Reolius reviews

Reolius reviews

4.6

Ingen produkter

Vi købte for 3 år siden 10 at-bo lignende reoler af Peter, som står bag reolius.dk. Leveringstiden blev et par uger, men produktet var fint. Dette var før han started Reolius. I 2010 flyttede vi og skulle bruge flere reoler, men nummeret vi havde var ikke længere gyldigt og hans værksted på Amager var lukket. Efter noget tid fandt vi ham så på reolius.dk og bestilte glade 2 stk. nye reoler med levering i August. Vi fik bekræftelse pr. mail og et forventet leveringstidspunkt. Da det nærmede sig, fik jeg en sms om at forsinkelsen var forsinket og at de ville vende tilbage... 4 måneder og adskillige smser, mails og opkald senere har vi stadig intet hørt fra dem. Pengene er ikke trukket men det har godt nok været et enormt spild af min tid!

Spild af tid...

Ingen snyd, men bare en helt masse spildt tid!

Ventede først 14 dage på levering af reoler, som de så aflyste leveringen af på dagen. Fair nok.

Ventede så 14 dage mere på ny levering. Sendte 2 sms'er med forespørgsel om, om de kunne levere før dette tidspunkt men intet svar. På leveringsdagen sad jeg klar og ventede, men der dukkede intet bud og med mine reoler, på trods af bekræftigelse på e-mail over en uge før!

Jeg har ringet til Reolius som ikke svarer. Sendt sms'er og er endda gået så vidt at jeg har googlet ejerens telefonnummer, men stadig intet svar.

Min bedste anvefaling må være at gå helt uden om dette firma og i stedet benytte dig af Trævarernes Fabriksudsalg, som fører tilsvarende reoler.

Burde være lukket. . .

To stjerner - da der ingen antydning er af snyd, men blot fuldstændig ligegyldighed.

Fulgte alle anvisninger til punkt og prikke, fik bekræftelse mv. intet er siden hændt.

Det er i længden langt billigere ikke at bruge tid på dette 'firma'.

Re-umulig-us

Vi kan helt bestemt relatere til ovenstående anmeldelse. Vi fik vores reoler som aftalt, men har efterfølgende i nu lidt over et år forsøgt at købe ekstra hylder til reolerne. Halvdelen af tiden besvares vores mails ikke og alternativt forsvinder transportmanden undervejs, selvom vi flere gange har fået besked om at hylderne er afsendt. Reolius kan under ingen omstændigheder anbefales.

De kan ikke levere varerne

Siden juli måned har vi ventet med tålmodighed på levering af vores bestilte reoler. Vi havde lavet en aftale med dem d. 17. september, hvor de slet ikke dukkede op, da de, uden at informere os om det, ikke kunne levere varerne. Fredagen efter går de i stå på motorvejen herop, og meddeler os, at vi kan hente tingene i en butik i Århus den kommende uge. Derefter hører vi intet fra dem, hvorfor vi ringer til den pågældende butik, og får at vide, at de slet ikke kender til firmaet.
Vi har nu ringet, sms'et og sendt mails uden at høre noget som helst fra dem. I deres telefontid går den altid på telefonsvarer.
Vi har været meget tålmodige, men nu har vi fået nok, og det er super træls at se, at de hver dag reklamerer på Den Blå Avis, når de ikke er istand til at levere det det de lover.

Jeg vil på det kraftigste fraråde alle at handle med dette firma, da det kun giver anledning til frustration.

Is Reolius your company?

Visit Reolius