Rawmakeup reviews

Rawmakeup reviews

8.7

Fantastiske produkter!

Jeg har nu handlet gentagne gange hos Rawmakeup. Jeg modtager altid mine produkter dagen efter jeg bestiller, hvilket er virkelig god service! Oveni det, er jeg glad for produkterne - og taknemmelig for at jeg kan købe alt mit makeup online fra et sted, hvor der kun handles 'gode og bæredygtige' produkter.

Tak :)

Fantastisk naturlig makeup butik

Jeg har handlet 3 gange hos rawmakeup og hver eneste gang har jeg været yderst tilfreds. Det gælder både for selve produkterne, men også for den vejledning jeg har modtaget. Jeg kan f.eks. ikke tåle produkter med noget som helst der bare minder om nødder eller nødeolie og mange naturlige kosmetik produkter indeholder joboolie og lign. Men Cecilie fra Rawmakeup har straks sendt mig den fulde ingrediensliste på produkterne og vejledt mig rigtigt godt med hensyn til allergi og natur makeup.
Jeg kan varmt anbefale rawmakeup til alle. Virkelig sej webshop.
Anna Krogh

Professionelt og imødekommende - uanset problemet!

Jeg er flittig kunde hos rawmakeup.dk og har været det igennem et godt stykke tid! For et par uger siden var jeg dog så uheldig, at min ordre på mystisk vis blev væk i Post DKs pakkerod, og derfor aldrig kom frem til mig. Jeg kontaktede rawmakeup.dk med det samme, og de håndterede det på den mest professionelle og venlige måde. Jeg var i personlig kontakt med en af deres ansatte, og de sendte, helt uden problemer eller sure miner, en ny pakke til mig, som ankom til min hoveddør TO dage efter min første kontakt til dem. Jeg kan kun rose dem for deres håndtering af mit problem - som jo ikke engang var deres skyld, men postens! Foruden dette vil jeg også lige benytte lejligheden til at rose deres natur- og miljøvenlige produkter, som ALTID lever op til alle standarder og forventninger!

Fede produkter, men sørgeligt ligegyldig kundebehandling

Jeg havde bestilt nogle varer og glædede mig til at få dem. Korrespondancen med kundeservice inden ordreafgivelse var helt fin. Da jeg fik produkterne, viste det sig at de havde lagt et forkert billede ind på hjemmesiden og at jeg fik anden farve end forventet. De andre produkter var heller ikke den angivne farve.
Jeg kontaktede derpå kundeservice, som bare beklagede fejlen, men at jeg velkommen til at købe nogle nye. Magen til frækhed har jeg aldrig mødt i en webshop :(
Jeg vil for god ordens skyld nævne at jeg har placeret 100+ ordrer på diverse hjemmesider og jeg har aldrig haft problemer med farvedifference og har ikke ændret skærmindstillinger på min computer i al den tid. Ingen andre virksomheder har afbilledet forkerte farver.
Farverne på rawmakeup.dk's produkter er helt ved siden af det, der er afbilledet og derfor ubrugelige for mig. Trist oplevelse, især når det er den hjemmeside, der ellers har så interessant et udvalg.

Jeg tør aldrig handle der igen, da man jo ikke har jordisk chance for at gætte hvilken farve deres produkter har.

Det eneste, der trækker dem helt op på to stjerner, er udvalg. Absolut ikke service!

Den bedste service jeg har prøvet i en web butik

Jeg er for nylig begyndt at gå helt over til kun at bruge makeup og neglelak uden giftige stoffer og parabener. I den forbindelse har jeg skrevet frem og tilbage med Cecilie fra Rawmakeup om hvilke specifikke produkter jeg kunne skifte mine gamle favorit produkter ud med. Hun var enormt venlig og svarede på alle mine dumme spørgsmål og jeg er ovenud tilfreds med de makeup mærker jeg er skiftet til. Især mirenesse mascara, glominerals foundation og sparitual neglelak!!!!
Jeg vil varmt anbefale alle at kigge ind til rawmakeup.dk

min kærestes favorit shop - har købt 1 års gave til hende her!!!

min kæreste går meget op i at der ikke må være parabener og kunstige farve og hormon stoffer i noget som helst. Derfor har jeg ikke rigtigt kunne købe ting til hende i lufthavnen, i magasin osv. ligesom man vel normalt burde gøre? Men så fandt jeg ud af at hun var begyndt at handle hos rawmakeup og der købte jeg så forleden nogle gaver til hende. Jeg vidste intet om noget som helst, men den søde person på mailen, hjalp mig igennem, det hele. Havde det næste dag med posten, pakket super lækkert ind.
Lettere blir' det sgu ikke at være en hip miljøbevidst kæreste nu om stunder... Taksa

Allergi-venlig makeup i fantastiske farver

Hvor er det fantastisk endelig at have fundet en forhandler af virkelig god makeup, hvor jeg kan være sikker på at værdierne er i orden - produkterne er ikke testet på dyr - der er ingen parabener i - ingen allergener eller kemiske stoffer. Når man som jeg har allergi, er det enormt vigtigt, hvad man putter på huden og især rundt om øjne og mund. Jeg har prøvet mange forskellige steder, men det er først hos Rawmakeup, at jeg hver gang kan være sikker på at få et ordentligt produkt - og hurtigt leveret! Derudover er jeg faktisk begyndt at udvide min brug af makeup, fordi der bare er så mange lækre og flotte farver i både læbestifter og øjenskygger. Og fordi det er så god kvalitet, kan jeg rent faktisk godt tillade mig det!

