Regnskabsassistancen reviews

Regnskabsassistancen reviews

6.1

ADVARSEL....

Brug ALDRIG Regnskabsassistancen eller TurnUP....mage til fup-firma og uintelligente og inkompetente personer skal man lede længe efter! Som nyopstartet firma gik vi til dem ud fra deres hjemmeside, som lover professionel rådgivning....men det skal man altså ikke lade sig snyde af....

Vi kommer som et nyopstartet firma til dem, og fortæller at vi har brug for rådgiving og hjælp til opstart omkring boføring mm...,men de har rent faktisk formået at lave mere rod i vores bilag og papirer end der var da vi afleverede det - og der er ikke styr på noget som helst. Så 2 måneders bogføring er spildt... men som de jo selvfølgelig har opkrævet os for (og det viser sig også, at de faktisk har opkrævet os for meget mere end hvad normen er!) Nu har vi desværre fra flere revisorer i lokalområdet, hørt skrækhistorier om firmaet - og vi har desværre selv måtte sande, at de ikke vil udlevere vores bilag, papirer mm.... Og det viser sig desværre også, at selv den såkaldte bogføring de har foretaget, heller ikke er lavet godt nok - hvordan sådan et firma overleve! Vi burde måske nok have været klogere, for vores førstehåndsindtryk var at de ikke var særligt professionelle - og bare deres attitude og uplejede udseende samt at deres kontorer er er et kæmpe rod, så meget at de heller ikke selv kan finde noget .... Men vi lærer jo hele tiden noget...selvom det har været dyre lærepenge!

Så pas på når I skal ud og finde hjælp til regnskab/revisor....brug hellere lidt mere tid på at finde den rigtige - fremfor at tage den første der dukker op, trods fine hjemmesider osv.... !!!

Is Regnskabsassistancen your company?

regnskabsassistancen.dk Details

Visit Regnskabsassistancen