøre at det kun kan blive til 2 stjerner og et håb om at det ikke er i ond tro. jeg stadig ikke har modtaget mit gavekort!!

Skulle gavekortet mod min forventning dukke op, ja, så bliver min anmeldelse også det mere positiv.

Efter 2 mdr modtog jeg endelig mit gavekort i går. dejligt! Jeg kvitterer med en ekstra stjerne! og et tusind tak, for et lækkert gavekort til Jensens :)

tak kundeservice.

jeg snakkede med radioplanets kundeservice tidligere på ugen, da jeg ikke kunne finde ud af at melde mig ud af radioplanets. jeg kunne ikke huske den mail adresse jeg havde brugt, så kundeservice havde svært ved at hjælpe mig. de fandt dog frem til min medlemskab, efter jeg havde fortalt dem, hvornår jeg var blevet trukket penge allerførste gang. tak for hjælpen!

Tak for biograf billetterne.

Jeg tilmeldte mig for en måned siden Radioplanets.com, og har dd modtaget min velkomstgave i form af en biografbillet + gufbillet. Jeg troede først ikke, at jeg ville modtage min gave, da den ikke dukkede op i postkassen. Efter kontakt med deres kundeservice, blev jeg så henvist til betingelserne, hvor det ganske rigtigt stod skrevet, at introduktionsgaven ikke blev sendt automatisk. Men efter en kort snak med dem var der styr på sagen :)

God koncept

Super god service, og man får det man betaler for. Fik min kampagne gave få dage efter. Hvis man har nogle spørgsmål til sin konto, så får man svar med det samme.
Kan varmt anbefale det, hvis man vil høre radio world wide.

Hej Kenneth,

Vi er glade for din anmeldelse og for at du kan lide vores service. Hvis der er noget du har spørgsmål til, så er du naturligvis velkommen til at skrive til os.

MVH. Kundeservice, Radioplanets.com

Dårlig kundeservice, lange svartider og ingen velkomstgave!

Meldte mig ind den 3. december – og var medlem 12 dage, før jeg meldte mig ud. Havde verificeret adresse osv. så alt var på plads. Alligevel skulle jeg selv minde dem om at afsende gaven flere gange. Da jeg skriver og rykker dem den 18. december, modtager jeg ikke svar før 2. januar. Jeg mener ikke, at man selv skal skrive og rykke adskillige gange for at gøre dem opmærksomme på, at de skal sende gaven – det burde ske automatisk, efter de 10 dage, som de skriver man skal være medlem – især når man har skrevet til dem og tjekket, at de har alle nødvendige adresseoplysninger. Jeg havde i mailen advaret om at anmelde dem på Trustpilot, og de skrev herefter, at de beklagede det sene svar grundet juleferie (meget lang ferie?), men at velkomstgaven nu blev lagt til behandling. Undrer mig over, at man selv skal bede dem gøre det, før den overhovedet bliver behandlet, når den burde være sendt den 13. december – 10 dage efter indmeldelsen. Jeg beder om information om, hvornår gaven bliver afsendt, og i den efterfølgende uge, den 8. januar, får jeg at vide, at den bliver sendt den pågældende uge. Den 13. januar får jeg så pludselig at vide, at der er problemer med leverandøren af skrabejulekalendere og dermed ventetid (hvilket kunne være undgået, hvis de havde sendt dem af sig selv til tiden – for på daværende tidspunkt var der ingen info om, at der var ventetid på disse, kun at de ville blive sendt). Nu får jeg tilbudt 12 pakker Menthos i stedet, hvilket jeg takker nej til. Har spurgt til, hvornår den oprindelige gave kan leveres, men intet svar.

Det er simpelthen et kritisabelt forehavende og elendig kundeservice!

(Inden jeg meldte mig ind havde jeg desuden en mail-korrespondance med dem, hvor jeg spurgte ind til reglerne for abonnementet, hvor de var meget ubehagelige. De “vidste godt hvad jeg var ude på” osv.)

Hej Bisling,

Vi beklager at vi ikke svarede dig i julen, men som der også stod på vores side, så holdte vi juleferie fra 17-27 dec.

Kan se at du er i dialog med os i kundeservice nu og vi skal nok finde en løsning til dig, som du vil blive glad for i forhold til at få en velkomstgave. VI håber at du stadig synes godt om at bruge vores service.

MVH. Kundeservice, Radioplanets.com

hej her er henning deckmann

hej jeg har opsaget mit abomme... for læng siden og så hæver i bare penge som i ikke skal jeg skal have dem igen

Hej Henning,
Vi er lidt kede af din anmeldelse, da vi ikke mener den er berettiget. Du tilmeldte dig vores abonnement, som du benyttede i en kort periode, men nu ER du blevet afmeldt igen. Du afmeldte dig efter en periode trækning og derfor har du betalt for en fuld måneds adgang. Du har naturligvis adgang til din profil i hele denne periode.

Hvis der er noget vi kan gøre , så er du meget velkommen til at skrive til kundeservice.

God dag

min penge

hej jeg hedder allan hertz i har hævde noget penge fra min konto som i ikke skulle i skal sidde dem ind igen på min konto nu eller bliver jeg gal jeg går vider med det hvis i ikke gør det jeg mener det så kom bare i gang med at sidde dem ind nu

Fik gavekort efter 2 rykker mails og blev snakket grimt til!!