Fremragende telefonsupport og meget overskuelig hjemmeside

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kender noget særligt til makeup, og da slet ikke naturlig makeup. Så da jeg skulle bruge en gave inden for denne kategori, faldt jeg over rawmakeup.dk.

Overskuelig og veldesignet hjemmeside. Stort udvalg. Venlig og imødekommende telefonsupport (som vejledte mig meget omhyggeligt omkring køb af det helt rigtige produkt - dejligt! Telefonsupport er efterhånden en sjældenhed på nettet!). Og ikke mindst hurtig levering.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. 5 stjerner herfra!

Gode produkter der holder hvad I lover

Jeg må tilstå at jeg er blevet lidt af neglelak - freak efter lanceringen af neglelak, hvor jeg ikke kronisk går rundt med dårlig samvittighed over alle de kemikalier der er forbundet med at lægge lak på negle og såmen også at få dem af igen! . Og her er Rawmakeup et godt sted at handle; fordi I hele tiden updaterer Jeres udvalg af flotte farver og forskellige mærker og størrelser. Og ikke mindst fordi jeres leverancer er så sikre at jeg roligt kan bestille neglelak i en særlig farve til en særlig lejlighed. Den skal nok være i postkassen på det lovede tidspunkt. Tusind tak for det!

Kvalitet og sundfornuft.

Rawmakeup, min nye yndlings forhandler af makeup. Virksomheden tilfredsstiller alle mine ønsker og krav til både makeup og betjening. Virksomheden virker trofast, og jeg har stor tillid til, at de står ved de værdier, som forhandlerne bygger deres virksomhed op omkring, nemlig økologi og parbene fri makeup produkter.
Virksomheden har gjort meget ud af hjemmesiden, som er virkelig indbydende, overskuelig og nem at benytte.
Hvis man som jeg er kvalitets- og miljø bevidst, og samtidig ønsker god service (kort leverings tid), så kan jeg kun anbefalde Rawmakeup.dk!
Tak til Rawmakeup for at give mig en moderne hjemmeside med lækre produkter, gode tilbud og en masse konkurrencer.

Min yndlings makeup sted på nettet

Har handler hos rawmakeup 5 gange og hver eneste gang super super behandling og personlig betjening. Virkelig folk der brænder for deres projekt. 1000 tak

super nethandel

Hurtig, sikker og god handel:)

Rawmakeup eller No makeup (:

Jeg er opvokset med fokus på sundhed, miljøbevidsthed og samtidig er jeg (som mange andre) studerende på SU og leder efter gode produkter til rimelige priser. Jeg er rigtig begejstret for Rawmakeup, for nu er alle de produkter som jeg ville bruge samlet ét sted, der er hurtig levering og ofte gode tilbud og konkurrencer. Jeg kan kun anbefale Rawmakeup - da alt min makeup kommer derfra nu. Og hvis man ikke før har tænkt over at bruge makeup uden parabener mm. kan man læse om det inde på siden. LOVE!

Lækkert makeupudvalg og fantastisk service

I Rawmakeup har de et fantastisk udvalg af lækre makeupprodukter. Man kan altid finde det man mangler og hjemmesiden giver en god beskrivelse samt visuel præsentation af hvert produkt. Jeg føler aldrig at jeg mangler information, og hjemmesiden er iøvrigt nem at navigere på og lækkert sat op. Serviceniveauet er højt i Rawmakeup, med venlige svar på eventuelle spørgsmål og hurtig levering. Kan varmt anbefales :-)

stort udvalg af naturlig makeup og intet er testet på dyr

jeg har tidligere haft svært ved at finde økologiske og hudvenlige makeupprodukter på nettet, men så fortalte en af mine veninder, der er gravid, mig om rawmakeup og det er virkeligt en god butik.
Jeg går især meget op i dyre velfærd og alle makeup mærker hos rawmakeup er ikke testet på dyr. Stort udvalg af Dr. Hauscka og Nvey Eco - mine undlings makeup og hudpleje mærker. rawmakeup har super service og mange ting på tilbud. Kan varmt anbefales til alle.

Mega sundt og mega personligt, sej makeupshop...

Rawmakeup er et genialt koncept, en makeupshop hvor alle produkter er uden parabener og andet skidt og lort. De har virkeligt lækre mærker og stort udvalg. Jeg købte 3 neglelak og en økologisk mascara i fredags og fik den lørdag med posten. Der var en gave og et håndskrevet postkort med. Bedre service har jeg aldrig oplevet i net netbutik!!!!!
I love it.

Varer, kvalitet, service = helt i top

Jeg har handlet der 2 gange og må sige, alt har været i top. Varerne bliver hurtigt leveret og altid pakket forsvarligt ind og med en sød hilsen med i købet.
Ved henvendelse til firmaet om en farve, jeg var i tvivl om, fik jeg svar samme dag hurtigt og venligt og brugbart.
Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg handler der!
I'm a happy camper ;o)

Super godt

Har handlet der to gange. God økologisk makeup. God service. Dag til dag levering. Anden gang jeg købte havde de vedlagt en lille gave. Man får også en lille håndskrevet besked. Det gør en glad. Kan kun varmt anbefales.

Kvalitet, gode priser, venlig service!

Køber altid min makeup hos Rawmakeup. Der er kun hudvenlige naturlige produkter af højeste kvalitet og der er altid kvalificeret kundeservice i den anden ende til at svare på spørgsmål omkring produkter. Mine personlige favoritter Youngblood og Dr. Hauschkas produkter inden for foundation og mascara. Har kun haft gode oplevelser med denne shop og dens produkter.

rawmakeup.dk Details

Visit Rawmakeup