RamXpert.dk reviews

RamXpert.dk reviews

8.3

Mega nemt, mega hurtigt

Bestilte 8gb ram mandag klokken 22, lige hentet dem onsdag klokken 12.
Muligheden for at få virksomheden til at tjekke, at rammene passer til ens computer er helt perfekt for en noob som mig. Super enkelt at sætte dem i computeren, jeg er super glad.

Fik 16GB af defekte ram - 1200,- lige ud af vinduet.... !!

Jeg forventer at det som jeg køber fungerer ! - men det gør det altså ikke hos RamXpert.dk

Hej Virgar

At en vare er defekt ved ankomsten kan vi desværre ikke rigtig gøre så meget andet ved end at tilbyde at ombytte den.

Vi har sendt dig en mail hvor vi netop tilbyder dig dette. Du har endda fået tilbudt at vi dækker 16,- DKK svarende til et A brev så du ikke har nogen returomkostninger.

Så det er på ingen måde 1200 ud af vinduet.

Det er ikke muligt for os at sende dig en ny vare før vi har modtaget den nuværende retur, og ved selvsyn har konstateret at den er defekt.
Det er normal procedure i sådanne sager.

Ramxpert.dk

Super Service

Rigtig god service, gode priser, og udmærket kunde support. Jeg vil helt sikkert handle der inde igen.

Keep the good work fella's :)

Perfekt servive

Jeg opgraderede min MacBook Pro fra 4 GB RAM til 16 GB. Jeg fandt en video på youtube om, hvordan man gjorde det og bestilte dem hos RamXpert.dk til samme pris som jeg kunne finde på udenlandske sider. Jeg modtog den inden for 24 timer efter min bestilling og de virker perfekt.

Fremragende service

Selvom jeg selv havde kludret lidt i bestillingen modtog jeg hurtig, venlig og kompetent service. Alt virker perfekt og vil på det varmeste anbefale dette firma til andre.

Gode priser, fantastisk betjening!

Ganske enkelt, god service og gode priser!

Reply from RamXpert.dk

Hej Jakob, tak for din anmeldelse. Også ros til dig fordi du kontaktede os så hurtigt med en god forklaring af problemet. Så var det ingen sag at ændre ordren så du fik den mængde RAM du var interesseret i.

Super betjening

Super hurtig og god suppert pr. mail. Hurtig og korrekt leverance.

Lynhurtig levering og ingen bøvl med fortrydelse

Jeg bestilte ram til min gamle stationære men fortrød kort efter købet. RamXpert havde allerede afsendt pakken så jeg benyttede fortrydelsesretten og kan nu konstatere at pengene er ført tilbage uden bøvl. Så tak for det og undskyld besværet

Lige som det skal være.

Bestile nye RAM til min bærbar, fik dem hurtigt. Ingen problemer.

alt i orden

bestilte ekstra ram til min nye bærbare.

fed ting man kan skrive typenummer og så kan de tjekke om ramne virker i den pc man køber dem til :)

pakken kom kort efter bestilling og prisen var også helt i orden.

Reply from RamXpert.dk

Hej Claes, tak for din anmeldelse og din vurdering af vores service. Det med at vi tilbyder at checke om RAM'ne er kompatible inden ordren afsendes er helt klart en service vi vil fortsætte med.

Fantastisk Service!!! Stol på RamXpert.dk

Jeg mailede med Jesper fra RamXpert.dk om hvilke Ram, jeg skulle bestille til mine Macs. Kort efter kom der en mail, med alt det svar jeg havde bedt om. Jeg bestilte lørdag middag og havde mine nye RAM allerede mandag formiddag. Det er altså SUPER service.
Hilsen David fra Aalborg

Super service og rådgivning

Jeg fik rådgivning ifbm. køb af RAM til 2 x Macbook. En rådgivning der endte med, at jeg kun skulle have halvdelen af de RAM, jeg oprindeligt havde lagt i kurven. Herefter super hurtigt levering. Meget fornem service. I'll be back!

Hej Christian

Tak for anmeldelsen.

Har du spørgsmål til fremtidige RAM indkøb er du meget velkommen at kontakte os igen.

Du kan også benytte http://ramxpert.dk/ram-guide for at finde de rette RAM.

Til Apple Mac vil jeg anbefale følgende quicklinks:

http://ramxpert.dk/ram-guide/notebook/apple (Find ram til Macbook og Macbook Pro)

http://ramxpert.dk/ram-guide/stationaer-pc-mac/apple (Find RAM til iMac og Mac mini)

ramxpert.dk

Det er Fandme god service

Ingen problemer med at bestille forkert eller for meget ram, firmaet ordner det hele, ja lige bortset fra at montere det, Jeg skal have bestilt ram til mit barnebarn, her kan intet gå galt.

Hurtig levering !

Hurtig levering, kun en dag. Bestilte igår kl 12 og modtog varen i dag kl 10.

Hej Michael

Tak for anmeldelsen

Vi håber du bliver tilfreds med købet.

inponerende service

bestilte ram kreds, ramxXpert skrev tilbage de var lidt forundret over min bestilling.de fik til sendt alle data fra bærbar, og vipti, svar på hvad de ville anbefale, sådan en service har jeg ikke fået hos andre netbutikker, hvor jeg tidligere har bestilt ram.
det kalder jeg service udover det sædvanlige, ikke sidste gange jeg handler her. Ramxpert vil jeg fremover anbefale til andre.
hilsen Søren

IMPONERENDE

Bestilte mine ram tirsdag eftermiddag og modtog dem med posten onsdag formiddag. - Det er god service. :-)

Erik Iversen

Behjælpsom service

Jeg bestilte 8GB Ram til min computer d. 5/8 og modtog mine varer d. 11/8.
Jeg havde dog lidt problemer med betaling af de bestilte varer, men kundeservice var hurtige til at afhjælpe problemet. Jeg har modtaget super service hos ramxpert.dk og vil med glæde handle her en anden gang, da man får en hurtig levering samt en glimrende service!

God service og fin levering

God kundeservice, som også svarer i weekenden. Fik bestilt mine varer en søndag og havde lidt problemer med betalingen (popup vindue der blev blokeret), men fik hurtigt svar med en brugbar løsning.
Modulerne kom samme dag som den forventede leveringsdato. Perfekt!

RamXpert.dk Details

RamXpert har valgt at være danmarks specialiserede webshop inden for salg af RAM til stationære og bærbare PC/Mac computere samt RAM til servere. Vi hjælper gerne med at finde det rette RAM-modul til din maskine.

Visit RamXpert.dk

Write to: salg@ramxpert.dk