Jeg fik et link om man for 1 kr. kunne blive vip medlem hos Radioplanets.com samt modtage et gavekort til Jensens bøfhus.
Jeg havde heldigvis læst alle retningslinierne og sendte dem derfor en mail på 11. dagen om jeg gerne ville opsige og idet jeg var ovre de 10 dage man skulle være medlem for at modtage gavekortet MEN før de 14 dage som efterfølgende binder de yderligere 1 mdr. forventede mit gavekort var på vej til mig.

Fik en grim mail tilbage om at det var grådigt af mig kun at ville have gavekortet og om jeg ikke selv synes det var dårlig stil osv.
Sendte dem yderligere en mail idet jeg selv var bange for om jeg havde fået opsagt ordentlig inde på deres side fordi jeg efterfølgende STADIG kunne logge ind - der fik jeg også bare et usselt svar tilbage om at jeg havde opsagt den dato og på dette klokkeslet så jeg ku da sagtens opsige, det ku de da se!
Må efter 10 dage eller lign. igen rykke for mit gavekort som så endelig kom efter de 2. gang havde fået mail om det!

Vil i hvert fald absolut ikke rose deres kundeservice eller mangel på samme på nogle måder - de er yderst uforskammet og for dårligt man selv skal rykke for sit gavekort ikke bare 1 men 2 gange!!

Hej Sandra,

Vi vil gerne beklage, hvis du føler at der er blevet snakket grimt til dig fra kundeservice. Det er bestemt ikke i nogens interesse og vi mener skam også at alle kunder får en god og fair behandling.

Vi kan se at kundeservice har behandlet din sag og dit gavekort er fremsendt nu. Det er derfor dejligt at kunne sige at du har fået præcis det du var berettiget til og at sagen kan lukkes. jeg kan også se at du har været i fin dialog med den skriftlige kundeservice. Vi håber at kunne hjælpe dig med andre ting, hvis der skulle være noget en anden gang. du er i hvert fald altid velkommen til at sende os en email.
Vi ønsker dig god dag

MVH. Kundeservice, Radioplanets.com

Var inde som VIP medlem og alt fungerede som forventet... Har dog ikke modtaget min velkomstgave endnu, men den er jeg ret sikker på nok skal dukke op :).

Afmeld medlemsskab

Hej.
Jeg har ingen mulig for at afmelde mit medlemsskab hos jer online. Kan i gøre det for mig? I har lige trukket 279 kr...

Hej Mathias,
beklager det sene svar, men som du nok er blevet orienteret direkte omkring pr. mail, så har vi behandlet din henvendelse til kundeservice. vi behandler alle kundesager indenfor 48 timer (på hverdage og udenfor ferieperioder).

vi er kede af at du ikke gav fuld antal stjerner, da vi har prøvet at være der for dig på alle måder. Håber du retter til.

god dag

Super kundeservice

Da jeg er under 18, og min konto på en eller anden måde er blevet misbrugt, og brugt på abonoment på Radioplanets, kontaktede jeg kundeservice og fik rigtig hurtigt mine penge igen! :-)

Trak penge uden at gøre det klart.

Jeg tilmeldte mig en kampagne, hvor man fik et gavekort, hvis man betalte en krone.
Senere opdager jeg så at der er blevet trukket 279 kroner to gange på min konto.

Jeg kontakter radioplanets som siger at de ikke vil give mig pengene tilbage, selvom jeg ikke synes de har gjort det klart nok at de trækker, og bliver ved med at trække penge!

Har nu skrevet til deres skriftlige afdeling.

Hej Rikz,

Vi beklager hvis du ikke synes at det har været tydeligt nok via tilmeldings siden at det kostede penge at tilmelde sig. Vi skriver det ellers rigtig tydeligt på siden, så du må have været lidt for hurtig med din tilmelding.
Vi har hjulpet dig og givet dig god service i forhold til de spørgsmål du havde, så derfor synes jeg at din karakter er lige i underkanten. Håber du vil hæve den lidt.

god dag

MVH. Kundeservice, Radioplanets.com

Løste problem hurtigt og tilfredsstillende

Havde problem med at min datter havde fået tilmeldt sig et abonnement. Men hun er under 18 år, og kan jf. regler ikke tilmelde sig. Jeg var ikke klar over det før der blev trukket beløb på hendes konto.

Jeg præsenterede problemet for Radioplanet, som bad mig dokumentere, og efterfølgende straks løste problemet ved at refundere det der var betalt, og vi fik slettet kontoen hos Radioplanet.

Jeg kan kun være meget tilfreds med hjælpen - Tak Radioplanet .

Mvh JFN

Hurtig svar på problem med mail

Har lige meldt mig ind. Fik ingen mail, skrev til dem og nu har jeg allerede fået svar.

Radioplanets.com Details

Hos Radioplanets.com kan du finde radiokanaler fra hele verden. Vi har med garanti radiokanaler med musik som falder i din smag. Radioplanets.com har mere end 3000 fede radiokanaler, som er frit tilgængeligt for dig efter tilmelding. Radioplanets.com kører med flere tilmeldingskampagner, hvor medlemmer vil modtage en velkomstgave når de tilmelder sig. Alle medlemmer kan prøve Radioplanets.com til en væsentlig reduceret pris de første 14 dage. Vi kører næsten altid med velkomst tilbud.

Visit Radio Planets

Call us on: 88820663