Rawandmore reviews

Rawandmore reviews

6.5

Forfærdelig service

Mig kæreste og jeg, bestilte d. 2/2-2014 3kg mandler til 600,- på rawandmore's hjemmeside.
Jeg fandt efterfølgende hurtigt ud af at de var meget dyre (dårlig research fra min side, helt enig)
Dagen efter afbestiller jeg derfor nødderne.

- Dato: 3. feb. 2014 20.58.59 CET
HEJSA,

Jeg vil gerne annullere denne order
Da disse mandler er alt for dyre i forhold til andre steder

Carina .

Jeg tænker at dette som en afslutning i sagen.
Dagen efter besvare rawandmore så min henvendelse.
6. feb. 2014 09.07.36 CET

Hej Carina

Beklager at vi ikke kunne annuller din ordre, din ordre blev sendt mandag sidst på dagen, kl. 17,30 din mail er modtaget 20,58 som vi ser tirsdag morgen. Håber det er ok for dig.

Vil du oplyse os hvad det er du sammenligner med, og hvorfra ?

Med venlig hilsen/kind regards
Rawandmore ApS

Peder Brødsgaard
Ryttergrøftsvejen 329
DK-7080 Børkop

Vi bliver forarget over tilbagemeldingen. Da vi mener at vi var i rimelig tid, ude og oplyse efter købet at vi ikke ønskede varen alligevel.
Vi beslutter os at sende postpakken UÅBNET, retur igen. Og håber at rawandmore kan se at varen er som da de sendte den.

14. feb. 2014 18.09.25 CET
Hej,

Jeg har returneret pakken retur med track and trace nummer 0828404***DK og det gjorde jeg den 11. februar inden for min 14 dages returret.

Mvh Carina

Det var med ikke-økologiske mandler fra Føtex til 49,95 kr pr 500 gram.

I dag d. 19/02/2014 kontaktede vi rawandmore telefonisk for at høre om hvad der skulle ske.
Vi får af vide at trods varen er i præcis samme stand som da de sendte den, og indenfor de 14dage, så ville de ikke tage den retur.
De fortæller at de ikke kan tage den retur, for så passer deres mandler lager ikke. Noget som vi ikke kunne forså.

Rigtig dårlig håndtering af sagen. Sælger har varen, og købssummen. Bestemt ikke et sted vi vil anbefale nogen som helst.

Carina & Jacob

Dårlig service når det kommer til problemer med varen.

Jeg købte for et par måneder siden en vitamix blender. Blenderen begyndte efter få dage at få problemer, og kontaktede derefter rawandmore, som gav et telefon nummer til ham der står for den afdeling. Selvom jeg fik noget hjælp over telefonen, fortsatte blenderen stadig med at have problemer. Fik efter nogle uger leveret et nyt motorhus personligt, og det gik også rigtig godt med den nye i de efterfølgende dage, men så opstod der problemer igen. Da jeg følger brugsvejledningen 100%, kan jeg kun komme til den konklusion at maskinerne de har på lager, åbenbart har en fejl eller at maskinerne langtfra er så gode som rawandmore skriver på deres hjemmeside.

Jeg har bedt om at få mine penge retur, da jeg har et produkt til flere tusinde kroner som kun virker en gang i mellem. Men når jeg nu skriver til rawandmore, svare de ikke tilbage, og det er virkelig uacceptabelt!

Snuppet fra rawandmores hjemmeside:

Vitamix-blenderen er den stærkeste og mest kraftige blender på markedet. Den har hele 2 hestekræfter, og den kan blende selv sten til støv!

Så burde en portion dadler med vand ikke være noget problem, men det er det altså!

Fantastisk service

Jeg vil klart anbefale Rawandmore pga. deres kundeservice. Jeg skrev omkring en proteinpulver, jeg havde købt, som ikke levede smagte som den plejede, og straks fik jeg kyndig og professionel vejledning. Det er dejligt, at blive mødt med sådan en imødekommenhed, og jeg vil bestemt anbefale dem af samme grund.

Ingen ekstra vareprøve, når nu de andre har fået?!

;) ... Bortset fra det, super hurtig levering, og dejligt med en opskrift .

Super Sund Forretning

Kan kun anbefale denne forretning, både for de virkelig gode og kvalitets rige produkter og for deres høje service niveau.

At modtage pakker med biologisk nedbrydeligt materiale som fyld og genbrugt pap er første gang jeg overhovedet oplever dette, så kæmpe "thumbs up" til jer.

Vil helt klart handle hos dem igen og kan varmt anbefale deres produkter.

Fedt koncept og lækre produkter

Har handlet dér to gange nu og været fuld tilfreds med produkterne, plus man får vareprøver og opskrifter med. Kan klart anbefales.

Fin fin handel :)

Super handel - men hjemmesiden måtte godt være mere overskuelig at finde rundt i.

Lækre varer

Hurtig levering. Hurtig respons fra kundeservice og man får ofte en lille prøve med :-)
Varerne er lækre og flot pakket.

Fantastisk

Hurtig levering og god service. Selv emballagen var skøn. Fik tilmed en lækker vareprøve med. Bestemt et sted jeg vil vende tilbage til.

Mine varmeste anbefalinger til rawandmore.

Jeg har kun haft ovenud gode oplevelser, når jeg har handlet hos rawandmore. Indehaverne er fantastisk søde og hjælpsomme, og varerne/produkterne skønne og lækre.

Leveringen har været hurtig og let alle gangene og så har jeg endda fået ekstra "smagsprøver" med hver gang - gratis!

Jeg elsker rawandmore´s hjemmeside, og det er en ren fornøjelse at shoppe rundt derinde. Der sker altid fornyelse og der kommer rigtig ofte nye, spændende produkter.

Jeg giver mine varmeste anbefalinger til rawandmore!

Nemt, hurtigt og god levering

Levering af produktet tog et par dage og var forsvarligt pakket ind med en lille hilsen og en produkt smagsprøve.

Gode produkter

Super side med gode produkter, som jeg ikke kan finde andre steder. Det eneste minus er portoen.

Ganske fint

Helt perfekt, bestilte og fik det leveret dagen efter.
Flot site.

Is Rawandmore your company?

rawandmore.dk Details

Visit Rawandmore